Minder sad dan de hele zaterdagavond achter fok zitten rukken. Ik ga zo lekker filmpje kijken, champagne erbij, sexy lingeriesetje aangetrokken, leuke gesprekken, hij is tevens knuffelbeer, intelligent en mooi dus wat zou ik nog meer willen voor deze nacht?quote:
OK. You tell me. Trouwens, lelijke mensen kunnen óók goede seks hebben, sukkelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou suc seks! Zo knap ben je volgens mij niet dus ik geloof nooit dat het goede seks kan zijn. Ik denk klein meisje,korte armpjes, emo uiterlijk.
Het was perfect geweest moest ik dolverliefd op hem zijn. Maar hij is te jong en te weinig levenservaring. Evengoed, de seks is wel supergoed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef kastanova het volgende:
Nah, met fuckbuddy's heb ik altijd zoiets van... Het is toch een beetje net niet en ter opvulling...
Niets mis mee natuurlijk, maar toch.
Dat bestrijd ik ook niet maar ging me meer om een kerel die na 1 sms hoogstwaarschijnlijk zijn hele avond omgooit voor een potje hete sex. (Hij behoort dus blijkbaar tot die 80%quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Minder sad dan de hele zaterdagavond achter fok zitten rukken. Ik ga zo lekker filmpje kijken, champagne erbij, sexy lingeriesetje aangetrokken, leuke gesprekken, hij is tevens knuffelbeer, intelligent en mooi dus wat zou ik nog meer willen voor deze nacht?
Wow, ben jij dat Seven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Minder sad dan de hele zaterdagavond achter fok zitten rukken. Ik ga zo lekker filmpje kijken, champagne erbij, sexy lingeriesetje aangetrokken, leuke gesprekken, hij is tevens knuffelbeer, intelligent en mooi dus wat zou ik nog meer willen voor deze nacht?
[..]
OK. You tell me. Trouwens, lelijke mensen kunnen óók goede seks hebben, sukkel. Ook voor jou is dat weggelegd.
[ afbeelding ]
Ik wilde hier foto's van facebook zetten maar de functie afbeeldingslocatie kopiëren werkt niet meer nu facebook een stomme foto-applicatie heeft geïmplementeerd.
Nee, geloof ik niet. Tot die 80% zou hij wel kunnen behoren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik ook niet maar ging me meer om een kerel die na 1 sms hoogstwaarschijnlijk zijn hele avond omgooit voor een potje hete sex. (Hij behoort dus blijkbaar tot die 80%)
Ga je nog eens met hem op stap?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mijn afspraakje was heel gezellig, geslaagd op het vlak dat het een hele normale en hele aardige jongen was. Ook genoeg gespreksstof maar geen vuurwerk/vonken etcetera. Is niet erg, ik vond het allang leuk weer eens op die manier met een man uit te gaan.
Misschien dat ik nog een keer met hem afspreek, maar dan voor de gezelligheid en niet als date. Ik had een beetje het gevoel met een broer of een goeie maat aan het praten te zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ga je nog eens met hem op stap?
En thanks. Maar tegenwoordig donker haar weer.
Dat ben jij niet dat is Annika Hanson. Maar blond haar en bruine ogen is idd wel een zeldzame combinatie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
OK. You tell me. Trouwens, lelijke mensen kunnen óók goede seks hebben, sukkel. Ook voor jou is dat weggelegd.
Ik wilde hier foto's van facebook zetten maar de functie afbeeldingslocatie kopiëren werkt niet meer nu facebook een stomme foto-applicatie heeft geïmplementeerd.
Gruusbek umme! Groeten aan Prins Ummenie de 24ste!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wie heeft het over Twente? Zitten nu in de chalet te Groesbeek.
Damn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat ben jij niet dat is Annika Hanson. Maar blond haar en bruine ogen is idd wel een zeldzame combinatie.
Had je het idee dat hij dat ook zo zag?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Misschien dat ik nog een keer met hem afspreek, maar dan voor de gezelligheid en niet als date. Ik had een beetje het gevoel met een broer of een goeie maat aan het praten te zijn.
Ja, ik ben daar heel eerlijk over geweest. Heb hem verteld dat ik hem erg aardig vond, en best nog eens met hem wilde afspreken maar dat ik niet het idee had dat er een vonk oversprong. Hij antwoordde dat hij dat ook zo had gevoeld. Ik ga er even vanuit dat hij daarover eerlijk was, ik had niet het idee dat hij loog in elk geval.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Had je het idee dat hij dat ook zo zag?
Ja precies.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef Garisson72 het volgende:
Als hij zijn voor-jou-bonkende hart wel kenbaar had willen maken aan je, had hij dat maar moeten zeggen, nietwaar?
Nee eigenlijk niet, ik had het idee dat hij wat zenuwachtig was op het einde. Maar ik vond het zelf ook een beetje onwennig om de date te beëindigen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef Garisson72 het volgende:
Zei hij het nét iets te snel, met een paar octaven hogere stem, zo van "Ja nou ik ook hoor! Ik voel het precies zo! Ik wilde nét zeggen!" ?
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef Garisson72 het volgende:
Kan zijn dat hij wel in zijn hoofd had, zo tegen het einde, van "tijd om mijn move te maken" en toen brak je zijn hart.
You've been therequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef Garisson72 het volgende:
Kan zijn dat hij wel in zijn hoofd had, zo tegen het einde, van "tijd om mijn move te maken" en toen brak je zijn hart.
Yepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ach zoveel mensen toch?
Niet zoals hier de situatie werd geschetst - waarbij het een soort broer/zus-gesprek was, zoals M_v_j vertelt. Dan getuigt het niet van erg veel doortastendheid als ik me dan nóg vanalles in mijn hoofd ga halen, nietwaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |