jij woont op een camping?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
IS NIET HALAL A KK MONGOL IS TOG LOGISCH DAT WE DAT NIET VERKOPE
ME TENT UIT!!! ME TENT UIT!!!
ga uit mijn zaak vieze kkhollander.quote:
Ja abi.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef Nitrouz het volgende:
Oké dus 2 kapsalon en een Durum
GA SNEL VLEES SNIJDEN MUSTAFA, SNEL SNEL SNEL
Ik ben Italiaans.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
ga uit mijn zaak vieze kkhollander.
Wholla snel snel die mensen wachten al paar minuten ze rake ongeduldig k wil nie nog meer klante kwijtrake godverdommequote:
Wil je er nog een?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef NrTH het volgende:
Ik had gister een reuze döner schotel, ik kreeg hem maar voor de helft op.
Ik begin oud te worden.
Wat ik heb een turkse pizza besteld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ga dan naar de pizzeria als je hier niks besteld
o pardon sorry verkeerde je leek een beetje op die jongen daarachter, die had niks besteld. Socios heette diequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat ik heb een turkse pizza besteld.
oprotte met je gore troepquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Rarekwast_ het volgende:
beter een dubbele whopper met kaas
Opa.NrTHquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee, ik moet aan de lijn denken.
Ik word oud.
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kkracist mijn zaak uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef Beach het volgende:
Waar blijft mijn turkse pizza? Ik wacht al 1 hele minuut.
kkslechte bediening
Idd, over minder dan een maand alweer 26, dat is al meer dan een kwart eeuw.quote:
klant is koningquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
IS NIET HALAL A KK MONGOL IS TOG LOGISCH DAT WE DAT NIET VERKOPE
ME TENT UIT!!! ME TENT UIT!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:24 schreef Ragboer het volgende:
Ozan, 2 kapsalon, 1 durum klaar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat is dat waar is de groente en de flees??!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je lahmacun, nu weg vieze racist. Iek wiel niet schelden in mijn zaak.
die ziet er wel redelijk ok uit. mis de sla en knoflooksaus. wel leuk dat je dat plaatje gevonden hebt. maar dat is niet nederlands. hooguit krijg je dat als je turk bent en er niet uitziet als een autochtoon...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je lahmacun, nu weg vieze racist. Iek wiel niet schelden in mijn zaak.
Ga mijn zaak uit als niet goed is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die ziet er wel redelijk ok uit. mis de sla en knoflooksaus. wel leuk dat je dat plaatje gevonden hebt. maar dat is niet nederlands.
jalla jalla!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Nitrouz het volgende:
MUSTAFA!!
MUSTAFA!!!!
IK GA FF ROKEN LET OP DE KLANTEN NIET AAN ME MOEDER VERTELLLE HE
rot op kutturk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga mijn zaak uit als niet goed is.
opbokken dronken hollander.quote:
Ik wilde iets grappigs met swaffelen posten, maar kon niks bedenkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:31 schreef sharr het volgende:
Ik wil graag falafel. Heel veel falafel.
Wat wiel jij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zegt het je, in Utrecht wonen alleen maar wousen
Komt eraan meisje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:31 schreef sharr het volgende:
Ik wil graag falafel. Heel veel falafel.
UTRECHT KANAALSTRAAT WAT BEDOEL JE MET WOUSEN WE SPREKEN HIER NEDERLANDS OF TURKS GEEN ANDER ACCENTquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zegt het je, in Utrecht wonen alleen maar wousen
hij is ook van voren dom.quote:
Moet ik politie bellen? Lastige hollander.quote:
Goede klant.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Snuf. het volgende:
1 DONER KEBAB
1 PATATJE CATAMARAN MET EXTRA UITJES
1 GROTE MILKSHAKE AARBEI
1 BLIKJE REDBULL
WE HEBBEN GEEN PATAT MET ZEILBOOTquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Snuf. het volgende:
1 DONER KEBAB
1 GROTE MILKSHAKE AARBEI
1 BLIKJE REDBULL
OPKANKERE OPKANKERE OPKANKERE MET JE GRIEKSE ZOOI GA LEKKER GYROS ETE MET JE VRIENDEN ZEMMERquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok doe maar een Turkse pizza met kaas en tzaziki...
Alsof de wouten jou geloven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moet ik politie bellen? Lastige hollander.
Voor jou:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Snuf. het volgende:
1 DONER KEBAB
1 GROTE MILKSHAKE AARBEI
1 BLIKJE REDBULL
quote:
Ok zonder tazaziki danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
OPKANKERE OPKANKERE OPKANKERE MET JE GRIEKSE ZOOI GA LEKKER GYROS ETE MET JE VRIENDEN ZEMMER
kkwouten gratis eten bij jou zeker omkopen smeergeld chantage vuile turkquote:
iek heb geen tzazikiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok doe maar een Turkse pizza met kaas en tzaziki...
WTF IS EEN SNEKBAR ZONDER FUCKING PATATJE CATAMARANquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
WE HEBBEN GEEN PATAT MET ZEILBOOT
En de rest?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor jou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen snackbar, maar turk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WTF IS EEN SNEKBAR ZONDER FUCKING PATATJE CATAMARAN
ook die ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
iek heb geen tzaziki
wel turkse pizza voor jou
[ afbeelding ]
Ga dan niet roken jij Ozan. Jeugd van nu!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Nitrouz het volgende:
MUSTAFA
MUSTAFA
LUISTER NAAR MIJ JE MOET MET MIJ COMMUNICEREN JE MOET ALLEEN DE BROODJES ENZO MAKEN IK GEEF ZE AAN DE MENSEN
AMINA SIKTIR JE BENT MIJN VADER NIETquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga dan niet roken jij Ozan. Jeugd van nu!
Ik ga jou vader verlinken, allemaal dronken hollanders hier en jij moet roken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
AMINA SIKTIR JE BENT MIJN VADER NIET
Dankje vriend dankjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
[ afbeelding ]
FALAFEL VOOR JOU MEISJE!
WHOLLA ALS JE DOET IK MAAK JOU ZOON ENSAR DOODquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga jou vader verlinken, allemaal dronken hollanders hier en jij moet roken.
Ga werken. Anders krijg je klap.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
WHOLLA ALS JE DOET IK MAAK JOU ZOON ENSAR DOOD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |