quote:
Je geweten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neh, iemand die ik heel erg mag, gaat me dan verafschuwen, dat is t me niet waard
quote:
Nee, nog irritanter: een vrouwen persoonquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, nog irritanter: een vrouwen persoon
Nee, kutwijf, maar een heel lief kutwijfquote:
Waarom vindt die dat erg dan?quote:
quote:
ALS het Evie al is, zou het kunnen zijn omdat Evie d'r ook kent en haar ook niet mag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom vindt die dat erg dan?
Kuthoer is de ex van jongen waar ze nu mee gaat en die kuthoer (haar woorden) zit de hele boel te verzieken. Ik weet exact waar ze woontquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom vindt die dat erg dan?
Ah, dus toch wat ik dachtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kuthoer is de ex van jongen waar ze nu mee gaat en die kuthoer (haar woorden) zit de hele boel te verzieken. Ik weet exact waar ze woont
dat was toch over omdat die gast toch nog wel graag zijn piemel in dat andere wijf stoptequote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kuthoer is de ex van jongen waar ze nu mee gaat en die kuthoer (haar woorden) zit de hele boel te verzieken. Ik weet exact waar ze woont
T ligt iets gecompliceerder dan dat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was toch over omdat die gast toch nog wel graag zijn piemel in dat andere wijf stopte: ?
mwah die piemel is niet automatisch dat wijf ingevlogen maar goed ze moet t maar lelker zelf uitzoekenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T ligt iets gecompliceerder dan dat.
Ik ken iets meer verhalen er achter, jouw conclusie is kort door de bocht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah die piemel is niet automatisch dat wijf ingevlogen maar goed ze moet t maar lelker zelf uitzoeken
tja wat ze hier postte dat ze ver weg van m moest blijven etc maar nu toch weer niet vind ik t gewoon behoorlijk stomquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken iets meer verhalen er achter, jouw conclusie is kort door de bocht.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja wat ze hier postte dat ze ver weg van m moest blijven etc maar nu toch weer niet vind ik t gewoon behoorlijk stom
En die gast heeft ook schuld hoe je t went of keert, niet alles is voor rekening van "dat kutwijf" maar goed slapen. Vroeg op om taart te halenall
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja wat ze hier postte dat ze ver weg van m moest blijven etc maar nu toch weer niet vind ik t gewoon behoorlijk stom
En die gast heeft ook schuld hoe je t went of keert, niet alles is voor rekening van "dat kutwijf" maar goed slapen. Vroeg op om taart te halenall
Kom je de taart meteen langsbrengen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |