Hallo, ik vind dat de TT het wel compenseert hoor!quote:
Eindelijk een iMac of een Macbook gekocht?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Best wel kut eigenlijk als er in vier dagen tijd een laptop en een PC aan gort gaan, maar goed, het kan gebeuren
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef Renesite het volgende:
Martinitoren is het, zonder streepje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eindelijk een iMac of een Macbook gekocht?
Na een jaar kan mijn accu nog steeds in goede gevallen 4 uur mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
Zoveel geld heb ik ook niet over. Je betaalt bij Apple voor de naam en het design, terwijl je voor minder dan de helft ook een zeer goed product hebt.
Kopiëren was minder werk geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hallo, ik vind dat de TT het wel compenseert hoor!
Edit: Nou MM, geen gemiep meer nu hoor.
Aanwinstje mensen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef Daddy__Cool het volgende:
hey die martini toren he. ik woon er nou een tijdje naast, maar wees eerlijk. Is dat ding kk lelijk of ben ik nou gek. Ben blij dat ie niet al te hoog is anders zag ik m veel te vaak boh boh
"Vrienden maken voor beginners."quote:
WIe kopt 'em in?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:44 schreef Daddy__Cool het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
So far, so good.quote:
Nom. Nostalgie!quote:
Wellicht een goed moment om te melden dat ik nog steeds niet aan katers doe.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:23 schreef Luco het volgende:
Deze (gelukkig niet heel erge) kater stond niet in de planning voor vandaag.
Het nare is, ik ga vandaag zo'n 400-500km achter het stuur zitten, moet vanavond wissel zitten bij het eerste die een belangrijke wedstrijd om het kampioenschap hebben en iedereen is nog gewaarschuwd door de coach niet te drinken gister. Wat doe ik? Ik ga naar een borrel die tot half 12 duurt en kom al compleet bezopen aan op een ander feestje van m'n teamgenotenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wellicht een goed moment om te melden dat ik nog steeds niet aan katers doe.![]()
Enfin - nu eerst maar even 't dorp in, even de markt over en lekkere dingetjes halen bij de souk.
Nom.
Hey, als je er maar plezier hebt gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:32 schreef Luco het volgende:
[..]
Het nare is, ik ga vandaag zo'n 400-500km achter het stuur zitten, moet vanavond wissel zitten bij het eerste die een belangrijke wedstrijd om het kampioenschap hebben en iedereen is nog gewaarschuwd door de coach niet te drinken gister. Wat doe ik? Ik ga naar een borrel die tot half 12 duurt en kom al compleet bezopen aan op een ander feestje van m'n teamgenoten
Ja ben bang dat we doodvriezen onderweg naar de kroeg vanavond.quote:
Pff. Als het kon was ik nog lang niet terug hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef JH87 het volgende:
Ja moet je maar niet van 't mooie Griekse weer naar deze koude afreizen.
Ocherme...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef Oneself het volgende:
Wat is dat 'arme' eigenlijk, typisch Vlaams?
Gevoelige jongen, dan krijg je dat soort onzin.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Amai, als ge dat al 'empathie' noemt..
Kun je er niet onderuit?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:36 schreef ShiningStar het volgende:
Vanavond verplicht familiedineetje met veel ooms & tantes
Eigenlijk kan ik het niet maken om af te zeggen aangezien ik dat de afgelopen maanden ook al heb gedaan... dus ik moet even mijn gezicht laten zien.quote:
Hoevaak is zo'n etentje dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:37 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik het niet maken om af te zeggen aangezien ik dat de afgelopen maanden ook al heb gedaan... dus ik moet even mijn gezicht laten zien.
Oooh, dan kun je halverwege ook weer weg, omdat de studie roeptquote:Op zondag 20 februari 2011 13:37 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik het niet maken om af te zeggen aangezien ik dat de afgelopen maanden ook al heb gedaan... dus ik moet even mijn gezicht laten zien.
Haha nee het is niet zo dat dat gepland wordt ofzo, zo van 'vanavond familiediner', maar ik bedoel gewoon verjaardagen etc. waarop iedereen elkaar ziet.quote:
Helaas, het is niet naast de deur dus ik ben afhankelijk van wanneer mijn moeder van plan is in de auto te stappenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oooh, dan kun je halverwege ook weer weg, omdat de studie roept
Ja ik dus ook. Bij mij wonen ze allemaal in 't rivierengebied dus dat vind ik ook veel te ver.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:44 schreef JH87 het volgende:
Ik schitter 9 vd 10 keer in afwezigheid bij dat soort dingen. Mja, hele familie woont nog in Brabant dus da's gewoon ver weg.
Pizza was heerlijk (ookal had ik maar een klien beetje!) en bed was ook lekker! mmquote:Op zondag 20 februari 2011 04:10 schreef Slaif het volgende:
Maar het was jop. Jammer dat Fems alleen nog maar pizza's kan eten.
Ook de enige goede versterking van ze. Ben paar keer bij Sparta Praag geweest. Van die Bony ga je nog plezier beleven 14.gifquote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef JH87 het volgende:
Wilfrieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed.
Okee dat is wel erg cruquote:Op zondag 20 februari 2011 19:33 schreef JH87 het volgende:
Waarom moet ik op facebook lezen dat m'n thuisthuis een auto-ongeluk heeft gehad. Even bellen maar.
Dankquote:
Af en toe vraag ik me af of ze nog wel op de hoogte zijn van m'n bestaan.quote:
Betalen ze nog iets voor je? Studie of zo? Dan zijn ze wel op de hoogte lijkt mij. Anders is het wel enorm uit het oog uit het hartquote:Op zondag 20 februari 2011 19:47 schreef JH87 het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me af of ze nog wel op de hoogte zijn van m'n bestaan.
Ow, ja... dan is er ook geen ene noodzaak je nog érgens van op de hoogte te brengen. Andersom ook niet meer...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:51 schreef JH87 het volgende:
Nee ben vrijwel financieel onafhankelijk, dus daar zal 't aan liggen.
Aw, zijn ze okee?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:33 schreef JH87 het volgende:
Waarom moet ik op facebook lezen dat m'n thuisthuis een auto-ongeluk heeft gehad. Even bellen maar.
Zomaar even stiekem!quote:
Je maakt het alleen maar erger.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, ik heb zelfs bij hem in de auto gezeten en na afloop kreeg ik geld.
Zo. Ik wist dat Rene ruig was, maar dit gaat wel heel ver.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, ik heb zelfs bij hem in de auto gezeten en na afloop kreeg ik geld.
Liegen maakt het alleen maar erger.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger.
Uitleg?
- Joppie gaat naar Milaan en hij neemt wat voor mij mee terug.
Ik ben erg ruig! Alleen kon geen rustig plekje vinden.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef Oneself het volgende:
[..]
Zo. Ik wist dat Rene ruig was, maar dit gaat wel heel ver.
[..]
Liegen maakt het alleen maar erger.
Naja, als Joppie na afloop geld kreeg had je blijkbaar geen rustig plekje nodig.. Ruige René.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben erg ruig! Alleen kon geen rustig plekje vinden.
Ja, dat wel. Die dacht dat ik met mijn broertje moest tanken. Maar dat viel gelukkig mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef joppie_saus het volgende:
Die vrouw bij de Shell in Paddepoel keek wel even vreemd op.
QotS?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef ralfseltje het volgende:
Joepie Queens of the Stoneage in Oosterpoort
Quickie van onderwerp veranderen #hohoquote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
QotS?
Ik moet even goed denken wat ze ookalweer zongen.. Was een goed nummer!
Ik denk dat RR het allemaal nog even moet verwerken.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Quickie van onderwerp veranderen #hoho
No one knows.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik denk dat RR het allemaal nog even moet verwerken.
Ik zei nog: ik ben blij dat ik eindelijk eens een keer groter ben dan iemand. Dus wat dat betreft.quote:
Nee joh, ik heb hem eerst gedrogeerd met wat verdovends.quote:
Kan je nagaan, en je smarties werkten nietquote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zei nog: ik ben blij dat ik eindelijk eens een keer groter ben dan iemand. Dus wat dat betreft.
[..]
Nee joh, ik heb hem eerst gedrogeerd met wat verdovends.
Have you done? Het weer was niet om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Groiningen was superdepuper leuk gister![]()
![]()
Jep, auto mogelijk total loss maar verder oke. En m'n broertje is vooral trots op de 7 km file die ze op de A2 hebben veroorzaakt.quote:
Op de snelweg? Dus het was hun schuld of zo?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jep, auto mogelijk total loss maar verder oke. En m'n broertje is vooral trots op de 7 km file die ze op de A2 hebben veroorzaakt.
Ah, klassieker op de snelweg: kopstaart(-kop)quote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef JH87 het volgende:
Nee, is een auto achterop geklapt en daarna zijn zij weer op de voorganger geklapt. Geen schuld dus ook, gelukkig.
Dit gaat helemaal de verkeerde kant opquote:René zegt (20:23):
*http://www.geensmoesjesmeer.nl/ (Y)
niks van gemerktquote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Have you done? Het weer was niet om over naar huis te schrijven
hahaha, net zo'n reclame op TV. Mooie website.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef joppie_saus het volgende:
Nu stuurt René mij dit:
[..]
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op
Triviant. Lachenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niks van gemerkt
triviant gespeeld met DaD
850, wordt krap, maar je bent een erg lang end.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef Luco het volgende:
Met de hoeveelheid kilometers die ik dit weekend heb gereisd had ik ook in de sneeuw kunnen zitten... Ben het na 850km wel zat voor de komende tijd.
Hmmm, dan heb jij vast ook wat te verwerken.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kan je nagaan, en je smarties werkten niet
250 meer en je zit in Milaan (vanaf Amsterdam gezien)quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
850, wordt krap, maar je bent een erg lang end.
Ja, Amsterdam. Dacht Groningen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef Luco het volgende:
[..]
250 meer en je zit in Milaan (vanaf Amsterdam gezien)
In de sneeuw.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef Luco het volgende:
[..]
250 meer en je zit in Milaan (vanaf Amsterdam gezien)
Ik dacht al.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:49 schreef MaxMark het volgende:
Oh, en "[ afbeelding ]" voor iedereen die ik op de vorige pagina niet zag![]()
Nostalgie!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:13 schreef Luco het volgende:
! We vinden hier op de studentenkamer opeens een Anna Kournikova poster. Zit hier met 2 kerels en nog een meid, dus mevr. Kournikova hangt nu aan de muur!
Gelukkig wel ja! Het viel me alles meequote:Op maandag 21 februari 2011 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt gisteren overleefd zo te zien
't Is er weer voor.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Fems het volgende:
Goedemiddag!
Ik moet maar eens bezig voor school, niet zoveel zin
Warm en zon 14.gifquote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja! Het viel me alles mee![]()
En MM, niet zo zeuren. Wat heb je liever, kou en geen zon of kou met heel veel zon?
Da's alleen bij vrouwen. Naar verluidt.quote:
Het is nu juist heerlijk weer. Veel beter dan de 30 graden die het midden in de zomer isquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Helaas is het jaargetijde voor warm weer nog niet aangebroken, nog even wachten!
Kou met sneeuwquote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja! Het viel me alles mee![]()
En MM, niet zo zeuren. Wat heb je liever, kou en geen zon of kou met heel veel zon?
Klopt. Maar hier is het -3. Donderdag ga ik naar Milaan daar is het +12. Al een begin in de goede richtingquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Helaas is het jaargetijde voor warm weer nog niet aangebroken, nog even wachten!
Mweh, jaloers. Ook vanwege Milaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klopt. Maar hier is het -3. Donderdag ga ik naar Milaan daar is het +12. Al een begin in de goede richting
Erg tof zegquote:
Voor mij zijn het nog 15 weken en dan ga ik Nederland verlatenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:15 schreef ShiningStar het volgende:
Ik moet nog tot 8 augustus wachten voor ik op vakantie ga. Dat is nog bijna een half jaar![]()
Ohja, het is alweer februari.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:13 schreef JH87 het volgende:
Ik hoef ook nog maar 11 nachtjes te slapen tot vakantie. Helaas is 't daar wat minder warm dan in Milaan.
Aight, schijnt mooie stad te zijn. Mijn pa is er nu 2x geweest ofzo.quote:
Ah joh, gewoon weekendje weg met vriendinnen. Gewoon leukquote:Op maandag 21 februari 2011 16:15 schreef ShiningStar het volgende:
Ik moet nog tot 8 augustus wachten voor ik op vakantie ga. Dat is nog bijna een half jaar![]()
Dan zit ik in Budapest.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef Renesite het volgende:
Eind april/eerste week mei naar Prague
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:05 schreef joppie_saus het volgende:
En ik ga dan naar Kopenhagen waarschijnlijk
Maar ik ga voor minstens 6 maanden weg!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Oneself het volgende:
Als we dan toch stoer gaan doen: ik zit over een anderhalve maand in Thailand, Vietnam en omstreken. Oh en iets van 'Nieuw-Zeeland' ofzo, of hoe noemen ze dat ook weer...
Ikke nietquote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef Luco het volgende:
Wordt het nu een soort wie-kan-het-verste-spugen-wedstrijd?
Maar ik ga naar minstens 5 landen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar ik ga voor minstens 6 maanden weg!
Ja, letterlijk. Bring it on, fooks.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef Luco het volgende:
Wordt het nu een soort wie-kan-het-verste-spugen-wedstrijd?
Ik alleen van Bremen > Riga en terug.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:41 schreef JH87 het volgende:
Vrees dat ik 't qua afstand van de meeste mensen hier niet ga winnen, dus ik haak af. Maar met m'n carbon footprint zit 't wel goed, ben al wel een keer de aarde omgevlogen in vliegkilometers.
Dat koarnjum klinkt wel erg spartaans.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, gaan we patsen? mijn reisschema voor april:
Koarnjum - Arnhem - Wenen - Budapest - Servië - Roemenïe - Oekraïne - Slowakije - Tsjechië - Friedrichshaven - Zwitserland - Liechtenstein - Nürburgring - Koarnjum
en dat alles dus in die auto, lekker spartaans
<---
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat koarnjum klinkt wel erg spartaans.
Slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:53 schreef joppie_saus het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen, die 12 uur. Praag was een uur en Milaan ook zoiets, dat vind ik ver genoeg
wonen vrienden van me, dus dat zal wel een langere stop worden, ben er (uiteraard) ook eerder al geweest, prachtig iddquote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef joppie_saus het volgende:
Friederichshafen ben ik ook geweestBodensee, mooie stad, mooie omgeving.
Heb wel eens 18u in een ruim etmaal gevlogen, vond het echt een hel. Waren wel drie vluchten achter elkaar dus dat scheelde een beetje in af en toe de benen strekken.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:53 schreef joppie_saus het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen, die 12 uur. Praag was een uur en Milaan ook zoiets, dat vind ik ver genoeg
Ja, ik werd afgelopen vlucht al bijna gek en sindsdien wil ik slaappillen voor die 12 uur.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:53 schreef joppie_saus het volgende:
Erge daaraan was ook dat we bijna 10.000 km vlogen maar dat 't hemelsbreed maar 7.300 was ofzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:55 schreef joppie_saus het volgende:
Het enige jammere is dat het in Duitsland ligt. Ik was 11 toen ik daar was, en ik vond het o zo fascinerend dat de lampjes aan de overkant van het meer Zwitersland en Oostenrijk waren
En hmm, 18 uur, ook een hel
10000 kilometer. Best een stukkie. Met de auto wel erg verquote:Op maandag 21 februari 2011 17:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Erge daaraan was ook dat we bijna 10.000 km vlogen maar dat 't hemelsbreed maar 7.300 was ofzo.Nooit geld besparen op lange vluchten.
Een vliegtuig pakt ook zelden de kortste routequote:Op maandag 21 februari 2011 17:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Erge daaraan was ook dat we bijna 10.000 km vlogen maar dat 't hemelsbreed maar 7.300 was ofzo.Nooit geld besparen op lange vluchten.
Mwah, een directe vlucht van Schiphol naar Dar es Salaam had een hoop kilometers gescheeld. Wij vlogen met een forse bocht via Dubai.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een vliegtuig pakt ook zelden de kortste route
Zo nou poeh poehquote:Op maandag 21 februari 2011 18:06 schreef Fems het volgende:
Ik win!
Ik ben namelijk al aan de andere kant van de wereld geweest! Jeehaa
Volgende keer voor vertrek je huisarts lief aankijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:05 schreef JH87 het volgende:
Ja, het scheelde volgens mij nog wel wat meer. Vrees dat ik 't de volgende keer ook wel weer zou doen ja. KLM is gewoon peperduur voor dat soort vluchten.
Bedoel je Uganda?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:06 schreef Fems het volgende:
Ik win!
Ik ben namelijk al aan de andere kant van de wereld geweest! Jeehaa
Is die tegenwoordig niet net zo Gronings als Renesite?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is die tegenwoordig niet net zo Gronings als Renesite?
[..]
vandaag welquote:
Ik kan je nog wel wat mooie onbeleefde Servische zinnen/woorden meegevenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, gaan we patsen? mijn reisschema voor april:
Koarnjum - Arnhem - Wenen - Budapest - Servië - Roemenïe - Oekraïne - Slowakije - Tsjechië - Friedrichshaven - Zwitserland - Liechtenstein - Nürburgring - Koarnjum
en dat alles dus in die auto, lekker spartaans
<---
Bijvoorbeeld die, ja.quote:
ik kan één Servisch zinnetje:quote:Op maandag 21 februari 2011 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel wat mooie onbeleefde Servische zinnen/woorden meegeven.
[..]
Kerels: ja, je komt niet binnen. Vrouwen: lief lachen, decolleté tonen en je bent binnen. Zelfde voor Oceanisch. Feest moet je zelfs collegekaart laten zien volgens mijquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hallo mensen,
ik wilde donderdag ff in grunn op stap en nu schijnt de shooters wel oké te zijn. Maar nu zie ik dat het 21+ is. Is dat een groot probleem? En hoe zit het bij de Oceans m.b.t. minimale leeftijd?
Anders kan je altijd nog naar de drie!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Luco het volgende:
[..]
Kerels: ja, je komt niet binnen. Vrouwen: lief lachen, decolleté tonen en je bent binnen. Zelfde voor Oceanisch. Feest moet je zelfs collegekaart laten zien volgens mij
Dagelijks... DAGELIJKS ZEG IK JE!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:14 schreef Fems het volgende:
Lang geleden dat ik zo vroeg ook werkelijk uit bed was.
Voorjaar komt er aan. Ceterizinequote:
Ohai Jops!quote:
Die tent wilden we dit keer nu juist ontwijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef Fems het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog naar de drie!![]()
En nu ga ik slapen
trusten
Hmm, toch de tent voor de 'jongeren' onder ons..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die tent wilden we dit keer nu juist ontwijken![]()
De drie is te gewoontjes en ook te druk, dat zou je moeten wetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, toch de tent voor de 'jongeren' onder ons..
Haha, wat is de shooters dan?:Pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De drie is te gewoontjes en ook te druk, dat zou je moeten weten
Hangt van het gezelschap af. Wil je tijdens het stappen ook even lekker gezellig met vrienden aan een tafeltje kunnen zitten of wil je echt los gaan. Dus een kroeg is niet zomaar te noemenquote:
Komen daar überhaupt mensen van boven de 15?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, toch de tent voor de 'jongeren' onder ons..
In het weekend zit ie in ieder geval wel vol met lui van buiten de stad. Die kennen geen andere kroegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Komen daar überhaupt mensen van boven de 15?
Jawel, Tram13 en de Doos. Daar stikt het ook altijd van de kansloze luiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het weekend zit ie in ieder geval wel vol met lui van buiten de stad. Die kennen geen andere kroeg
Zwanger?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Fems het volgende:
Joepie,
Op naar de volgende anderhalf jaar pijn!
Ja maar na het bevallen moet je toch doorgaans nog 9 maanden nazeuren?quote:
Niet goed dus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Fems het volgende:
Joepie,
Op naar de volgende anderhalf jaar pijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |