Mannen hebben dat niet altijd door als het gesprek in een broer/zus gesprek omslaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet zoals hier de situatie werd geschetst - waarbij het een soort broer/zus-gesprek was, zoals M_v_j vertelt. Dan getuigt het niet van erg veel doortastendheid als ik me dan nóg vanalles in mijn hoofd ga halen, nietwaar?
Is ook zo. Ik had al vrij snel door dat er geen vonk was en niet ging komen, eigenlijk na de eerste minuut al wel. maar dat vond ik niet zo erg eerlijk gezegd. Het was echt een aardige jongen en leuk gezelschap verder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mannen hebben dat niet altijd door als het gesprek in een broer/zus gesprek omslaat
Ah, zie je nou wel, ik ben dus niet de enige die daar last van heeft!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Turbomuis het volgende:
Zo, nog twee dagen fullmember, daarna lekker makkelijk alleen hartjes sturen. Fullmember zijn heeft blijkbaar als vrouw toch niet echt veel toegevoegde waarde, als je mannen aanschrijft krijg je, als je mazzel hebt, een geeninteressehartje, maar over het algemeen hoor je niks terug. Mannen willen blijkbaar toch zelf jagen ofzo...
Nooit een hartje naar mij gestuurd dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Turbomuis het volgende:
Zo, nog twee dagen fullmember, daarna lekker makkelijk alleen hartjes sturen. Fullmember zijn heeft blijkbaar als vrouw toch niet echt veel toegevoegde waarde, als je mannen aanschrijft krijg je, als je mazzel hebt, een geeninteressehartje, maar over het algemeen hoor je niks terug. Mannen willen blijkbaar toch zelf jagen ofzo...
Ik ben fullmember, dus ik doe niet aan hartjes. Dus nee, geen hartje van mij. Een berichtje weet ik niet, als je daar GlenSpey heet nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nooit een hartje naar mij gestuurd dus
Of je bent lelijk
De laatste maand dat ik lid was stuurde ik geen berichtjes meer uit mezelf. Maar soms klikte ik wel eens random goldmember profielen aan om te kijken of zij dan op mij zouden gaan reageren ipv ik op hunquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef Turbomuis het volgende:
Het enige echt leuke aan fullmember zijn vind ik dat ik kan zien wie mij heeft bekeken. Waarna ik me weer af ga vragen waarom ze me geen berichtje gestuurd hebben
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:17 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh dear god...een vent die ik echt leuk vind, hij schrijft!
Ik pis zowat in mijn broek..
En hoeveel mailtjes zijn er dan over en weer gegaan?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:26 schreef Schilderijtje het volgende:
Nah, is het een azijnpisser...![]()
Heeft twijfels bij mijn karakter...
Mijn profiel heeft 6 zinnen...
Zet je profiel es hier dan, beoordelen wij wel of ie echt een azijnpisser is of nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:26 schreef Schilderijtje het volgende:
Nah, is het een azijnpisser...![]()
Heeft twijfels bij mijn karakter...
Mijn profiel heeft 6 zinnen...
3, hele korte...quote:Op zondag 20 februari 2011 00:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En hoeveel mailtjes zijn er dan over en weer gegaan?
Neuh, dat doe ik niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zet je profiel es hier dan, beoordelen wij wel of ie echt een azijnpisser is of niet
Ik zie al dat hij niet de enige azijnpisser is...quote:Op zondag 20 februari 2011 00:29 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik niet.
Is gewoon een riedeltje...
Ik ga dat toch niet op fok zetten?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik zie al dat hij niet de enige azijnpisser is...
Zoiets heb je toch wel voor je fok matties over?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik ga dat toch niet op fok zetten?
kan je niet van me verlangen.
Gooi jouw profiel eerst maar 's hier neer danquote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zoiets heb je toch wel voor je fok matties over?
Al is het maar zodat ze eens goed lachend hun eenzame zaterdagavond door kunnen komen
Euh... NEE!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zoiets heb je toch wel voor je fok matties over?
Ja, want afzeiken is in ofzo?quote:Al is het maar zodat ze eens goed lachend hun eenzame zaterdagavond door kunnen komen
In deze reeks wel, en volgens mij ben jij nog niet aan de beurt geweest (en ik ben dat al wel... @Turbomuisquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In deze reeks wel, en volgens mij ben jij nog niet aan de beurt geweest (en ik ben dat al wel @Turbomuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |