Dus nu ben ik chronisch ziek?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet daarom hebben ze ploegendienst
Ben ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus nu ben ik chronisch ziek?
afwisselendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Eergisteren keelpijn, gisteren hoofdpijn, vandaag keelpijn, wat is dit?![]()
ping pong balquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Eergisteren keelpijn, gisteren hoofdpijn, vandaag keelpijn, wat is dit?![]()
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus nu ben ik chronisch ziek?
Gezellig samen chronisch ziek zijnquote:
YESSSSSSquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee SympJe eieren zijn over de kerk hoor
Nou inderdaaadquote:
Ookquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee SympJe eieren zijn over de kerk hoor
enkel nu even niet zo fijn aangezien haar vader hier dus net naar het ziekenhuis is gebrachtquote:
Ja, gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gezellig samen chronisch ziek zijn
ja dat is dan even wat minderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
enkel nu even niet zo fijn aangezien haar vader hier dus net naar het ziekenhuis is gebracht
Dat is dus wel klotequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
enkel nu even niet zo fijn aangezien haar vader hier dus net naar het ziekenhuis is gebracht
behoorlijk minder omdat het al heel erg bergafwaarts ging de laatste tijd. Dus ze zit in spanning te wachten of ze op het vliegtuig moet stappen of nietquote:
yepquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zet jij maar de ton bij het spek.
De kersen uit het molenraam vissen.
ja dat is nooit fijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
behoorlijk minder omdat het al heel erg bergafwaarts ging de laatste tijd. Dus ze zit in spanning te wachten of ze op het vliegtuig moet stappen of niet
Zeker wel. Is bij jou in de buurt gebeurd zelfs, volgens de overleveringquote:
rare bird sowiesoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Dat is heel lang mijn sig geweest
*kijken gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik had als onderschrift Rare Bird en als sig: Your Symphonie is what I need my friendquote:
Is het de bedoeling dat een willekeurige user de uitleg van dat gezegde erbij zet ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat een willekeurige user de uitleg van dat gezegde erbij zet ?
symphoniequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had als onderschrift Rare Bird en als sig: Your Symphonie is what I need my friend
oooooooooooooo keeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik zal eens aan het denken slaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En volledig uit den dicken Duim
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
Komen er tegenwoordig eigenlijk nog officiële spreekwoorden bij?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |