Vloeistoffen uitwisselen?quote:
Daarna gaan ze in R&P en SEX hun problemen bespreken, maar daar kom ik nooit, dus geen last van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
En dan gewoon lekker van FOK! wegblijven. Ik zeg: doen!
Waarom geen slotje?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
En dan gewoon lekker van FOK! wegblijven. Ik zeg: doen!
Leeftijd zegt toch niets, PP.quote:
jij ook xd xdquote:
Laten we dat nu maar niet doen.quote:
Ja, de onze is ook behoorlijk mislukt hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laten we dat nu maar niet doen.
Dat was de placenta.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, de onze is ook behoorlijk mislukt he
Het komt regelmatig voor dat mensen de placenta mee naar huis nemen en het kind zelf aan de hond voeren. Stond op wikipedia dus is 100% waar enzo.quote:
alles op internet is waar jongequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het komt regelmatig voor dat mensen de placenta mee naar huis nemen en het kind zelf aan de hond voeren. Stond op wikipedia dus is 100% waar enzo.
Hihihi ...En hiermee is je kans verkeken.quote:
Aahw dankjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hihihi ...En hiermee is je kans vergroot.
Meiden houden van jongere jongens.
Quotes aanpassenquote:
Neuk 's een 12 jarige en zeg dat nog eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Leeftijd zegt toch niets, PP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |