Ben jij nou zo dom ...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
"Als ik je een vies kind vond, had ik je een vies kind genoemd!"
nee Cynthia!quote:
Ogen zo wijd mogelijk open en maar balken.quote:
Dat was niet waar. Ze zei later tegen de camera toen niemand keek: "Sorry opa, maar ik kon even niks anders verzinnen"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Hebben jullie dat gezien vandaag? Cynthia verstopte het boek in de keuken. Toen ging Gerard zoeken en toen zei ze: jongens stop, ik ben verdrietig mijn opa is ziek en ligt in het ziekenhuis heb ik net gehoord.
Maar dat was toch niet zo? Ik bedoel dan ben je toch ziek als je dat verzint en je opa misbruikt hiervoor? Toch? Of was het waar?
geloof het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Lesterr het volgende:
Ben ik de enige hier die Cynthia wèl leuk vind?
Nee dat was niet waar, Cynthia liep toen ook naar de tuin en ging naar een camera: 'Sorry opa!!'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Hebben jullie dat gezien vandaag? Cynthia verstopte het boek in de keuken. Toen ging Gerard zoeken en toen zei ze: jongens stop, ik ben verdrietig mijn opa is ziek en ligt in het ziekenhuis heb ik net gehoord.
Maar dat was toch niet zo? Ik bedoel dan ben je toch ziek als je dat verzint en je opa misbruikt hiervoor? Toch? Of was het waar?
ze doet niks en ze kijkt vies uit haar ogen . samen met sharon het stomste mensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Lesterr het volgende:
Nou, dan moeten we iedereen maar even af hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Lesterr het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
zit laura nou in de kvdw? Zouden ze haar de internetkiekjes van Guido laten zien? Misschien dat ze haar missie dan wel ziet zitten?
yepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Lesterr het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we iedereen maar even af hè.
Ik vind het een stom wijf.
Ik vind d'r ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Lesterr het volgende:
juist helemaal gek lult ze je.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef Gert het volgende:
Twee stomme wijven zijn het ook.![]()
Die stem van Joanna ook... ratelderatel, de helft van d'r woorden inslikkend om maar zoveel mogelijk te kunnen blaten.
MUTE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |