Wat doe je dan nog hier?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
ik dweil ook altijd op vrijdagavond, liefst na 23.00 uur
Ik zie ze nog neitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef Robbiedd het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaar zijjjjjjjjjjjjn dieeeeeeeeeee tieeetjesss nouuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef Lesterr het volgende:
Goede avond iedereen!
Aan de titel te zien heb ik niet veel gemist..
Oh en wat dacht je van strijken!! Ook wel een leuke tijd voor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed plan, heb ik vandaag nog niet gedaan
Ga zo even stofzuigen denk ik
ik heb UPC dan ook al lang op iets anders staanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
pak je dweil nu en succes. Alles beter nu denk ik dan je tijd hier te verspanderen
Lol, ook echt een gemiste kans, er is best veel gebeurd, er was vast een uitspraak ontlokt of ruzie ontstaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Feestje ofzo. Anders Twister met drank opmaar dit is toch niet te doen voor de vrijdagavond. Staat er gewoon een te dweilen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef Robbiedd het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaar zijjjjjjjjjjjjn dieeeeeeeeeee tieeetjesss nouuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Dat schuifje rechtsboven het topic helemaal naar links.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Lesterr het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik die automatische update uitzet? zwaar irritant.
De slider boven naar links doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Lesterr het volgende:
ben al klaarquote:
O vindt dat juist toppie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Lesterr het volgende:
Ja hier ook (nog effe pluggen : Reggae op BBC4)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb UPC dan ook al lang op iets anders staan
Was vouwen, de voorraadkast poetsen en alles netjes op datum zetten, alfabetisch natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef petraa het volgende:
![]()
[..]
Oh en wat dacht je van strijken!! Ook wel een leuke tijd voor!
Mallootquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef Green1 het volgende:
Toch onvoorstelbaar dat zo'n malloot miljonair kan zijn![]()
Ik ook... en leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind haar heel mooi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |