Als stront zwart is zou ik maar eens gauw naar de dokter gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je een lul in iemands reet doopt, wordt ie ook zwart van de stront, net als een inktpot![]()
je staat er gewoon niet voor openquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:25 schreef Klaudias het volgende:
menen de mannen in dit topic het echt dat ze potloodventen en er ook nog trots op zijn ook?
Over het kwakkie van TS?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben een keer flink onderuit gegaan in zon hokje...
gelukkig nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je staat er gewoon niet voor open
Foboban door openbaar fappen in fobo?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:17 schreef Catch_me het volgende:
Mensen bedankt voor de posts in mijn fobo, maar ik heb al een tijd een fobo ban
En nee ik ruim mijn rotzooi altijd netjes op, zo ben ik ook wel weer
You never know!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Denk het wel...de kans is groot dat TS en ik dezelfde zwembaden bezoeken.
Leef jij in de jaren 50 ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
Zwarte poep is niet gezond... Je kont is een UITGANG... en nee, dat ga ik niet proberen.
Zijn er ook mannen die niet openbaar fappen? Die mogen trots zijn..
Dat je een staart hebt, hoeft niet te betekenen dat je overal moet gaan kwispelen...
weer zo'n moraalridder...ga jij maar met licht uit missionarisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
Zwarte poep is niet gezond... Je kont is een UITGANG... en nee, dat ga ik niet proberen.
Zijn er ook mannen die niet openbaar fappen? Die mogen trots zijn..
Dat je een staart hebt, hoeft niet te betekenen dat je overal moet gaan kwispelen...
Je bent gewoon jaloers dat jij je gloeiende vleesstaaf niet aan de wereld durft/kan laten zienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:07 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
Mannen die fappen in het openbaar zijn pas mietjes.
Mannen die neuken in het openbaar zijn echte mannen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:43 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Leef jij in de jaren 50 ofzoMannen die niet fappen in het openbaar zijn geen echte mannen
Die hebben een stinkende vingerquote:
NAGEL...of stop je er meerdere tegelijk in?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef colty het volgende:
En niet te vergeten poepschilfers onder hun nagels..
je bent iig geen damequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
Ik heb een KUT mensen ik ben een VROUW..tering...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |