Kom je uit omg rotterdam / zuid hollandquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Hmmm helemaal alleen masturberen in het openbaar, snap de lol er niet helemaal van. Vind het interessanter als ik er iemand bij heb. Maar kan me wel voorstellen dat het leuk is om een mooie jonge knul te betrappen ergens
Moet ik ook eens proberen danquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef Adelante het volgende:
Wel eens zo'n debiel gezien, die al sjorrend in z'n VW Polo naast onze bus stond voor het stoplichtIk vond het vrij sneu, maar de hele klas 15jarige meisjes vlogen naar de linkerramen
Helaasch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Kom je uit omg rotterdam / zuid holland![]()
?
Je zult je in Amsterdam af moeten gaan beren...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
?
Wilde ze niet meedoen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef lekkerlekker70 het volgende:
Wij waren laatst in een hotel en 's ochtends uiteraard aan het neuken. Flink kabaal. De schoonmaakster probeerde de kamer binnen te komen. Maar lukte schijnbaar niet. Stond lang voor de deur, uiteindelijk wel gelukt, wij gewoon door neuken. Maar snap niet dat ze ons niet gehoord heeft.
Ik zei hallo toen ze binnenkwam en toen ging ze weg. Ze heeft niks gezien door het halletje. Eigenlijk had ik niks moeten zeggen. Ze had ons best mogen zien.
Ik had inderdaad niks moeten zeggen en haar moeten laten doorlopen totdat ze ons zag. Misschien had ze dan wel gewild. Stom van me!quote:
Kom op zeg, een beetje vent reist gewoon voor een neukdate.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
?
Een vent die meer is dan slechts 'een beetje vent' die laat zijn neukdate gewoon naar hem toe komen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje vent reist gewoon voor een neukdate.
daar zitten jonge kinderen ook op te wachten natuurlijk, dat is het leuke aan openbaar he, dat iedereen het ziet, vooral leuk die geshoqueerde gezichtjes enzo...quote:Op zondag 27 februari 2011 11:31 schreef Raggingbull het volgende:
dat heet toch open huis houden ofzo?
dat mensen gratis mogen kijken?
Wel een beetje dus?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef Raggingbull het volgende:
zeg he angst ga je nu geen rare illusie's maken he.
ik heb een goed (seks)leven met mijn vriendin ik heb geen openbare ruimten nodig om mijn genoegen te behalen ik heb er ook weinig behoefte aan om het in het openbaar te doen.
ik bedoelde het meer richting de tsquote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef Raggingbull het volgende:
zeg he angst ga je nu geen rare illusie's maken he.
ik heb een goed (seks)leven met mijn vriendin ik heb geen openbare ruimten nodig om mijn genoegen te behalen ik heb er ook weinig behoefte aan om het in het openbaar te doen.
quote:
Oplossing:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef Catch_me het volgende:
Wie herkent dit nog meer? Ik huur vaak een hotelkamer voor 1 of 2 dagen op random plaatsen in Nederland, omdat ik weet dat er 1 x per dag een schoonmaakster komt. Op het moment dat de schoonmaakster binnenkomt (ik geef geen gehoor) ga ik zitten aftrekkenVind het altijd super geil als iemand me dan ziet en verschrikt sorry zegt, of helemaal niks zegt en wegloopt
![]()
Ook in de auto ontkom ik er niet aan. Ik zit dan vaak met m'n broek naar beneden en rij met 1 hand rustig door rotterdam, vooral als je in de file staat in de stad is dit natuurlijk geweldig al die prikkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |