Dat zeg ik, zoiets ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef TripleP het volgende:
Waarom maken we gewoon niet een lijst van goede artiesten, klein lettertype, linkje naar facebook/myspace en op alfabetische volgorde?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:48 schreef TripleP het volgende:
Maar mag (future) garage hier nou wel of niet gepost worden? Zo ja, dan moet dat ook in de OP.
Als iedereen het daarover eens is, prima. Het mag ook in aparte topics, wat jullie willen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:07 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit topic 'dubstep en future garage' heten. Ik was in het begin een beetje verward over wat future garage is. En grime zou er ook wel bij mogen, maar er word nauwelijks grime gepost...
Of nog beter: gewoon het dubstep topic noemen waarin ook soortgelijke muziek gepost mag worden.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:47 schreef Yorrit het volgende:
beter allemaal in 1 topic dan kunne we lekker zeiken over elkaars kutmuziek
Hmm lekker experimentele coverquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja dies vet.. jose james heeft daar ook n leuke cover van gemaakt
ik was ooit in n jazzzaak (wow drie z's!) toen ik deze hoorde ik zat zo wat shit waar ken ik dit toch van::+
Dat is wel ultiem vet om bij te chillenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef mr.flame het volgende:
Ok deze staat bij mij dus de komende week op nummer #1
Daaaaaamn wat vind ik dit een ongelooflijk lekker nummer![]()
![]()
![]()
De perfecte dubstep voor mij![]()
Dat is Invaders + Swagga toch? Ik ben wel geïnteresseerd, hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef TripleP het volgende:
TE KOOP:
Swagger van datsik + excision. Heb 'm op plaat maar draai 'm nooit.
HOIquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb ook nog iets van 40 dubstepvinyls die ik denk ik weg ga doen.. als iemand een lijstje wilt PM maar.
8 euro + verzendkosten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 04:21 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Dat is Invaders + Swagga toch? Ik ben wel geïnteresseerd, hoeveel wil je ervoor hebben?
Hoe was gouwe panda?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef TripleP het volgende:
Vannacht zomby gezien @ 5daysoff
Die gast doesn't give a crap en kan niet mixxen en dingen. Wat een held.
Tof ja. Maar het was niet heeeeeeeeeeeelemaal mijn ding. Een gevalletje live net-niet.quote:
Check je inbox!quote:
Check je inbox!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb ook nog iets van 40 dubstepvinyls die ik denk ik weg ga doen.. als iemand een lijstje wilt PM maar.
TC - Where's my Money (Caspa Remix)quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef wiwalean het volgende:
Oke, wie kan me helpen. Ik moet echt weten welk nummer begint op 2.52, die is hard.
Ja Skream draaide wel hard, vette pit ook, maar die rewinds waren idd echt vervelend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:38 schreef TripleP het volgende:
Ik vond het lastig dat er nergens timetableshit was. En dat skream meer rewinds deed dan dat hij daadwerkelijk draaide. En dat ik maar de laatste 10 minuten van kode9 & the spaceape heb meegemaakt.
Maar het was vet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef mr.flame het volgende:
Heerlijk minimaal dit, de soort dubstep die je uit vraagt voor een romantisch dineetje bij kaarslicht:
Lekker om bij te... *zzz*![]()
You and Me geloof ik?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef Beardslasher het volgende:
Welk nummer van Nero?
Ik luister nooit radio
Behoorlijk jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:47 schreef TripleP het volgende:
Nero probeert het net als skream over de commerciele hoek te gooien.
En net als skream faalt het hard.
Defineer dubstep.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:25 schreef TripleP het volgende:
We hebben een sherlock.
Maar toch denk ik dat er veel mensen het met me eens zijn als ik zeg dat dubstep dood is.
Dubstep zoals het was toen skream nog een koning was.quote:
Dubstep 'evolueert', of dat nou goed of slecht is. Live with it.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dubstep zoals het was toen skream nog een koning was.
Op die kleine kern na, bloedt het dood.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dubstep 'evolueert', of dat nou goed of slecht is. Live with it.
Goed dat jij niet commercieel maar lekker underground bent. Ekte dubstep je weet zelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:31 schreef TripleP het volgende:
[..]
Op die kleine kern na, bloedt het dood.
(persoonlijke mening heuj. maar als ik in da club sta en iedereen tegen elkaar staat te schreeuwen hoe vet dubstep a.k.a. borgore is sta ik van "euhhhhhhhhh")
Hahaha dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Goed dat jij niet commercieel maar lekker underground bent. Ekte dubstep je weet zelf.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef julian6 het volgende:
DubstepToen ik het net begon te luisteren dacht ik ook dat het wel zou vervelen na een paar maanden. Maar luister het na anderhalf jaar nog steeds en veel meer dan toen. Inderdaad, alle nummers lijken op elkaar maar toch heb ik tientallen favorieten, het verveelt gewoon niet.
Skream is wel echt te crap geworden, die remixen zijn echt te lui voor woorden, wobwob en dan pleurt hij er "skream remix" erachter, bv die cassius remix. Nog maar niet te beginnen met Magnetic Man, zo'n gemiste kans was dat..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bullshit, dubstep leeft maar het is van lekkere girl next door naar geplamuurde catwalkchick gegaan.. je kan minder snel diep er in, ze is wat oppervlakkiger en er gaat meer geld mee gemoeitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:25 schreef TripleP het volgende:
We hebben een sherlock.
Maar toch denk ik dat er veel mensen het met me eens zijn als ik zeg dat dubstep dood is.
oooooookééquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Bullshit, dubstep leeft maar het is van lekkere girl next door naar geplamuurde catwalkchick gegaan.. je kan minder snel diep er in, ze is wat oppervlakkiger en er gaat meer geld mee gemoeit
Skreamizm 1 tm 3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |