Kunnen we jou dat huis niet inkrijgen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
GA.KAPOT.MET.DIE.CHOLERA.GITAAR!!!!![]()
Als ik daar gezeten had, was ik er nu door de bewaking uitgezet en Gerard door ambulance personeel!
Jamaar.... Dat weten we niet zeker, allemaal speculaas!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
Goffer, dat vind ik toch wel een zwaktebod, dat die missie van Laura en Guido niet meer hoeft.
Maar aan de andere kant, het was gedoemd te mislukken natuurlijk en volgend mij ergerde zo ongeveer iedereen zich aan het feit dat er toch niets mee gedaan werd.
Waarschijnlijk kiezen ze eieren voor hun geld en denken ze dat de kijkers liever gebek en gebats zien tussen L&A dan dat geklungel tussen de missie-kneuzen.
Oh nou dat denk ikquote:
Idd. zwaktebod maar misschien wel beter voor de show nu even.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
Goffer, dat vind ik toch wel een zwaktebod, dat die missie van Laura en Guido niet meer hoeft.
Maar aan de andere kant, het was gedoemd te mislukken natuurlijk en volgend mij ergerde zo ongeveer iedereen zich aan het feit dat er toch niets mee gedaan werd.
Waarschijnlijk kiezen ze eieren voor hun geld en denken ze dat de kijkers liever gebek en gebats zien tussen L&A dan dat geklungel tussen de missie-kneuzen.
Misschien hebben ze wel extra tijd gekregen, weet jij veel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dat denk ik
Omdat ze allebei zo strontgelukkig die KvdW uit komen.
Ik zou hersendood raken.. als je het gemiddelde gesprek hoort van die kneuzen... Ik denk dat ik uit verveling narcolepsie begin te ontwikkelen als ik die gasten aan moet horen! En er gaan doden vallen, dat is zekers!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kunnen we jou dat huis niet inkrijgen?.
Neuh, dat zouden ze juist erg vinden denk ik, als het nog langer zou durenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel extra tijd gekregen, weet jij veel.
Geen idee hoe dat gemeten moet gaan worden, of de rest het gelooft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef Day het volgende:
Eerlijk gezegd begrijp ik guido's en laura's geheim nog steeds niet helemaal. Ze hebben 2 weken de tijd gekregen om de rest te laten denken dat ze verliefd zijn geworden, toch? En wat nou als het niet geraden wordt? En als het geraden is, moeten ze het dan de rest van de tijd vol blijven houden of mag Laura zich daarna op alex storten? Questions,questions!
hehe hij hoort jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef Wilskracht het volgende:
Binnen 20 seconden gitaar inleveren anders sta je genomineerd Gerard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |