Hallo, ik vind dat de TT het wel compenseert hoor!quote:
Eindelijk een iMac of een Macbook gekocht?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Best wel kut eigenlijk als er in vier dagen tijd een laptop en een PC aan gort gaan, maar goed, het kan gebeuren
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef Renesite het volgende:
Martinitoren is het, zonder streepje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eindelijk een iMac of een Macbook gekocht?
Na een jaar kan mijn accu nog steeds in goede gevallen 4 uur mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
Zoveel geld heb ik ook niet over. Je betaalt bij Apple voor de naam en het design, terwijl je voor minder dan de helft ook een zeer goed product hebt.
Kopiëren was minder werk geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hallo, ik vind dat de TT het wel compenseert hoor!
Edit: Nou MM, geen gemiep meer nu hoor.
Aanwinstje mensen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef Daddy__Cool het volgende:
hey die martini toren he. ik woon er nou een tijdje naast, maar wees eerlijk. Is dat ding kk lelijk of ben ik nou gek. Ben blij dat ie niet al te hoog is anders zag ik m veel te vaak boh boh
"Vrienden maken voor beginners."quote:
WIe kopt 'em in?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:44 schreef Daddy__Cool het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
So far, so good.quote:
Nom. Nostalgie!quote:
Wellicht een goed moment om te melden dat ik nog steeds niet aan katers doe.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:23 schreef Luco het volgende:
Deze (gelukkig niet heel erge) kater stond niet in de planning voor vandaag.
Het nare is, ik ga vandaag zo'n 400-500km achter het stuur zitten, moet vanavond wissel zitten bij het eerste die een belangrijke wedstrijd om het kampioenschap hebben en iedereen is nog gewaarschuwd door de coach niet te drinken gister. Wat doe ik? Ik ga naar een borrel die tot half 12 duurt en kom al compleet bezopen aan op een ander feestje van m'n teamgenotenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wellicht een goed moment om te melden dat ik nog steeds niet aan katers doe.![]()
Enfin - nu eerst maar even 't dorp in, even de markt over en lekkere dingetjes halen bij de souk.
Nom.
Hey, als je er maar plezier hebt gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:32 schreef Luco het volgende:
[..]
Het nare is, ik ga vandaag zo'n 400-500km achter het stuur zitten, moet vanavond wissel zitten bij het eerste die een belangrijke wedstrijd om het kampioenschap hebben en iedereen is nog gewaarschuwd door de coach niet te drinken gister. Wat doe ik? Ik ga naar een borrel die tot half 12 duurt en kom al compleet bezopen aan op een ander feestje van m'n teamgenoten
Ja ben bang dat we doodvriezen onderweg naar de kroeg vanavond.quote:
Pff. Als het kon was ik nog lang niet terug hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef JH87 het volgende:
Ja moet je maar niet van 't mooie Griekse weer naar deze koude afreizen.
Ocherme...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef Oneself het volgende:
Wat is dat 'arme' eigenlijk, typisch Vlaams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |