Momenteel even geen zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Post'm dan vol, zoals je vroeger deed.
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar heeft het geenszins mee te maken
Voelen hoeveel ballen hij heeft.quote:
Ooooooh...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voelen hoeveel ballen hij heeft.
Of je eet ze op. Met muntsaus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Lammetjes heb je altijd maar tijdelijk, aangezien de vanzelf groot worden.
Lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of je eet ze op. Met muntsaus.
Jaaa nee daarom, ik zit niet te wachten op een grazende bok in m'n garden inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Lammetjes heb je altijd maar tijdelijk, aangezien de vanzelf groot worden.
Dat is zielig. Je kunt beter even wachten tot ze wat ouder zijn dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of je eet ze op. Met muntsaus.
Scheelt wel grasmaaienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa nee daarom, ik zit niet te wachten op een grazende bok in m'n garden inderdaad.
Péter!quote:
Door wie..?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn kampvuurliedmedley begeleidt met jukkelille, tamboerein, koebel en sambaballen werd niet in dank afgenomen
Heb je een Linkedin account?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Péter!Toch even zeggen, omdat het zo leuk is: want je had het zo over dit en dat en LinkedIn enzo, dus ik zoeken en toen zag ik dat je toch wel een hele meneer geworden bent, zeg!
Ik had nog helemaal het Efteling-beeld en alles voor me.
Maar eh, nou ja, dat vond ik zo grappig om te zien.
Je bent nu een echte Péter.
Hahaha, IK?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je een Linkedin account?
ogh jeej! een stalkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Péter!Toch even zeggen, omdat het zo leuk is: want je had het zo over dit en dat en LinkedIn enzo, dus ik zoeken en toen zag ik dat je toch wel een hele meneer geworden bent, zeg!
Ik had nog helemaal het Efteling-beeld en alles voor me.
Maar eh, nou ja, dat vond ik zo grappig om te zien.
Je bent nu een echte Péter.
Ach nee joh, ik was gewoon even benieuwd.quote:
Ik moedig studenten met wie ik te maken heb voor een stage of afstudeerproject altijd aan om een Linkedin-profiel aan te maken. Daar heb je juist kei veel aan. Ook iemand die ehm... jouw studie doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, IK?
Dat durf ik toch helemaal niet.Ik ben geen meneer volgens het boekje.
Ja, juíst inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik moedig studenten met wie ik te maken heb voor een stage of afstudeerproject altijd aan om een Linkedin-profiel aan te maken. Daar heb je juist kei veel aan. Ook iemand die ehm... jouw studie doet.
Wiz is nogsteeds lekker jahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach nee joh, ik was gewoon even benieuwd.Ik had het ook níet kunnen zeggen!
En iki bedoel het goed.
Hey en is Wizarddragon ook zo veranderd eigenlijk?Opeens heel stoer en masculien?
Is het dan niet nuttig om dat verleden om te zetten in een rijk gevuld netwerk @ Linkedin? Alle bekende en minder bekende mensen met wie je te maken hebt gehad?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, juíst inderdaad.Maar ik héb nogal een eh, verleden.
Ik maak geen schunnige opmerking.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Ang3l het volgende:
Ooooookeeeee..... generatiekloofje met de nieuwe dansers.
Ik geloof dat de 2 nieuwe jongens de helft van mijn leeftijd zijnals in: 16 jaar verschil
Nou ja, zolang ik ze nog bijhou is't te doen
Daar is het beknopterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef wonderer het volgende:
Ik ga je maar ontvolgen op twitter, ik krijg alles dubbel
Ik ga niet met mijn generatie in zijn kloofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik maak geen schunnige opmerking.
Kheb de nieuwe nog niet gezien, straks ff kijken.quote:
Ik vind de eennalaatste mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |