Nou, die mensen zijn dan gewoon niet goed in hun hoofdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er zijn altijd wel mensen die je haten enzo. Hoi GSK
ieder zijn mening stuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die mensen zijn dan gewoon niet goed in hun hoofd
Ik zeg TBS
Nee, mensen die jou niet lief vinden zijn eigenlijk helemaal geen mensenquote:
ik vind ook niet iedereen lief hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mensen die jou niet lief vinden zijn eigenlijk helemaal geen mensen![]()
Jij mag dat vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind ook niet iedereen lief hoor
Lijkt me welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
CC en Stuart
Och och de keus is zo moeilijk.
Als hier iedereen toch zo moeilijk doet, en het probleem de verkeerde richting induwt kan ik misschien net zo goed in mijn oude omgeving gaan wonen ipv 230 km verder op..
damnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
CC en Stuart
Och och de keus is zo moeilijk.
Als hier iedereen toch zo moeilijk doet, en het probleem de verkeerde richting induwt kan ik misschien net zo goed in mijn oude omgeving gaan wonen ipv 230 km verder op..
Hoe bedoel je dit ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
damnschrijf ze een brief
Dat je in je oude omgeving blijft danquote:
Oke, ja de keus word als maar moeilijker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je in je oude omgeving blijft dan
Je moet natuurlijk zelf wel gelukkig zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oke, ja de keus word als maar moeilijker.
de duwers van het probleem een brief schrijven en ze vriendelijk verzoeken niet overal zo'n dramascene van te makenquote:
Op dit moment ben ik dat half.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk zelf wel gelukkig zijn
Bedoel je dat ik er een drama van maakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de duwers van het probleem een brief schrijven en ze vriendelijk verzoeken niet overal zo'n dramascene van te maken
nee diegene die op jou loopt te mekkerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik dat half.
[..]
Bedoel je dat ik er een drama van maak?
Ja heb er ook eens over nagedacht om hem te mailen dan weet hij ook even hoe het voor mij voeltquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee diegene die op jou loopt te mekkeren
Sweet dreams CCquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mja anyway ik ga slapen. Kusjes![]()
wuuuutquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee ik word tegengehouden door iets
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
Geenidee de gezelligheid ofzo
zondequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ga mijn laptop wegpleuren en ook maar proberen te slapen
klopt, ben ik al gewend helaasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jij bent een topiekkiller koen
zonde ?quote:
beter, anders morgen zo slecht Fokken hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
zonde ?
nee neerleggen men laptop en slapen poging tot![]()
Mobiel werkt ook prima.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter, anders morgen zo slecht Fokken he
Truste
tsjaquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ga mijn laptop wegpleuren en ook maar proberen te slapen
sinds wanneer moet je iets zijn hier?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja
ik draag het lot van topickiller maar
Ben ik tenminste nog iets
jij bent onzequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sinds wanneer moet je iets zijn hier?wat ben ik dan?
haha dankje koenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon een lieve leuke mooie meid waar iedereen van![]()
en je jaagt tenminste niet iedereen weg als je binnenkomtquote:
ik denk hetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Haha het ligt gewoon aan de tijd koenik ga nu wel slapen
![]()
kusjes
Nee joh,. Eerst deze film afkijken.quote:
Ooooh, okayquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee joh,. Eerst deze film afkijken.
Kan ik iig morgen deze film nog een keer kijkenquote:
Waarom nog een keer? Zo goed?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik iig morgen deze film nog een keer kijken
Ik registreer de film nauwlijks. Ik val denk ik straks in slaap terwijl ik film kijkquote:
Oooh, dat is wel zonde als het een goede film isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik registreer de film nauwlijks. Ik val denk ik straks in slaap terwijl ik film kijk
xmen. MAar ik ga toch maar naar bed. WLquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel zonde als het een goede film is
Welterusten Kanoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
xmen. MAar ik ga toch maar naar bed. WL
Dat hoop ik wel ja. Maar die pa mailt vooral..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja nogal,maar als je ver weg gaat wonen met je vriend heb je toch wel iets minder last van dat gezever?
ander mailadres nemen? Ja ik beantwoord hem vanavond als ik een pc tot mijn beschikking hebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja. Maar die pa mailt vooral..
Heb je mijn e-mail btw al gelezen?
Kan hij inderdaad doen ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ander mailadres nemen? Ja ik beantwoord hem vanavond als ik een pc tot mijn beschikking heb
uhu succes ermee en hopen dat het goedkomtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Kan hij inderdaad doen ja.
Zo maar over hebben, hij is niet zo prater dus moet hem ff er toe aanzetten
Dat is goed meid
Dankje meidquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu succes ermee en hopen dat het goedkomt
graag gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dankje meid
Ga je nog iets leuks doen vandaag ?
Ik heb nu hard mijn muziek aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
graag gedaanehm nou werken
jij?
aawh muziek luisteren is wel lekker, ik luister altijd 1 bepaald lied als ik me kut voel en dan gaat het opeens een stukje beterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik heb nu hard mijn muziek aan.![]()
Dat werkt om me beter te voelen om de een of andere reden, wel met oordopjes..
Stad in, afscheidscadeautjes halen stage. (En maar hopen dat ze me goed beoordeeld hebben dan)
Verder was er kermis hier zag ik dus even kijken.
Wat voor werk doe je?
haha oke, welk lied ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh muziek luisteren is wel lekker, ik luister altijd 1 bepaald lied als ik me kut voel en dan gaat het opeens een stukje beter. Aah dat is wel leuk, nou duimen voor een goede beoordeling dan
. Aawh leuk een kermis
. Kassa bij de AH
mwa ook niet echtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, was om 7 uur alweer wakker
Ach, ik ben het gewend.
En jij?
quote:
listen to your heart van Roxettequote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
haha oke, welk lied ?Ik luister nu wat liedjes uit top40.
Ben dat nu ook even aan het proberen. Alleen dat vriendlief niet zo uit zichzelf durf te praten, wat in zulke situaties juist wel handig is.
Oh leukWaarzo kom ik eten halen
haha.
Vond ik leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]![]()
Waarom mijn foto in het topic?
michhas is een beetje een gekkiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]![]()
Waarom mijn foto in het topic?
Oh diequote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
listen to your heart van Roxettehaha in Amstelveen maar das een beetje ver weg
ja en dat moet ik positief opvatten want normaal als er foto's gedumpt word is dat niet het geval.quote:
Dan hoop ik maar dat hij het positief bedoeldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
michhas is een beetje een gekkiemaar iedereen is verliefd op hem dus dat compenseert
ja hij is niet gemeenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh die
Ja een beetje wel als ik nou gratis kon reizen was het niet erg maar nu nee sjorry
[..]
ja en dat moet ik positief opvatten want normaal als er foto's gedumpt word is dat niet het geval.
[..]
Dan hoop ik maar dat hij het positief bedoeld
Okequote:
ja denk het ook wel, vergeet niet te ademen meisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oke
ik heb echt continue buikpijn.. Denk door de zenuwen..
Doe ik wel, met moeite maar dat heb ik altijd al gehadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja denk het ook wel, vergeet niet te ademen meis
tja zo zijn mannen, mijn moeder moet ook overal mee komen en mn vader zegt niksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Doe ik wel, met moeite maar dat heb ik altijd al gehad
Wil nu wel praten met men vriend maar hij moet er mee komen niet altijd ik
Ja ik denk het jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja zo zijn mannen, mijn moeder moet ook overal mee komen en mn vader zegt niks
haha het is ook wel een heel tof nummerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja ik denk het ja
Mannen soms haha.
Ik luister nu "Three days grace - I hate everything about you." Pept mij ook zo op om de een of andere reden
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha het is ook wel een heel tof nummer
van 12 tot half 6quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Inderdaad
hoe laat moet je werken?
nog best lang, zo lang achter de kassa.quote:
naja heb wel een halfuur pauzequote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
nog best lang, zo lang achter de kassa.
Succes
S'avonds wel iets leuks doen of niet ?
Oke, ja ook begrijpelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naja heb wel een halfuur pauze. Haha nee ben kapot vanavond
morgen ga ik weer wat leuks doen
naar Utrecht, is wel gezelligquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oke, ja ook begrijpelijk.
wat ga je morgen doen ?
Ohja is wel leuk jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naar Utrecht, is wel gezellig
Halloquote:
aah nicequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ohja is wel leuk ja
ben ik gister geweest
[..]
Hallo
Aangenaam kennis te maken, ik ben GSK
haha okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aah niceik vind het ook wel leuk, hoewel mijn voorkeur toch naar Amsterdam gaat
nja ik woon vlakbij Amsterdam dus dat kan sowiesoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
haha okeKun je andere keer heen toch
Ik zit te bedenken hoeveel kids ik afscheidscadeautje moet maken. Want de babbies kunnen het toch niet eten.
Eerst bedacht ik daar ook een afscheidscadeautje voor maar dat ga ik dit keer niet doen
\Oh oke dat is gemakkelijker dan jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik woon vlakbij Amsterdam dus dat kan sowiesoaawh succes met bedenken
klinkt lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
\Oh oke dat is gemakkelijker dan ja
Naja ik ga dit keer gewoon wat simpels doen.
Aantal zakjes, met zakje koekjes in spekje en wat zooi ofzo
Ik kom nu op 16 kindjes die dat kunnen eten.. Ik maak er wel 10 extra ofzo, en de gene die extra zijn eet ik lekker zelf op
jaa inderdaadquote:
Ik zal zo kijken of men vriend nog iets wilt zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga me maar eens aankleden en ontbijten
Dankje, ga hem maar kieteldood geven, dit word anders nietsquote:
Wat dan ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga de volgende keer maar niet meer FOK!ken en film kijken als ik dronken ben
Ik was ook nog film aan het kijken terwijl 't volume nogal hard stond. Moeders was niet blij.quote:
hmm nee dat snap ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was ook nog film aan het kijken terwijl 't volume nogal hard stond. Moeders was niet blij.
Ach, er zijn wel gekkere dingen gebeurd.quote:
Dat geloof ik ook graag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel gekkere dingen gebeurd.
Huh, je laptop of je bed? Zeker door je oplader?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook graag.
Wtf om de een of andere reden vond het bed niet leuk dat ik mijn laptop in de oplader had.
Het begon een beetje raar te ruiken
Ja die oplader was gloeiend heet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh, je laptop of je bed? Zeker door je oplader?
IDD.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Haha kanovinnie was dronken en toen ging hij fokken en film kijkenverhaal van de dag
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja die oplader was gloeiend heet.
weet niet of dat erg "gevaarlijk" is ofzo?
Ja vet he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Haha kanovinnie was dronken en toen ging hij fokken en film kijkenverhaal van de dag
Lastig, succes ermee! Je maakt ongetwijfeld de juiste keuzequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
IDD.
CC ik zal je straks even een PM sturen met het eindresultaat.
Vriend zit nu beneden het verhaal aan te horen van zijn ouders. Dus ik zal dit weekend moeten gaan beslissen wat ik ga doen in my life qua beslissingen
Ik altijd in bed dus jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Ik laptop eigenlijk nooit in bed.
[..]
Ja vet he?
[..]
Lastig, succes ermee! Je maakt ongetwijfeld de juiste keuze
Dat weet ik meidquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oke, je hebt dan alleen kans dat ik niet reageer voor 2 uur omdat werk
heel vet, nu wil ik je aanraken enzulksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Ik laptop eigenlijk nooit in bed.
[..]
Ja vet he?
[..]
Lastig, succes ermee! Je maakt ongetwijfeld de juiste keuze
Ga lekker iets doen waar je van tot rust komt, want je hebt niets er niets aan om jezelf ziek te maken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik altijd in bed dus ja
Ik hoop het
Waarom maakt stress je zo ziek. Ik lig nu op bed tv te kijken maar kotsmisselijk dat ik ben en buikkrampen die ik heb nu van de zenuwen.. Bah
Ja men vriend komt zo verhaal vertellen dus stel het is negatief dan zal ik me niet beter voelen maar kan ik wel de juiste keuzen voormezelf maken. Straks de stad in en vanavond even over de kermis heen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga lekker iets doen waar je van tot rust komt, want je hebt niets er niets aan om jezelf ziek te maken.
nouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Is niet te hopen dat de hele kermis over jou heen gaatoke flauw ik weet het
Jawel hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moest je een beetje lachen?
wtf is een klotebibberquote:
Gelukkig, ik dacht dat dit een R&P sc was geworden. Maar het gaat nog steeds over vunzige onderwerpen.quote:
Dat is ie zeker.quote:
Nee joh tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat dit een R&P sc was geworden. Maar het gaat nog steeds over vunzige onderwerpen.
Nu ken ik de situatie niet, maar waarom negeer je dat figuur niet gewoon?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat is ie zeker.
Achterlijk geval. Staat hij net hier aan de deur om een uitgeprint iets af te leven van internet.
Terwijl die ouders van men vriend dat wat hij uitprinte toch niet mee ens waren.
Echt en dan lult die tjappie dat vrouwen niet in orde zijn, maar in de spiegel kijken doet hij ook niet.
Mijn god![]()
Ik heb zo de neiging om hem een mail te sturen en het een en ander na te vragen, want wat hij zegt, hebben de ouders van mijn vriend dus totaal niet gezegd.
Al heel lang niet meer gegetenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee joh tuurlijk niet.
Het gaat over lullen en als MM er is gaat het over neuken
Oke verder over de kermis! SUIKERSPIN
Ja dat is een lang lang verhaal, als je het wilt kan ik je wel een samenvatting PM'enquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu ken ik de situatie niet, maar waarom negeer je dat figuur niet gewoon?
[..]
Al heel lang niet meer gegeten
Is goed hoor. Maar ik weet niet of ik veel nuttigs kan vertellen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat is een lang lang verhaal, als je het wilt kan ik je wel een samenvatting PM'en
Doe ik wel even dan begrijp je het iets beter
Ja idd lang geleden![]()
Gaan wij ook gewoon eten
Succesquote:
Even wat minder dan jij had getypt, maar ik weet nou niet echt wat ik moet zeggen. Zolang jij en je vriend zijn echte pa niet geloven is er toch niet zo heel veel aan de hand? Afgezien van de andere problemen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Geeft niet. Ik heb het je gepmt het zal wel warrig zijnmaar goed
Dankje als je de moeite neemt iets terug te sturen
Werkse CCtje
Ja.quote:
ach zo belangrijk was het niet wat die lummol zij.quote:
Dat verhaal ken ik ergens van!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:14 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ach zo belangrijk was het niet wat die lummol zij.
Maar CC ik heb samen een mail getypt een uur lang en hij word zo in de feiten gedrukt op een nette manier, ik sta er versteld van
Stond in een pmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Werkse CCTJE
Hoe bedoel je vincent?
Ja pm blijft in PM hequote:
Ja natuurlijk!quote:
Ik heb niet echt iets te doen vandaag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Leuk mensen carnaval sfeer leren die nog nooit gecarnavalt hebben
GSK is vrolijk en gaat zo lekker wat leuks doen. Jullie nog wat in de planning?
Ik ga straks naar de Apple Storequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Leuk mensen carnaval sfeer leren die nog nooit gecarnavalt hebben
GSK is vrolijk en gaat zo lekker wat leuks doen. Jullie nog wat in de planning?
Nou ik had 3 CD's maar alles heette "Track xx" En met behulp van een albumhoes heb ik 60 liedjes hun naam gegevenquote:
Goed bezig Oceanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou ik had 3 CD's maar alles heette "Track xx" En met behulp van een albumhoes heb ik 60 liedjes hun naam gegeven
Kost veel moeite, artiest lezen en overschrijven titel, lezen en overschrijven.quote:
Je bent 16 man. Stel je niet aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kost veel moeite, artiest lezen en overschrijven titel, lezen en overschrijven.
Ja, het is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kost veel moeite, artiest lezen en overschrijven titel, lezen en overschrijven.
Ja, we houden van elkaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Oceanview het volgende:
2 spamsletten die met elkaar willen trouwen, pure liefde.
Ahh bedankt, moet ik dan met rijst/snoep/bloemen strooien?quote:
Je mag de ringen dragen op een satijnen kussentjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ahh bedankt, moet ik dan met rijst/snoep/bloemen strooien?
mag ik CC's jurk niet dragen en stiekem er onder kijken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag de ringen dragen op een satijnen kussentje
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik CC's jurk niet dragen en stiekem er onder kijken?
alsof je dat wiltquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik CC's jurk niet dragen en stiekem er onder kijken?
ik vind je daar iets te sarcastisch voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
anders zou ik het niet vragen
Ga ik zometeen dus ook doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja stuart, ga eens iets nuttigers doen dan op Fok zitten de hele dag
Dat is goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kwam je vanavond nog langs? Kunnen we weer oefenen met kindjes maken
no shit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind je daar iets te sarcastisch voor
Jeej kwart voor 6quote:
10 voor 6!quote:
Ik denk de stad in hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
Neuh beetje fokken, ben een beetje moe van stage en werk maar mijn vakantie was om half 6 officieel begonnen en ga wel leuke dingen doen in de vakantieen jij nog plannen voor vanavond?
Jaquote:
Waarom? Je moet geen afspraken plannen op zondagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bofkontik moet er morgen weer half 10 uit
ik ben 7 dagen weg deze weekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom? Je moet geen afspraken plannen op zondag
Superleuk ;Dquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben 7 dagen weg deze weekmaar is wel leuk hoor
SPOILER: Alleen klikken als je 18 bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn signature.
Ik begrijp er geen fuck vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Niet te geloven
CC bij je emails kunnen nog wel elle lange mails bij komen, maar de conclusie is dat evenals die pa als die vriend mij zo de grond in werken door mijn probleem situatie en zulke oordelen vellen en zulke opmerkingen tegen mij plaatsen wat gewoon niet gezond is
We gaan of zijn mail blokeren, of het gewoon negeren !
Hebben heerlijk te eten gehaald voor een leuke avond, jammie!
Ja ik ben het ook gewoon zat en ga er ook gewoon niet meer op reageren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bah haat aan zulke mensenfijn dat jullie lekker eten hebben gehaald
Ik ken je niet dus ik ga niet ala minute het uitleggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen fuck vanWhat has happened?
Ja we gaan er gewoon niet meer mee bezig houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jaa nou sterkte GSKhet komt vast goed meis
En het probleem is?quote:
Meen je niets vanquote:
Hahahhahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:57 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Meen je niets vanjij hebt vanavond wel een x aantal centimeters liefde diep in je ...
![]()
Jij hebt toch geen vriendje ? Dan kun je toch niet monogaam zijn...quote:
ik had het over jou natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:00 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen vriendje ? Dan kun je toch niet monogaam zijn...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
HahahhahaJa misschien wel ja
Ik? Haha! Ik ben een man... Mannen zijn niet gemaakt voor monogamiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had het over jou natuurlijk!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
SEKSSSSSSSSSSSSSSS SEKSSSSSSs
Dat is zo, zucht.. vooruit danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik? Haha! Ik ben een man... Mannen zijn niet gemaakt voor monogamie
Waar zijn mannen dan voor gemaakt ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik? Haha! Ik ben een man... Mannen zijn niet gemaakt voor monogamie
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
SEKSSSSSSSSSSSSSSS SEKSSSSSSs
seks met alles wat los en vast zitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waar zijn mannen dan voor gemaakt ?
Om rond te neuken!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waar zijn mannen dan voor gemaakt ?
T spijt me liefiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
Dat is zo, zucht.. vooruit dan
Ik ben 16....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
seks met alles wat los en vast zit
owja MM ik ben ook nog minderjarig dus dan ben je een pedo
Ja mannen zijn inderdaad geen goede wezens om trouw te blijvenquote:
nog even? dat kan zo oplopen tot een halfjaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
T spijt me liefie
Nog even wachten !
Ja de neukquote:
Scharrelsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nog even? dat kan zo oplopen tot een halfjaar
[..]
Ja de neuk
Eeuhhhrrmm.. Sowieso nog 2 maand... En ja... Nu gvd! Mijn huis in mijn bad!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nog even? dat kan zo oplopen tot een halfjaar
[..]
Ja de neuk
minder dan 2 maanden zelfs...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Eeuhhhrrmm.. Sowieso nog 2 maand... En ja... Nu gvd! Mijn huis in mijn bad!!
Wat heb ik nu gewonnen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je hebt het gereanimeerdik wilde net de zuurstof gaan toedienen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
minder dan 2 maanden zelfs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |