Ja maar, mijn broekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
't gaat hier weer helemaal de verkeerde kant op, zo slaap ik niet vanavond![]()
beebeetje, doe er wat aan!
quote:
Heel goed Engel. Ik blijf het ook een foutje in het productieproces vinden, maar mannen kunnen nog steeds geen gedachten lezen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]Sommige vrouwen (ja ik ook) hopen gewoon dat julie uit jullie zelf dingen gaan doen.
Maar ik leer het wel... gewoon zeggen, niet zeuren, maar gewoon duidelijk zeggen wat,hoe en wanneer
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef Watertornado het volgende:
Je bedoelt de "Is er wat schat? - Nee"-nee?
Ja echt he. Ik ben juist veel te eerlijk altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef L-E het volgende:
Het erge is wel dat ik de mannen gelijk moet geven. Ik ken veel vrouwen, de meesten communiceren dmv spelletjes en raadsels. Fuck off zeg, het is je relatie, niet een nieuw seizoen van Wie is de mol.
quote:
Ik staar in gedachten wel naar haar kont.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zullen mensen zijn. Ook mannen. Ze zullen naar je kont staren. Bewonderend.!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zullen mensen zijn. Ook mannen. Ze zullen naar je kont staren. Bewonderend.!
Ik ook nietquote:
Dat is een goede eigenschap.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik ben juist veel te eerlijk altijd
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook nietGa wel naar een tent die Lust
heet
het is me weer helemaal duidelijk waar je prioriteiten liggenquote:
Jij zo zooo goed een vampier kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, met mijn bui...
Waar komt dat nu weer vandaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij zo zooo goed een vampier kunnen zijn.
http://cafelust.nl/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, met mijn bui...
Ja maar ik kan nu niet kuis zijn, sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het is me weer helemaal duidelijk waar je prioriteiten liggen![]()
Ik snap het niet, geloof ik. Met die broek aan kan ze geen orale seks verlenen? Of doe je dat niet met je mond daar in het Oosten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het is me weer helemaal duidelijk waar je prioriteiten liggen![]()
quote:
Alle vrouwen 2 bordjes geven..... met de tekst Nee=ja en Nee=neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat het erge is, soms is nee wel ja en soms is nee, nee. Hoe moeten wij dan weten wat wanneer van toepassing is
Nee, ik moest juist zorgen dat jullie ophielden met die sekspraat. Dat lukt niet met De Broekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap het niet, geloof ik. Met die broek aan kan ze geen orale seks verlenen? Of doe je dat niet met je mond daar in het Oosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |