Ik heb DGK nooit gevolgd. Maar daar heb ik toevallig iets van meegekregen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sterker nog: Huub moest het BEWERKSTELLIGEN omdat Michael niet
zo warm werd om Eric's was te gaan doen......
weeeer het geheim niet geradenquote:
*kashing* Kassa van Sophie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
weeeer het geheim niet geraden
Ben benieuwd of ze nu heel veel aandacht aan haar gaan geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef ABundy het volgende:
" Er is iemand heel rijk in dit huis" , riep Aafke .........
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef pullup het volgende:
Die carrière van Sofia was nog nooit zo lucratief
Inderdaad, ze zag de goudvissen op het kussen.. Zat Gerard niet toevallig tegen dat kussen aan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef ABundy het volgende:
" Er is iemand heel rijk in dit huis" , riep Aafke .........
Ligt er aan, misschien gaat er nog iemand op de knop drukken of gooien ze er drank in vanavond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef markvanrinsum het volgende:
dat was het weer voor vandaag ?
Nee dat was Maik. Gerard was ergens andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zag de goudvissen op het kussen.. Zat Gerard niet toevallig tegen dat kussen aan?
Echt heel nepquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:35 schreef Green1 het volgende:
Sofia lacht echt zo: ha ha ha ha ha.... ha.
Ik weet niet wat ze met een normale shoot verdient ....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef pullup het volgende:
Die carrière van Sofia was nog nooit zo lucratief
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:35 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wilde zeggen: Sofia's kluisje is nog nooit zo vol geweest maar ik heb dr films niet gezien dus dat weet ik niet zeker.
Yep, we kunnen aan dequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef markvanrinsum het volgende:
dat was het weer voor vandaag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |