Ik zou eigenlijk niet weten wat liefde nu echt isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij staat dat niet los van elkaar, ik heb alleen seks als er liefde is. Maar ik kan prima zonder seks en aandacht.
Dat ligt toch maar net aan je eigen houding lijkt me dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik denk aan de mooie dingen des levens, denk ik aan liefde, vriendschap, dingen die me raken (taal, muziek, dans), etcetera. In dat rijtje sta ik niet.
Bedoelde meer het verschil tussen mannen/vrouwen dat vrouwen wat meer op hun gevoel afgaan en mannen wat sneller rationeel denken en minder snel door hun gevoel laten lijden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]Kletsen we weer fijn langs elkaar heen he
Er is geen man op deze wereld die goed genoeg is voor jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Dat verklaart waarom ik zo'n indrukwekkend verleden qua relaties heb.
niet zo bescheiden Q.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen man op deze wereld die goed genoeg is voor jou.
Dat vind ik wel heel verdrietig eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten wat liefde nu echt is![]()
Ik begrijp je niet. Hebben we het over hetzelfde?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt toch maar net aan je eigen houding lijkt me dan?
Beide moeten een beetje wisselen... dan komt het goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
Bedoelde meer het verschil tussen mannen/vrouwen dat vrouwen wat meer op hun gevoel afgaan en mannen wat sneller rationeel denken en minder snel door hun gevoel laten lijden.
Ik spot graag met mijzelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. Als je jezelf onaantrekkelijk vindt: verander dat dan. De kans dat je daar knapper van wordt is groter dan de kans dat je er beter uit gaat zien van zeuren over je uiterlijk.
Neequote:
Precies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zeker als je op een spijkermat ligt voelt het slecht
Nou waarom zou je jezelf wegcijferen en dat zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Hebben we het over hetzelfde?
Ik word volkomen verkeerd begrepen, merk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]Liefde... ben je zelf... blabla....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit echt een relatie gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel verdrietig eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word volkomen verkeerd begrepen, merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |