SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zonde van keyboard? Stop met Fok!ken dan
Herinner em er nou niet aan, straks moeten we weer 6 topics lang kiezen welke leuker isquote:
Dat is het ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt best leuk eigenlijk
Ik ga denk ik naar de Apple Store
Nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe ver naar het westen ga je rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wadt vervelent nouw....quote:
Jouw makt egt ztoome vauds!quote:
Hey LLquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde net gaan posten, topic dicht
quote:
nee het is nauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degene die ik wilde zijn allebei niet meer verkrijgbaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijner topic
[..]
Herinner em er nou niet aan, straks moeten we weer 6 topics lang kiezen welke leuker is
ja morgenmiddag in de drukke winkelstraat een horde wilde bosbuffels los laten ookquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee het is nauw![]()
Nauw is niet wijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nu een nieuwe thoughquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde net gaan posten, topic dicht
Ik wisdt nied dadt jij ook van billekoek hieldtquote:
Lekker wel dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef Toekito het volgende:
Ik heb last van mijn hamstringhandig want moet vanavond na werk nog spullen versjouwen en morgen klussen
Kan er nog steeds niet om lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja morgenmiddag in de drukke winkelstraat een horde wilde bosbuffels los laten ook
Coooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa drinken bij trev?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijner topic
[..]
Herinner em er nou niet aan, straks moeten we weer 6 topics lang kiezen welke leuker is
[..]
Dat is het ookMet 3 vrienden bordspellen spelen
![]()
Ook leuk
[..]
NietIk goah noar 't Ooooooooooooooooooooooosten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee het is nauw![]()
Nauw is niet wijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken em als
Nauw is niet wiedLang leve platpratende ouders
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mij deot gwoon neit alteit obletten bei inburgerskursesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wisdt nied dadt jij ook van billekoek hieldt
ja nogmaals doe je dat nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet om lachen
Was het maar zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Coooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa drinken bij trev?
Ja nou dat ken ook he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ken em als
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wisdt nied dadt jij ook van billekoek hieldt
Ast dan maor wel lekker is, op zien tied!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ken em als
O jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijner topic
[..]
Leukquote:Dat is het ookMet 3 vrienden bordspellen spelen
![]()
Ook leuk
Je moest eens wetenquote:
Pak tasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij deot gwoon neit alteit obletten bei inburgerskurses
Ik goa noar Almeloooooooooooooooooquote:
Ken dat ook ja?quote:
Dat je liever andere orgie hebt?quote:
Klopt, da's 't zeker niequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pak tas![]()
[..]
Ik goa noar AlmeloooooooooooooooooDa's niet eens bie joe in de buurt
[..]
Ken dat ook ja?
Ick pak mein tas met grooten gweer en dan sgiet ick jouw heelemaal kapot kkkutquote:
Ik hou wijselijk mijn mond... Voordat je weer 'ieh' zegtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je liever andere orgie hebt?
Jep want kennen en kunnen is het zelfde als kannen en kruikenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pak tas![]()
[..]
Ik goa noar AlmeloooooooooooooooooDa's niet eens bie joe in de buurt
[..]
Ken dat ook ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ramms+einquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef PeZu het volgende:
Die schönen Mädchen sind nicht schön
Die warmen Hände sind so kalt
Alle Uhren bleiben stehen
Lachen ist nicht mehr gesund und bald
Ik zeg niet zo snel iehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hou wijselijk mijn mond... Voordat je weer 'ieh' zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |