quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De gouden kooi was in het begin ook niet zo spectaculair. Dat begon pas toen Huub op de moeder van Nathanael begon te schelden. Daarna werd het steeds erger
DGK vond ik op een gegeven moment geen reet meer aan, ik vind dit 10 keer leuker om te kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Reda074 het volgende:
pff vond goudenkooi veel leuker dan dit,snap niet dat mensen 24/7 hier naar kunnen kijken er gebeurt amper wat geen ruzies niks :S
Wc_aZquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DGK vond ik op een gegeven moment geen reet meer aan, ik vind dit 10 keer leuker om te kijken
Moeilijk, maar toch gekozen voor Aafke, al is Cynthia ook behoorlijk saai en nietszeggendquote:
Wie heeft er op Guido gestemd? Die stomp ik helemaal in mekaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:17 schreef D. het volgende:
Poll: Wie mag van jou vanavond nog het huis uit?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Laura zou het wel willen... Kan ze haar gang gaan met Alex.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wie heeft er op Guido gestemd? Die stomp ik helemaal in mekaar
haha ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wie heeft er op Guido gestemd? Die stomp ik helemaal in mekaar
Doet ze nu toch al?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laura zou het wel willen... Kan ze haar gang gaan met Alex.
WB Cquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef Ceetje.. het volgende:
maik mag er van mij uit èn cynthia.
goeienavond allemaal trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |