abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92987990
Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 115

De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92988003
Dus, hier verder :)
pi_92988499
Ik moet het andere topic nog lezen....

Mijn manneke heeft vandaag de vloer van iets te dichtbij bekeken. Hij was nogal moe (slaapje te ver ingekort) en is gestruikeld en echt plat op zijn neus gevallen. Bloedneus en brullen. En dus lag ie te slapen toen ik thuiskwam, wat erg raar en stil was. Maar daarna had ie ook nergens meer last van en hebben we em nog een keertje of tig van de tafel moeten vissen.
Maar wat ik me afvroeg, hij lijkt nogal makkelijk een bloedneus te krijgen als ie valt of zich stoot...komt het iemand bekend voor? Of is het gewoon een normale verwonding?

En mijn man kwam er vandaag ook achter dat ie heel goed kan aangeven wat er is. Hij liep op zijn vingers te kauwen en te kwijlen (wat wil je ook met 4 bulten in je mond) en wees naar het schapje waar de bellenblaas staat, maar ook de dentinox. Dus mijn man geeft em de bellenblaas. Nee, was het antwoord en maar weer wijzen. Toen pas zag mijn man dus het potje dentinox, pakt het op en vraagt em of ie dat wil: helemaal blij en ja ja! Hij had dus gewoon pijn en had door dat die dentinox het minder maakt....Echt...ik kan er met mijn verstand gewoon niet meer bij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92988535
Ik baal daar ook altijd zo van als er geluiden van buiten zijn waarvan ik bang ben dat Ivan er wakker door wordt. Gek genoeg sliep hij met Oud & Nieuw overal doorheen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92988753
Senna slaapt ook altijd door de sirenes heen, hoor, dat is ze wel gewend. We zitten op de aanrijroute van de brandweer. Maar als ze net bezig is in slaap te vallen, kan het wel erg storend werken.

Schaap heeft trouwens als het goed is baby UGGS voor Senna gehaald :D Ben benieuwd. Ze waren daar een stuk goedkoper dan hier, zei hij. Hij schijnt een extra tas te moeten kopen om al het nieuwe spul mee naar huis te vervoeren :o :D
pi_92988874
mef, volgens mij kan een bloedneus een hele gewone verwonding zijn. De een heeft het sneller dan de ander. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een bloedneus gehad.
En wat issie slim, Driekus O+ Goed he!
pi_92989365
Als een bloedneus vanzelf weer stopt kan het volgens mij niet heel veel kwaad, maar het is wel vervelend.

Baby UGGS O+

Jaël leek vanavond voor het eerst helemaal door te hebben dat mijn buik niet baby heet maar dat er een baby inzit. Ging ook opeens mijn buik bloot maken en kusjes gevenn en zei daarbij zusje O+ . Boven wilde ze persee de babykamer in hier loopt ze normaal gewoon voorbij, ging naar de wandelwagenbak wijzen die daar staat en zei baby O+ en daarna naar het bedje, dus ik vroeg of ze erin wilde en ze zei overtuigd ja, maar toen ze lag keek ze verschrikt en wilde er snel weer uit en ging toen naar haar eigen kamer, Echt zo knap dat die muntjes opeens lijken te vallen, we vertellen haar wel dat er een baby in mijn buik zit en dat ze een zusje krijgt, maar ze ontbloot ook haar eigen buik en roept baby ;) Dus dit was opeens heel anders allemaal, ik denk dat ze er klaar voor is! (Nou dat ben ik ook dus als die kleine dat ook is dan mag ze wel gaan opschieten :P )
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92990572
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef miss_sly het volgende:
Schaap heeft trouwens als het goed is baby UGGS voor Senna gehaald :D Ben benieuwd. Ze waren daar een stuk goedkoper dan hier, zei hij. Hij schijnt een extra tas te moeten kopen om al het nieuwe spul mee naar huis te vervoeren :o :D
Een man naar mijn hart O+
Wat leuk dat hij spulletjes voor haar koopt! Doet die van mij nou letterlijk nooit.
Ja, die laat enge bandshirts (in kindermaat) zien van bands die hij zelf leuk vindt :')
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92991278
Oeh Sly, da's dubbel leuk, heb je straks je vent weer terug én een zak vol met liefdevol uitgekozen Sennakleertjes! O+

Haha Poppejans, jammer dat die shirts er dan ook altijd in babymaatjes zijn he? ;)

D is laatst nog wezen shoppen voor Willow, met Willow. Het gebeurt niet vaak en wat hij koopt is niet altijd mijn smaak, maar ik vind het wel erg leuk dat ie er mee bezig is. Hij kleedt haar ook vaak genoeg aan (sowieso als ik moet werken) en ik heb nog geen wanstaltige combinaties meegemaakt. Hij vindt het echt wel leuk om haar leuk aan te kleden O+

Jaël, wat knap, en wat ontroerend! O+

Willow heeft een rapport gekregen van het kinderdagverblijf _O- Of nou ja, als voorbereiding op het tienminutengesprek (wat ik an sich al hilarisch en tof vind, maar dat terzijde) is er een standaardlijst ingevuld met wat commentaar erbij, zo leuk om te lezen. Dingen als "Willow is een opgewekt kind, ze heeft duidelijk veel plezier op de groep. Ze geniet van alles wat er om haar heen gebeurt en wat ze zelf doet. Tijdens haar spel kletst ze hele verhalen en zoekt ze de gezelligheid van andere kinderen op." Niks wat ik nog niet wist, maar toch leuk om te lezen <3

Ik ga naar bed, volgens mij gaan we een rampzalige nacht tegemoet -O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92991739
innepin en Miss, hopelijk gaat jullie nacht mee vallen. Succes!!!!
Octo zo snel drogen ze nu ook niet meer uit, zeker als ze vanochtend nog niet ziek was. Als ze ors wil, ga dat dan geven en anders gewoon water. Driekus ging ook pas weer drinken toen het er ook niet meer uitkwam, waarschijnlijk was ie toen pas niet misselijk meer. En toen waren we ook drie uur verder. Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92992171
Ik hoop dat het toch een goede nacht word innepin. En toch leuk om van een ander te lezen hoe ze jou kind zien en dan helemaal goed als dat overeenkomt toch!! :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:10:03 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92992617
Finn! Wat doe je joh! :o

Slimme Driekus O+

Sjago Mette die zelf zegt te willen gaan slapen ^O^

Willow heeft een goed rapport! *O* Succes vannacht innepin :*

Schaap komt bijna thuis! *O*

Ow en hier is Harry het voorbeeld van Driekus aan het volgen. Hij stond vandaag op zijn 'koekjespot' om uit de box te klauteren maar ook probeerde hij in de kinderstoel te klimmen. Filmpjes moet ik alleen nog knippen en plakken maar dat wordt iets voor zondag...
en ons kind is zich aan het ontwikkelen tot een driftbakkie. Hij kan echt soms vreselijk gillen/krijsen met zo'n gebalde vuistjes :X
pi_92995286
Gaaf Miss! Het klinkt als een heel betrokken papa, jouw schaap!

Sneu hè mefke, als ze zo vallen...Lars heeft het ook al een aantal keer gehad.

Innepin, succes voor de nacht, wat leuk, dat rapportje! Ze doet het dus maar goed, je meissie!
Fijn om te lezen is dat dan.

Marlinde, wat vervelend. Wat in mij opkwam is een favoriet knuffel Oid meenemen, maar daar was je zelf ook vast al wel opgekomen denk ik.

Ik was vandaag voor het eerst sinds tijden blij dat kleine vriend in bed lag, men wat een handenbindertje.
Ik voelde me vandaag net de politie.
Ik vraag me soms ook af hoe ik ermee aan moet, vooral dat geklim van hem. Constant klimt hij bovenop zijn kinderstoel. En het lijkt erop dat hij gewoon aandacht zoekt, want dan kijkt hij me aan, klimt erop, en gaat zwaaien. Als ik zeg dat hij eraf moet gaan lacht ie zich rot. Haal ik hem eraf dan klimt hij er meteen weer af, al lachend.
En zo gaat het met heel veel dingen, kattenkwaad uithalen, puur om een reactie van mij uit te lokken.
Maar als ik niet reageer krijgen we , of ongelukken, of spullen kapot.....het is zo'n schatje, maar soms.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93002632
Herkenbaar Karin :)

Owjee Asy, met gebalde vuistjes zelfs... :D

Goshie, Driekus :*

Wat leuk Miss_Sly dat hij spulletjes voor Senna heeft gekocht O+!

MamaPurk wat grappig dat die klik er ineens was. Wat klinkt dat groot! Ik verbaas me echt over wat kinderen van haar leeftijd al snappen.

Wij zitten beneden, Niels eet een boterham met pindakaas (incl. korstjes!) en hij is mega vrolijk :X Owjee... hopelijk gaat hij nog slapen. Ik ben al vanaf 1 uur met hem bezig, telkens leek het alsof hij wel ging slapen. Tja, hij wilde mijn groententaart ook niet eten gisteravond, er zat prei door, dat kan natuurlijk niet!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 19 februari 2011 @ 07:23:05 #15
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_93003050
Claudia: Het is nu al een aantal weken zo. In het begin bleef ik er heel rustig onder, maar nu kunnen we geen moment met Tessa weg zonder dat ze zo tekeer gaat en dat vind ik zo jammer.
Ik probeer zoveel mogelijk uit te leggen/vertellen aan Tessa, maar als ik haar als optil en richting kinderwagen loop, begint het drama al.
Dragen zou ik heel graag willen, maar ik heb al heel vaak pijn in mn rug helaas.

Twinkly: Ik kan inderdaad binnenkort wel weer de fietsen gaan ophalen en dan lekker met de fiets naar de winkels en dan inderdaad in het winkelwagentje! Dat vond ze altijd wel erg leuk. Goede tip! :)

Miss: Tessa kan nog niet zelf stappen, ja rondjes om de tafel en heel waggelend aan beide vingers :P

Octo: De riempjes heb ik er gisteren voordat we weggingen afgehaald. We gebruiken het speentje echt alleen maar in bed, zou dat liever niet op straat ed willen gebruiken :@ Ze is gek op rozijntjes, die neem ik ook altijd mee, maar als ze boos is wilt ze ook die niet.
Beterschap met je kleine meid! Hoe is de nacht gegaan?

Karin: Ook dat hebben we gedaan en speelgoed met geluid en steeds wat anders meenemen..

Tessa is wel een enorm temperamentvol meisje en dat is helemaal niet erg hoor, maar ik baal er wel enorm van dat we niet lekker als gezin een stukje kunnen wandelen of boodschappen kunnen doen. :{
Ze gaat vandaag naar mijn ouders toe en blijft er ook logeren, kunnen lief en ik lekker uit-eten en weer even de batterij opladen. Kunnen we er na zondag weer met frisse moed tegenaan :)

Bedankt voor jullie reacties!! :* O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  zaterdag 19 februari 2011 @ 08:41:05 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93003282
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:59 schreef Twinkly het volgende:
Owjee Asy, met gebalde vuistjes zelfs... :D

Wij zitten beneden, Niels eet een boterham met pindakaas (incl. korstjes!) en hij is mega vrolijk :X Owjee... hopelijk gaat hij nog slapen. Ik ben al vanaf 1 uur met hem bezig, telkens leek het alsof hij wel ging slapen. Tja, hij wilde mijn groententaart ook niet eten gisteravond, er zat prei door, dat kan natuurlijk niet!
Niels, 's nachts moet je slapen!

Ja, echt! Ca.ra zei nog: en dan zeggen ze van Thomas dat hij temperamentvol is :S
pi_93003338
Ter plekke verdwijnen was inderdaad heel fijn geweest huup!

Tot overmaat van ramp heeft hij ok nog zijn hoofd gestoten tegen het winkelkarretje tijdens zijn uitbarsting, dat is nu een flinke bult en blauwe plek, maar ik zag ook toen ik hem gister ging verschonen dat zijn schenen en knieen helemaal blauw zijn van het schoppen.

Aysinur ook al zo'n lekker driftkikkertje!

Lars aan het uitdagen, moeilijk is dat he Karin! Ik vind dat ook altijd van die lastige situaties en probeer hem dan altijd maar af te leiden.

Willow een goed rapport! *O* Wat leuk zeg!!

Oh Marlinde wat lastig, wat hier wel eens hielp was voordat we weggingen vragen of hij een koekje/stukje fruit/ cracker of wat dan ook wilde, bij een instemmend antwoord (dat is hier dan altijd) het pakken en laten zien, maar wel vertellen dat hij dan eerst in de wagen moet zitten omdat het anders op de grond valt. Dan met nog het eten in zicht hem in de wagen zetten en direct geven, beetje chantage, maar ja je moet wat he :+

Twinkly nog geslapen?

Uggs voor Senna *O* Stoer zeg!
pi_93003509
twinkly :* heb je nog wel wat geslapen? Wat vresleijk vermoeiend, dit.

Wat ontzettend lief en knap van Jael, MamaPurk!

Een goed rapport voor Willow *O* haha, had je nooit gedacht te kunnen zeggen van je dochter van anderhalf, toch? :D

Eihm, die tas is niet alleen voor spulletjes voor Senna, hoor. Geen idee wat hij allemaal gekocht heeft, iig dus Uggs als het goed is, maar ook schoenen voor zichzelf en wat kleding. In ieder geval heeft hij wel goed geshopt daar :D
pi_93003674
Jeetje, Thomas helemaal bont en blauw door zijn driftbui :o

Miss Sly, ging Senna nog wel goed slapen ondanks de sirenes? Wanneer kwam Schaap ook alweer terug?

Niels ging om 4.15 uur gelukkig weer slapen, alleen kon ik toen niet meer in slaap komen omdat ik het koud had :') Ik ga maar proberen vanmiddag wat bij te slapen.
Na zijn slaapje gaan we naar de stad om nieuwe schoenen voor hem te kopen in de uitverkoop :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93003730
Donders twinkly, dat was dus een korte nacht....het lijkt me zoooo naar als je kindje niet doorslaapt.
Ik vind genoeg nachtrust echt nodig om te kunnen functioneren.....

Jeetje fta, dat was dus echt een megadriftbui...wat zielig ook voor Finn dat hij zichzelf uit boosheid zo toetakelt.

Hmmm marlinde, ik geloof dat ik dan ook voor de speenoptie zou gaan. Misschien kan je hem na een tijdje weer afbouwen, als ze merkt dat wandelen toch echt wel fijn is.
Maar goed, als je daar niet achter staat moet je het niet doen natuurlijk.
pi_93003738
Niels, 's nachts moet je lekker slapen joh :O
Gelukkig dat hij nog weer kon slapen. Hopelijk kan jij dan lekker even liggen als hij vanmiddag weer slaapt.
En uiteraard wel de schoenenvondst even showen! Ben erg benieuwd wat voor leuks hij nu weer krijgt, jij hebt altijd wel smaak

Pittig Marlinde, sorry ik heb even geen tips.

Wolf is 3 nachten zonder mokken in eigen bed gaan slapen *O* 's nachts dan wel weer wakker rond 3.00 en dan slaapt hij weer verder tussen ons in, dus dat is geen probleem.
Wij gaan lekker niksen vandaag, bijkomen van dagje shoppen Adam gister. Nog wel even naar de kringloop die vandaag open is (maar 2 dagen in de week) om kleertjes te kijken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93003766
Zo Lars is net een half uur uit bed, en is alweer flink op boevenpad...hij staat nu de prullenbak leeg te halen, ik vlucht met de kinderen naar de action, heb te weinig potloodjes gekocht voor meike om te trakteren. Hebben we mooi even iets te doen.
pi_93003767
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 09:26 schreef Poppejans het volgende:
Niels, 's nachts moet je lekker slapen joh :O
Gelukkig dat hij nog weer kon slapen. Hopelijk kan jij dan lekker even liggen als hij vanmiddag weer slaapt.
En uiteraard wel de schoenenvondst even showen! Ben erg benieuwd wat voor leuks hij nu weer krijgt, jij hebt altijd wel smaak

Wolf is 3 nachten zonder mokken in eigen bed gaan slapen *O* 's nachts dan wel weer wakker rond 3.00 en dan slaapt hij weer verder tussen ons in, dus dat is geen probleem.
Wij gaan lekker niksen vandaag, bijkomen van dagje shoppen Adam gister. Nog wel even naar de kringloop die vandaag open is (maar 2 dagen in de week) om kleertjes te kijken
Oh, dat is wel een idee om ook even bij de Kringloop te kijken als we nog tijd hebben. Niels heeft een maat 80 broekjes tekort.

Ik hoop dat ze nog leuke schoentjes hebben. In maat 22 is er al niet zoveel te koop, in de uitverkoop zal het wel helemaal lastig worden.
pi_93003782
jeetje twinkly, rot is dat dan he? Ik hoop dat je vanmiddag even kunt slapen nog. En dat jullie slagen voor leuke schoentjes voor Niels!

Morgenochtend landt schaap weer. Ik ben er wel heel erg blij mee, hoor. Niet alleen heb ik hem gemist en heeft Senna hem duidelijk ook gemist, maar ik ben duidleijk een watje: ik vind het best zwaar om het allemaal alleen te moeten doen en niet even over te kunnen dragen. Niet een keer te kunnen zeggen: wil jij het nu even doen? En dat terwijl we zondag en maandag bij mijn ouders zijn geweest bijvoorbeeld.

Senna ging wel slapen, maar werd tegen twaalf uur weer wakker van het hoesten. Toen sliep ik net een uurtje :') Dus ik heb haar bij mij in bed genomen, daar heeft ze nog wel even gehoest, maar is toen in slaap gevallen en heeft geslapen tot half acht!

Vandaag staat ook in het teken van entertainment: dadelijk fietsen en boodschappen doen, dan lunchen, dan hopelijk even slapen, dan naar de bieb en dan is het weer etenstijd enzo. Zoiets dan toch :P
pi_93003815
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 09:29 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh, dat is wel een idee om ook even bij de Kringloop te kijken als we nog tijd hebben. Niels heeft een maat 80 broekjes tekort.

Ik hoop dat ze nog leuke schoentjes hebben. In maat 22 is er al niet zoveel te koop, in de uitverkoop zal het wel helemaal lastig worden.
Ik ben echt zwaar Emmaus (die achter die winkel wat nu helemaal geen tweedehands meer heeft) fan en graai er om de week wel even. Heb er zoveel leuks voor echt zeer weinig vandaan.
Succes met de schoenen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')