Wel raar! Had ik wel verwacht, de exit en omdat het weekend is....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat wordt weer geen feestje vandaag.
Daar zou ik meteen op afstemmen ware het niet dat ik die zender niet kan opzettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:06 schreef toxikon het volgende:
Voor de reggae liefhebbers > BBC4 reggae avond.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:06 schreef kahaarin het volgende:
Wel raar! Had ik wel verwacht, de exit en omdat het weekend is....
Met feestjes of de betere akties beginnen ze altijd pas na 00.30 uur. Als de productie dan toch besluit dingen te vertellen, kunnen ze dan niet als tip geven, dat ze vóór 0.00 uur de meeste kijkers trekken. Zal Gerard z'n akties in het vervolg echt wel vervroegen (alles voor de kijker)quote:
Lol! Daar zat ik ook aan te denken, maar dan zouden ze dat hebben overlegd, mag dat wel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:06 schreef Bunker-Renate het volgende:
weet niet of het al gezegd is maar het is natuurlijk hartstikke slim om eerst allemaal 'foutief' te raden bij Sofia zodat haar kluis volloopt en daarna in 1 keer toeslaan en 10k te hebben!
UPC royal pakketje, elke vrijdag muziek op bbc4. docu's en concerten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Misschien morgen dan, omdat 't weekend is. Alsof 't gelimiteerd is, een simpel feestje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |