Nee onder een afdak naast mijn schuurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Isegrim het volgende:
Heb je dat ding nou in je schuur staan?
Nou ja, hij kan buitenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef Isegrim het volgende:
Oh, het is een buitenjaccuzi? Gaat niet werken op mijn balkon.
En moet je vloer het aankunnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan buitenJe kunt hem ook gewoon binnen zetten, maar dan moet je wel ruimte hebben voor een apparaat van 2 bij 2 meter
Ook datquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef brulaap112 het volgende:
Zien eruit als scenes uit The Blair Witch Project.
Dit is véél te laag...quote:
Ja er zit een isolerende cover overheen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef poqpoq het volgende:
Zit er een klep op om het af te dekken?
Als je hem dan voor hetzelfde geld overneemt hebben we een dealquote:Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
Als hij er over 3.5 jaar nog staat, neem ik hem ! Altijd al zo'n ding willen hebben.
tussen de 1 en 3 euro per dagquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef witte_fantasie het volgende:
Puur uit interesse wat kost dat bubbelen je zo ongeveer?
Je bent inderdaad zo tussen de 1 en 3 euro per dag kwijt aan stroom, wat afhankelijk is van hoe vaak je hem gebruikt. Wij hebben hem nooit op 39 graden staan, omdat dat echt wel aan de hoge kant is als je er in staptquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
tussen de 1 en 3 euro per dag![]()
Dat dus als je hem het hele jaar op een graadje of 39 heb. (wat wel normaal is)
Misschien dat het hier minder is omdat hij afgedekt staat en niet veel gebruikt is.
Maar het ligt er dus aan hoe lang iemand er in zit. (dek er af dus) Hoe goed isolerend het dek en jacuzzi is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |