Je bent uitgehuwelijktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nog wel met je wil trouwen zo
JIj bent mijn allesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nounet hield je nog van me
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga even op bed liggen met telefoon, ben zo weer terug
I love youquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou je maakt me verlegen
I love you tooquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wil je nu even oefenen om kindjes te maken?
Je kunt het ook met mij bespreken hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hey
CC kan ik iets met je bespreken?
Of via mijn PM want die deel ik met CC en CC deelt haar inbox met mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dat kan via pm gsk of ik stuur je mijn msn wel ofzo?
Wat is er mis?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hey
CC kan ik iets met je bespreken?
stuart echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of via mijn PM want die deel ik met CC en CC deelt haar inbox met mij
ja is een beetje lang verhaal. Echte pa van vriend die het niet zo op relaties heeft om het kort te zeggen..quote:
jup ik pm je mn adresquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
PM is snel vol, zeg maar of je msn wilt geven
Je kunt ook mijn MSN mailen hoor want die delen we tochquote:
Oh, vervelend zeg..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja is een beetje lang verhaal. Echte pa van vriend die het niet zo op relaties heeft om het kort te zeggen..
ja natuurlijk stuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt ook mijn MSN mailen hoor want die delen we toch
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja helemaal als je in me zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |