maar ik ownquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom koelkast? Ik heb je op het rooster gezet hoor
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg hou je bek eens man pfff. Ik word een beetje moe van je
Hihiquote:
De zeven geestelijke werken van barmhartigheid zijn:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg hou je bek eens man pfff. Ik word een beetje moe van je
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De zeven geestelijke werken van barmhartigheid zijn:
1. De zondaars vermanen
2. De onwetenden onderrichten
3. Voor de levenden en overledenen bidden
4. In moeilijkheden goede raad geven
5. De bedroefden troosten
6. Het onrecht geduldig lijden
7. Beledigingen vergeven
quote:
Wel een goede mix dit anders zou ik hem niet draaienquote:
bad dayquote:
okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Zullen we die plaatjes in spoilers doen? Geen zin om telkens een half uur te scrollen.
ik kap alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Zullen we die plaatjes in spoilers doen? Geen zin om telkens een half uur te scrollen.
Toontjequote:
Waarschijnlijk met een redenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:33 schreef robdriessen het volgende:
Dat nummer dat Armin met Jacqueline van Krezip gedaan heeft hoor je eigenlijk ook nooit meer....
Never say never,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:33 schreef robdriessen het volgende:
Dat nummer dat Armin met Jacqueline van Krezip gedaan heeft hoor je eigenlijk ook nooit meer....
Krezipverkrachtingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:33 schreef robdriessen het volgende:
Die ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verwachtte een ander soort poesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Van die mogen dan weer wel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |