quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef Kwalberto het volgende:
In de spits langs het spoor gaan staan is ook een aanrader

Kan geregeld worden hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef TheaTraal het volgende:
Van de week nog 1 gezien op een bank in het park. Kon er wel om lachen

hahahah idd wat een trekkert ben jij zeg als ik zo iemand bezig zie trap ik hem neerquote:Op zondag 13 maart 2011 18:37 schreef trovey het volgende:
Ok, bedankt voor een onthullend kijkje in je privéleven TS....ik hoop dat ik je nooit ga tegenkomen als je "in de mood" bent.

Dit was ik ook van plan, misschien kunnen we meeten?quote:Op maandag 18 april 2011 01:28 schreef corblo het volgende:
Ik doe het op het museumplein met koninginnedag,geeft een enorme kick

Internetheldquote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
hahahah idd wat een trekkert ben jij zeg als ik zo iemand bezig zie trap ik hem neer

dat is niet verplicht, dus ik denk het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef De_Viborateur het volgende:
TS krijgt straks een bekeuring omdat hij niet met twee handen aan het stuur zit.

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

ga eens terug naar libelleforumquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:31 schreef mokelembembe het volgende:
Mensen die geen partner kunnen vinden en dan arme voorbijgangers hun walgelijke lichaam tonen om aan hun trekken te komenruikt als sexuele intimidatie, gelukkig ben je nog nepper dan nep en is dit niet echt....hoop ik

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

En niks gezegtquote:Op donderdag 14 april 2011 00:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heb het een paar weken terug zien gebeuren toen het donker was, in een afgelegen steegje. Het erge was, was dat we die vent kenden. Bah.
 ?
?

En hoe was het?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:49 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dit was ik ook van plan, misschien kunnen we meeten?

Ik haat helemaal niemand maar dit doe je niet. En ik weet hoe het is.quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |