Foboban door openbaar fappen in fobo?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:17 schreef Catch_me het volgende:
Mensen bedankt voor de posts in mijn fobo, maar ik heb al een tijd een fobo ban
En nee ik ruim mijn rotzooi altijd netjes op, zo ben ik ook wel weer

You never know!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Denk het wel...de kans is groot dat TS en ik dezelfde zwembaden bezoeken.

Leef jij in de jaren 50 ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
Zwarte poep is niet gezond... Je kont is een UITGANG... en nee, dat ga ik niet proberen.
Zijn er ook mannen die niet openbaar fappen? Die mogen trots zijn..
Dat je een staart hebt, hoeft niet te betekenen dat je overal moet gaan kwispelen...

weer zo'n moraalridder...ga jij maar met licht uit missionarisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
Zwarte poep is niet gezond... Je kont is een UITGANG... en nee, dat ga ik niet proberen.
Zijn er ook mannen die niet openbaar fappen? Die mogen trots zijn..
Dat je een staart hebt, hoeft niet te betekenen dat je overal moet gaan kwispelen...

Je bent gewoon jaloers dat jij je gloeiende vleesstaaf niet aan de wereld durft/kan laten zienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:07 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
Mannen die fappen in het openbaar zijn pas mietjes.

Mannen die neuken in het openbaar zijn echte mannen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:43 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Leef jij in de jaren 50 ofzoMannen die niet fappen in het openbaar zijn geen echte mannen

Die hebben een stinkende vingerquote:

NAGEL...of stop je er meerdere tegelijk in?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef colty het volgende:
En niet te vergeten poepschilfers onder hun nagels..

je bent iig geen damequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
Ik heb een KUT mensen ik ben een VROUW..tering...

maat van mij zat na het stappen gewoon in een 7 persoons bus zijn eigen af te trekken, we waren ook goed wasted en hij was nog erger dan ons. Maarja dat is voetbal team, is iedereen wel wat gewendquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef Dabrokemo het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand zich in een redelijk volle bus aan het aftrekken was

Pics or GTFO!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA, nee ik kan mijn vleesstaaf niet laten zien.. Ik heb er namelijk geen een.
Ik heb een KUT mensen ik ben een VROUW..tering echt, leer namen lezen.
Sinds wanneer zou een man zich Tulpjeroos noemen?
Ik heb niks tegen missionaris en het licht uit, maar licht aan en in een spannender standje vind ik persoonlijk aangenamer..

In dat geval, zin om eens samen in het openbaar te masturberen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA, nee ik kan mijn vleesstaaf niet laten zien.. Ik heb er namelijk geen een.
Ik heb een KUT mensen ik ben een VROUW..tering echt, leer namen lezen.
Sinds wanneer zou een man zich Tulpjeroos noemen?
Ik heb niks tegen missionaris en het licht uit, maar licht aan en in een spannender standje vind ik persoonlijk aangenamer..

Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:24 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
[..]
Wilde jij beweren dat je een heer bent dan?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |