dat dusquote:
Goed zo !!quote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef trolololo het volgende:
Hee lieve schatjes ik ga eten en weg dus doei
Gewoon onherkenbaarquote:
ik zag je editquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef trolololo het volgende:
Hee lieve schatjes ik ga eten en weg dus doei
Ik was nog graag gebleven
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou het voor gezien, levert ruzie op hier
Wut?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Heyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik kom dit weekend draaien
zo ff testen met koelkast
Daagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
zo herkenbaar maar ik kom er niet op
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Even reclame maken voor Eggs.
Deze baas draait vanavond weer om 10 uur![]()
Mét uitleg over de verschillende GOA stromingen, Raja ram en ik heb 3 nummers klaar staan die voor het eerst ergens gedraaid gaan worden. Afkomstig van maatjes van me, 1 wil rapper worden, daar heb ik 1 nr van. En 1 is goed opweg als darkcore DJ. Daar draai ik 2 nr's van...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Even reclame maken voor Eggs.
Deze baas draait vanavond weer om 10 uur![]()
jij bent helemaal into goa-achtige shit tegenwoordig hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Mét uitleg over de verschillende GOA stromingen, Raja ram en ik heb 3 nummers klaar staan die voor het eerst ergens gedraaid gaan worden. Afkomstig van maatjes van me, 1 wil rapper worden, daar heb ik 1 nr van. En 1 is goed opweg als darkcore DJ.
Be there.
[ afbeelding ]
eeuwige roemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef robdriessen het volgende:
De prijs was een jaar lang een huishoudster toch? Dat heb ik hard nodig!
Je bent stiekem toch 35quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
Zeg wat is dit ik krijg hier hoofdpijn van.
Heulemaal niet.quote:
Ik herken de deun ondertussen aan het begin van het nummer...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
ik herken de deun maar dat heb ik wel vakermaar titels en artiesten dat ben ik echt verleerd sinds ik niet meer bij de platenzaak werk
burp?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef robdriessen het volgende:
Oef, te snel gegeten. *bweeuurrgghh*
Hoe komt dat nou?quote:
En je dacht: dat is een goede vervanging?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de radio onz reeks was
Yep. Ik voel me er wel thuisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef Neroje het volgende:
[..]
En je dacht: dat is een goede vervanging?
liftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
2 unlimited - Get ready for this
Ik moest koffie zetten, als in cappuccino maken.quote:
+1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
2 unlimited - Get ready for this
Beetje trance en dan wat harder denk ik, half half of net wat het publiek wilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef robdriessen het volgende:
Patje, wat staat er vanavond op het program?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |