maat van mij zat na het stappen gewoon in een 7 persoons bus zijn eigen af te trekken, we waren ook goed wasted en hij was nog erger dan ons. Maarja dat is voetbal team, is iedereen wel wat gewendquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef Dabrokemo het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand zich in een redelijk volle bus aan het aftrekken was
Pics or GTFO!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA, nee ik kan mijn vleesstaaf niet laten zien.. Ik heb er namelijk geen een.
Ik heb een KUT mensen ik ben een VROUW..tering echt, leer namen lezen.
Sinds wanneer zou een man zich Tulpjeroos noemen?
Ik heb niks tegen missionaris en het licht uit, maar licht aan en in een spannender standje vind ik persoonlijk aangenamer..
In dat geval, zin om eens samen in het openbaar te masturberen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA, nee ik kan mijn vleesstaaf niet laten zien.. Ik heb er namelijk geen een.
Ik heb een KUT mensen ik ben een VROUW..tering echt, leer namen lezen.
Sinds wanneer zou een man zich Tulpjeroos noemen?
Ik heb niks tegen missionaris en het licht uit, maar licht aan en in een spannender standje vind ik persoonlijk aangenamer..
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:24 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
[..]
Wilde jij beweren dat je een heer bent dan?
het is alleen totaal niet leuk als je kamermeisje bent...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef Catch_me het volgende:
Wie herkent dit nog meer? Ik huur vaak een hotelkamer voor 1 of 2 dagen op random plaatsen in Nederland, omdat ik weet dat er 1 x per dag een schoonmaakster komt. Op het moment dat de schoonmaakster binnenkomt (ik geef geen gehoor) ga ik zitten aftrekkenVind het altijd super geil als iemand me dan ziet en verschrikt sorry zegt, of helemaal niks zegt en wegloopt
![]()
Ook in de auto ontkom ik er niet aan. Ik zit dan vaak met m'n broek naar beneden en rij met 1 hand rustig door rotterdam, vooral als je in de file staat in de stad is dit natuurlijk geweldig al die prikkels
Eerst een foto van jouw peen.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het is alleen totaal niet leuk als je kamermeisje bent...
Ik spreek uit ervaring.
Bekrompen figuurquote:Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef very het volgende:
[..]
Dit dus.
Wat moet je toch een gefrustreerd zielig persoon zijn als je hier je kick uit moet halen.
Lekker wildvreemde mensen opzadelen met het aanblik van jouw verschrompelde worstje, terwijl zij gewoon hun werk doen. En dan nog op een manier dat je er niet eens voor opgepakt kan worden, terwijl dat wel zou moeten gebeuren.
Smeerlappen!
ik heb daar dus wel ervaring mee, maar daar wordt niet op gereageerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Bekrompen figuurEen beetje oordelen over iets waar je geen ervaring van hebt
Ik begrijp dat je daar een groot trauma aan over hebt gehouden. Het zien van een piemel is dan natuurlijk ook wel een schokkende gebeurtenis, waarvan de effecten niet overschat kunnen worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik heb daar dus wel ervaring mee, maar daar wordt niet op gereageerd.
Ik ben een jaar lang kamermeisje geweest in een groot hotel. Eerst netjes kloppen, bellen, nog een keer kloppen, deur openen. Na een tijdje leer je wel om altijd voorzichtig te kijken, maar in het begin liep ik gewoon naar binnen. Mensen die naakt op t toilet zitten, op bed liggen, zelfs een keer iemand die recht voor de deur stond.
Dan kun je iets zeggen over in het bos ofzo, maar daar is er een KANS dat je betrapt wordt, is misschien niet zo leuk als je er langs loopt, maar je HOEFT daar niet te zijn.
Als ik een kamer ga verschoven, weet degene die daar binnenkomt dat hij betrapt wordt. En ik doe gewoon mijn werk.
Je komt erachter dat het erbij hoort (en voorstellen voor een uurtje gezelschap) maar het is niet prettig.
Maar goed, dat zal toch altijd wel blijven, alleen doe niet net of je er niemand 'kwaad' mee doet, want de eerste keren schrok ik me een ongeluk. (ik had de eerste keer dat het me overkwam zelfs nog nooit een naakte man gezien, geeft dat een extra kick? )
Kwaad is een groot woord, maar ik voelde me echt wel even naar.
kom op man zielepoot.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:35 schreef Hadewijn het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je daar een groot trauma aan over hebt gehouden. Het zien van een piemel is dan natuurlijk ook wel een schokkende gebeurtenis, waarvan de effecten niet overschat kunnen worden.
Vertel mij eens bij welk hotel ze 16 jarige kamermeisjes hebben? Dan ga ik daar eens een nachtje boekenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
kom op man zielepoot.
Kun jij je nou echt niet voorstellen dat je daar als 16-jarig meisje gewoon van schrikt?
Nee, ik heb er geen trauma aan overgehouden, nou en? Je houdt er over t algemeen ook geen trauma aan over als je je ouders betrapt en toch is dat iets waar de meeste mensen niet op zitten te wachten.
(Ik ken trouwens wel een meisje dat hierom na een maandje ofzo is gestopt met dit werk)
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:24 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Vertel mij eens bij welk hotel ze 16 jarige kamermeisjes hebben? Dan ga ik daar eens een nachtje boeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |