Met het haar van Gerard.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die speelt even voor Dweilmachine.
neeeeeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsss, jij komt zeker nooit in de keuken..
Nee daar krijg je de boel mee schoonquote:
sophia kan iets wat gerard niet kan! zelf gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard kan ook je geheim voelen..
En waarschijnlijk ook de tijd stilzetten en over water lopen.
Want is er nou iets wat onze Geer niet kan?!
.
hij gaat zijn haren wassen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard gaat iets doen wat de bewoners trots op hem maakt, waardoor zijn aanzien zal groeien.
Oh zo eentje moet ik ook nog aanschaffen. Tot die tijd gebruik ik mijn oven als opslagruimte.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeeeeeDaar heb ik een man voor
![]()
Nou... wat zal er komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef markvanrinsum het volgende:
gerard zijn aanzien gaat stijgen in het huis
Je bent in de war met thee denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat je koffie moest bakken, maar dan zal ik het wel verkeerd doen
Gaat hij vrijwillig weg?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef markvanrinsum het volgende:
gerard zijn aanzien gaat stijgen in het huis
Nog niet....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef markvanrinsum het volgende:
wanneer heeft gerard zijn haar gewassen ?
nog nooit toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef markvanrinsum het volgende:
wanneer heeft gerard zijn haar gewassen ?
Heb hij het vanmidddag niet gedaan na het hardlopen door het huis?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
Lol, als het nog lang duurt gaat de stem roepen: "Gerard, haren wassen!"
Eerst gaan ze patat bakken op z'n kop.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
Maikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:58 schreef ABundy het volgende:
Maik voelt aan Laura en zegt " Ben jij wel een echte meid" ???
Wat een openingszin,![]()
![]()
Dan niet erg grondig of hij heeft er weer vet in gedaan...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb hij het vanmidddag niet gedaan na het hardlopen door het huis?
Dat hoeft niet lang te duren, wat mij betreftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
Doet er elke dag toch vet in?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan niet erg grondig of hij heeft er weer vet in gedaan...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
zou zijn vrouw nooit gezegd hebben: gerard, laat die vette zooi uit je haar, je ziet er uit als een schooierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan niet erg grondig of hij heeft er weer vet in gedaan...
Ken mensen die deze foto zien en spontaan gaan zingen : daaaaar moet een dinges in daar moet een dinges in.quote:
En je hebt nog genoeg ruimte over ook!quote:
Ik wil het niet eens weten...quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En je hebt nog genoeg ruimte over ook!
En hoe denken jullie dit te wetenquote:
Hmmm, ze is ook met hem getrouwd he...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
zou zijn vrouw nooit gezegd hebben: gerard, laat die vette zooi uit je haar, je ziet er uit als een schooier
Ik hou van zijn spel en zijn tactieken hoe hij weet hoe het werkt een rlsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten...Hij is iig op meerdere manieren een glibberig ventje.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Servio heeft een spoor naar Aafke
Ja wie is het nou?!quote:
Dat is waar, van mij hoeft hij ook niet weg, maar ik blijf er bij dat hij een glibber is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik hou van zijn spel en zijn tactieken hoe hij weet hoe het werkt een rls
Naar beneden kijken , naar je monitor en weer naar beneden en dan vergelijken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
[..]
En hoe denken jullie dit te weten?
ook met een A maar Alex dus. O shit het spreekt tegen nu toch niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Servio heeft een spoor naar Aafke
Ja zo weet ik het, maar zij toch nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef toxikon het volgende:
[..]
Naar beneden kijken , naar je monitor en weer naar beneden en dan vergelijken?
Ik kan goed inschattenquote:
merkt ze toch als je de jongeheer op haar lippen legt ? En met een beetje trekken en duwen past alles.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja zo weet ik het, maar zij toch niet.
Het is een gave.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Mbv wat lettertjes waar ik op druk waardoor er zo nu en dan een post uit rolt?
quote:
Liever niet mijn fotos in dit topic te plaatsen.quote:
Nee dan moet je een foto van Sofia neerzetten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef Robbiedd het volgende:
Hier houden we allemaal ruimte in over![]()
[ afbeelding ]
Scusiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Liever niet mijn fotos in dit topic te plaatsen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerder een dochter van Lurchquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoek de verschillen: [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
ScusiHet was een erg koude middag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |