Ja, dát dus! Moeilijk uit te leggen als mensen denken heel leuk en lief te zijn door je overdreven de hemel in te prijzen met je kleinere kont.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik die kilo's kwijt was zei iemand : nu kan je ook eindelijk leuke kleren kopen
Ook zo'nopmerking.
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ik kan het heus wel, maar niet vanaf telefoon. vanaf laptop lukt wel
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toen ik die kilo's kwijt was zei iemand : nu kan je ook eindelijk leuke kleren kopen
Ook zo'nopmerking.
Slaap lekker, jarige jobquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef LieLie het volgende:
He, net had ik nog een verjaardagstopic
Nu slapen!![]()
En je bent veel te lief voor hem!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ik lig in bed en ga slapen. wilde nog even bedanken voor de steun vnv. had ik niet verwacht en vond ik heel lief. ik heb het woordje 'respect' onthouden, dat ik dat verdien. dat print ik in mn achterhoofd zodat ik het niet vergeet
nachtzoentje
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de ergste k-opmerking: ach, als je straks weer gelukkig bent word je vanzelf weer dik.wat was ik dáár boos over. Ze had wel gelijk.
Of een oom: oh, saskia, je bent nu 1000x mooier dan voorheen!
uh, dus ik was heel erg lelijk, of wat??
je weet dat er meerdere topics op een dag zijn hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef LieLie het volgende:
He, net had ik nog een verjaardagstopic
Nu slapen!![]()
halve film gezien, as the world turns, ffies gedanst en om 0u zusje gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je bent veel te lief voor hem!Maar heb je uiteindelijk wel een leuke avond gehad?
Check. Hopen dat het ook aan beide kanten gewoon bevalt over een maandje of 3quote:
beval je over 3 maanden alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check. Hopen dat het ook aan beide kanten gewoon bevalt over een maandje of 3
volgens mij niet. mensen kregen door bepaalde woorden herinneringen aan vroeger, niet met jouw post zelf te maken. als ik zeg dat ik vnv een lekker kommetje rijst heb gegeten krijgt ook iemand bepaalde herinneringenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef DarkElf het volgende:
Maar goed ik snap t wel een beetje hoor.
Ben zelf 24 Kilo afgevallen in 2 jaar dus believe ik heb mijn share of opmerkingen gehad. Maar ben tegelijkertijd iemand die zelf gewoon zegt wat ze denkt en ja bedoelde t dus niet onaardig.
Jammer dat ik nu t gevoel krijg dat ik iets
heel onaardigs of verkeerd gezegd heb, nota bene niet eens door degene tegen wie ik iets zei.
noem je mij zo tegenwoordig?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is hier rustig, zit gezellig te kletsen met een patiënt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |