quote:dus je gaat me niet meer bellen?
Op maandag 10 juni 2002 22:51 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben echt happy! Na een lange dip is het toch weer helemaal goed tussen mijn vriend en mij! Na al die negatieve berichten hier de laatste tijd over relaties die uit zijn gegaan vond ik dat ik ook wel eens een topic mocht openen voor een relatie die er wel helemaal bovenop is gekomen en misschien wel sterker is dan daarvoor![]()
quote:
Op maandag 10 juni 2002 22:54 schreef kariem112 het volgende:[..]
dus je gaat me niet meer bellen?
quote:Dank je wel
Op maandag 10 juni 2002 22:52 schreef maple-leaf het volgende:
da's heel erg fijn voor je, ben blij dat het eindelijk weer goed gaat bij iemand, echt tof voor je
quote:Dit geldt ook voor mijn relatie!
Op maandag 10 juni 2002 22:51 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben echt happy! Na een lange dip is het toch weer helemaal goed tussen mijn vriend en mij! Na al die negatieve berichten hier de laatste tijd over relaties die uit zijn gegaan vond ik dat ik ook wel eens een topic mocht openen voor een relatie die er wel helemaal bovenop is gekomen en misschien wel sterker is dan daarvoor![]()
CrashOne, ik hou van je!!
Tania18, super gevoel is dat hè?
quote:Ja echt super!! Vooral die kriebels in je buik die er weer helemaal opnieuw zijn
Op maandag 10 juni 2002 22:59 schreef Shaii het volgende:[..]
Dit geldt ook voor mijn relatie!
Het gaat nu helemaal geweldig en voel me gelukkiger met hem dan ooit daar voor!CrashOne, ik hou van je!!
![]()
Tania18, super gevoel is dat hè?
Als je je verveelt kun je hier de tuin komen opspittenquote:Op donderdag 9 september 2004 16:15 schreef BVO het volgende:
Goed nieuws, Anita..
:').
Ik was de postgeschiedenis van m'n favoriete Fok!ker aan het doornemen.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als je je verveelt kun je hier de tuin komen opspitten
Anitaquote:Op donderdag 9 september 2004 16:15 schreef BVO het volgende:
Goed nieuws, Anita..
.
Puik idee.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:25 schreef Tania18 het volgende:
Onnodige topic kick, slotje en een ban voor de topickicker![]()
b'vo roepen b'vo!!quote:Op donderdag 9 september 2004 16:15 schreef Riann het volgende:
topic kicker BVO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |