Als ze het wel wisten kreeg je vast voor 6 maanden computerverbodquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh oke
Mijn ouders weten niet dat ik Fok heb![]()
Ze kennen het denk ik niet eens
Welke nick heeft ze?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ze gaat zeuren als ik veel typ en "dom zit te lachen naar m'n scherm "
Zaten bij de Qquote:
Ik zeg krassenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zaten bij de QGratis en voor niks
Dat is zeker niet goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef crv het volgende:
net even heen en weer gebeld, vanwege mijn schoonpa. Blijkt dat zijn suiker 8 keer zo hoog was als normaal
Geen idee, denk het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als ze het wel wisten kreeg je vast voor 6 maanden computerverbod
quote:
Dan win je nog eens watquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef crv het volgende:
net even heen en weer gebeld, vanwege mijn schoonpa. Blijkt dat zijn suiker 8 keer zo hoog was als normaal
Die is coooolquote:
Bahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
Ik ga niet zo laat slapen als gisteren want ik ben moe en misselijk en heb keelpijn
hier rekenen ze met een andere maatstaf.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker niet goeddus zo rond de 40 ergens
Hem aan het infuus hangenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]En nu?
Wat gaan ze daar aan doen?
Ik wou wel wat later gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
Ik ga niet zo laat slapen als gisteren want ik ben moe en misselijk en heb keelpijn
hij ligt op IC en gaan langzaam aan proberen zijn suiker naar beneden te krijgen. te snel kan ook niet want dat kan het hart weer niet aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]En nu?
Wat gaan ze daar aan doen?
hmmm minder manquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
hij ligt op IC en gaan langzaam aan proberen zijn suiker naar beneden te krijgen. te snel kan ook niet want dat kan het hart weer niet aan
Die getallen ken ik dan weer niet maar zo hoog is zeker niet goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
hier rekenen ze met een andere maatstaf.
geloof dat rond de 100 normaal is, 600 is bijna dodelijk en hij zat op 800![]()
en doet het nog steeds. Die man is een ongelooflijk mirakel. gezien zijn medisch verleden had ie al tig keer dood moeten zijn
Dat stuk vanaf "Wat word je als je groter bent, een kipje of een haantje?" vind ik het vetste van allemaalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die is coooolUit de tijd van mijn eerste telefoon
![]()
Woahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nogal ja. begon mijn weekend met goed nieuws. een PM verkocht bij de klant. maar toen kwam dit erover heenquote:
Lang niet meer geluisterd, maar dat stuk ken ik nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat stuk vanaf "Wat word je als je groter bent, een kipje of een haantje?" vind ik het vetste van allemaal
PM's verkopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
nogal ja. begon mijn weekend met goed nieuws. een PM verkocht bij de klant. maar toen kwam dit erover heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |