Nog niet veel mensen die happenquote:
Na 10minuten hoe durven zequote:
Ik hoop het, daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Na 10minuten hoe durven ze
Vast iemand die je er blij mee kunt maken.
ik zou wel willen happenquote:
Misschien zijn er meer gegagidgden. Beetje lastig om te zeggen maar FHF heeft jou al aardig wat opgeleverd wat erg positief is natuurlijk maar misschien dat we deze wat voorrang kunnen geven aan mensen die nog niet aan de beurt zijn geweest? Niet vervelend bedoeld natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zou wel willen happenik had een paar weken geleden gereageerd op een topic waarin een ps2 werd aangeboden, maar dat is niets geworden. Het zou voor mijn dochter ontzettend leuk zijn als, wanneer ze op bezoek is, een computerspelletje zou kunnen spelen, in plaats van zich te vervelen omdat ze van jeugdzorg niet achter internet mag...
Nogmaals ik gun je het van harte maar je snapt wel wat ik bedoelquote:
Ja dat denk ik ook. Verder kunnen users die ook graag in aanmerking zouden komen maar het moeilijk vinden om dat hier te melden natuurlijk altijd ook een pm sturen naar de TS, ElisaB of de FHF-mods.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat zowel Elisa als Yvonne dat soort dingen heel goed kunnen inschatten
Had die niet een ps2 gehad? (en dat is dan niet lullig bedoeld of dat ik het Vamp niet gun, maar staat me iets bij van een "koffiezetapparaatdoos"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:05 schreef Qwea het volgende:
Overigens, nu weer ontopic : Is dit niks voor Vamp?
Vind ik ook wel jammer. Het is een prima apparaat waar ik veel plezier mee heb beleefdquote:Op maandag 21 februari 2011 13:36 schreef RadioSlut het volgende:
dat is weer eens wat anders dan een PS2
Jammer dat er niet zoveel mensen zijn die happen
Maar de hamvraag is, is het een Fok!ker??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:12 schreef rubje het volgende:
Heel onbeleefd om een gegeven paard in de bek te kijken maar zou een zelfgeschoten foto van je GC mogelijk zijn? Ik heb intussen je aanbieding doorgemaild naar een bijstandsmoeder die ik ken met 1 kind van 10 die behalve haar shag,voedselbank en 18 jaar oude tv verder niks heeft aan plezierigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Heel bewonderenswaardig dat je aan je broertje denktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef virus.exe. het volgende:
nou
je zult me wel niet goed vinden omdat ik 13 ben
maar het is eigenlijk niet voor mij
meer voor mijn broertje
ik zelf heb een ps2
maar mijn broertje heeft nix
we hebben alleen maar spellen als gta bij de ps2 dus dat is nix voor hem
ik hoor het wel
mag ik mij afvragen waarom hulp bedroevend bij een kind van 13?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef virus.exe. het volgende:
nou
je zult me wel niet goed vinden omdat ik 13 ben
maar het is eigenlijk niet voor mij
meer voor mijn broertje
ik zelf heb een ps2
maar mijn broertje heeft nix
we hebben alleen maar spellen als gta bij de ps2 dus dat is nix voor hem
ik hoor het wel
wie zegt dat dat niet iemand van fok is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:12 schreef Allessio het volgende:
Aardige gozer ben jij ook TS.
De vrijgevige Jehova spelen op Fok om vervolgens doodnormaal het volgende te zeggen:
Sorry, de GameCube heb ik inmiddels aan iemand belooft.
Hou dan je muil en zeg dan niks met je GameCube.
GameCube
Het is aan iemand van Fokquote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:49 schreef loecje het volgende:
[..]
wie zegt dat dat niet iemand van fok is?
Houd zelf je muil met je voorbarige reactie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:12 schreef Allessio het volgende:
Aardige gozer ben jij ook TS.
De vrijgevige Jehova spelen op Fok om vervolgens doodnormaal het volgende te zeggen:
Sorry, de GameCube heb ik inmiddels aan iemand belooft.
Hou dan je muil en zeg dan niks met je GameCube.
GameCube
Dat dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |