huh?quote:
ja, sorry, m'n touchpad liep vast, en ik dacht dat ik een andere quote had ingetypt, ik haal het wel even wegquote:
haal ik hem ook wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, sorry, m'n touchpad liep vast, en ik dacht dat ik een andere quote had ingetypt, ik haal het wel even weg
holadioquote:
Mogge MPGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
mogguh toekquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:37 schreef OA het volgende:
Mogge![]()
Heb ik even lang geslapenIk viel rond 22 uur in slaap op de bank en werd net wakker...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Na amper zes uur slaap toch maar mijn bed uit... heb verkeerd op mijn schouder gelegen denk ik.
O ja, ik kan ST wel even sms'enquote:
Heb je toch 2 uur meer dan ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:04 schreef pgrferrari het volgende:
Oh bah, al wakker na amper 6 uur slaap![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:12 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand die mij wil vergezellen in bed?
ik denk dat je in het keldertje moet kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:12 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand die mij wil vergezellen in bed?
Dus al sinds 21:00 wakker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:20 schreef crv het volgende:
goeiemorgen binnenkomerts![]()
Al een halve dag erop zitten, ik ga der eens even uit
kijk dan ook in het seksuele gedeeltequote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb het over de dames
Maar die zijn hier niet
Ik wil geen vreemden in mijn bedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kijk dan ook in het seksuele gedeelte
je moet toch wat hebben hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil geen vreemden in mijn bed
Meisjes of damesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je hoeft al geen wijven meer
Ik heb ruim 10 uur geslapen...quote:
O, ik heb net mijn boodschappenlijst gemaakt, ik zal hem even doorsturen naar jequote:
Morge Barretjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
Goedemorgen lieve kijkbuiskindertjes
heeerlijk geslapenal heb ik nog wel een droge bek van de baileys
vandaag eens grote schoonmaak houden in huis denk ik
er staat al een roosvicee sinaasappel/kiwi pak naast mequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Barretje![]()
Dan ga je even wat drinken en dan ben je daar ook vanaf
Ik ken hetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er staat al een roosvicee sinaasappel/kiwi pak naast me
Hey DMquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker... ik heb zelfs de lift naar boven gepakt.
ik pak altijd de lift naar bovenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker... ik heb zelfs de lift naar boven gepakt.
goede morgen GF!quote:
barretjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goede morgen GF!
lekker geslapen met de 5 dames?
trevquote:
flesquote:
Meestal loop ik die twee trappen wel. Maar mijn ene boodschappentas pakte behoorlijk zwaar uit, ondanks dat ik het gewicht probeerde te verdelen en die schouderpijn van vanochtend zit nu in mijn bovenarmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik pak altijd de lift naar boven
en vaak ook naar beneden![]()
mja ik woon op de 6e etagequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal loop ik die twee trappen wel. Maar mijn ene boodschappentas pakte behoorlijk zwaar uit, ondanks dat ik het gewicht probeerde te verdelen en die schouderpijn van vanochtend zit nu in mijn bovenarm.
Is wel beter ja en ik ben meestal met de trap ook snellerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik woon op de 6e etage.. dus dat is net even verder.. maar als BarMan weer eens hijgend binnen komt lopen denk ik wel eens : " ik moet eigenlijk ook gewoon met de trap
"
never mindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
Ik heb echt moeite met wakker worden... ik kon de tandpasta die ik had meegenomen bij de boodschappen niet meer vinden... had ik de tube in de koelkast gezet![]()
.
sneller o hoog of omlaag??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is wel beter ja en ik ben meestal met de trap ook sneller
*schuift glaasje rose richting DM*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
Ik heb echt moeite met wakker worden... ik kon de tandpasta die ik had meegenomen bij de boodschappen niet meer vinden... had ik de tube in de koelkast gezet![]()
.
Allebijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sneller o hoog of omlaag??
omlaag kan nog sneller zijn aangezien het af en toe ook lang duurt voordat de lift komt.. maar omhoog ben ik sowieso langzamer
Topconditie!quote:
Ik zal eens zien of ik in deze een duit in het zakje kan doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef DaMart het volgende:
En we hebben een deel 2.
De kersen uit het molenraam vissen - deel 2
Doe een knikker in het zakje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal eens zien of ik in deze een duit in het zakje kan doen
Een bonkiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe een knikker in het zakje.
Een paintball ook goed?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe een knikker in het zakje.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
never mindhad ik nog in m'n hoofd van gister.. maar kan het niet terg vinden
de Baileys was toch sterker dan gedacht ........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:00 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat ook op een oor liggen.. lekker tussen de inmiddels 3 mannen!
trusten heren !
Open deuren, onweerstaanbaar !
Je bent jaloersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de Baileys was toch sterker dan gedacht ........
[..]
Dat zeker welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze tussen een paar vrouwen ging liggen dan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |