Hoiquote:
Beter stop je daar mee anders moet ik op mijn ban knopje drukken.quote:
Koppig ben je wel he.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
Het is hééloef, niet helloef, je spreekt je eigen naam verkeerd uit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:21 schreef trolololo het volgende:
Hee heloef ik wil graag 'IM IN MIAMI BITCH' horen.
Bij voorbaat dank
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef -Datdus- het volgende:
1950 belde ze willen hun polygoon stem terug.
Zo, lekker complimenteus zijn we weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij is meer neger dan jij vrouw
Het gaat alleen om je stemquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Zo, lekker complimenteus zijn we weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het gaat alleen om je stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuwe jingles.
Hij is gewoon 6x zo groot als jij, was niet als belediging bedoeldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Zo, lekker complimenteus zijn we weer.
Je zou maar 9.60 meter zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij is gewoon 6x zo groot als jij, was niet als belediging bedoeld
Laat eens horen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb de nieuwe ONZ Radio monsterhit
Nou?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef Patje1987 het volgende:
En dat is?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef Patje1987 het volgende:
6x zo breed vrees ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Je zou maar 9.60 meter zijn
dan is het goed![]()
En dat is?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef Beach het volgende:
Laat sharr eens met rust ja ga eens de lelijke meisjes pesten!
Het is nog niet afquote:
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
Verkrachte kutversie van Fiësta___!
Compleet uitgewoond en verrotquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Van binnen ben ik nog niet helemaal verpest.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
Verkrachte kutversie van Fiësta___!
Draai jij de eerst volgende keer het origineel? Die ken ik nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Deze moet verboden worden. Alleen het origineel graag
Het origineel hoorde ik vandaag nog had daar alleen geen zin inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Deze moet verboden worden. Alleen het origineel graag
Toen ik Fiësta draaide zei iemand "ik ken alleen het origineel van deze, namelijk summerjam"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Draai jij de eerst volgende keer het origineel? Die ken ik niet
watquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen ik Fiësta draaide zei iemand "ik ken alleen het origineel van deze, namelijk summerjam"
Iemand van 12quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen ik Fiësta draaide zei iemand "ik ken alleen het origineel van deze, namelijk summerjam"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef Beach het volgende:
Heloef heb je Bruno Mars - Grenade?HEE EN MIJN MIAMI BITCH DANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Haha neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heloef klinkt gewoon echt totaal niet als een neger
Polygoon negersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heloef klinkt gewoon echt totaal niet als een neger
Knettterrrrrquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum luistert mee, maar post niet
Ga je je toch niet aan houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum luistert mee, maar post niet
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef Beach het volgende:
Heloef heb je Bruno Mars - Grenade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote Heloef vindt het een kutnummer hoor ik![]()
wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |