OMGWTF offlinequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef Revje1 het volgende:
Nou mensen ik heb m'n eigen livestream:) Dus wie me wil zien kloten hier is de link.
http://www.livestream.com/revjeschannel
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Laat ik het zo zeggen, het verbaast mij niet
Je kan wellicht wat arrogant uit de hoek komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ben nu in SC. Ik dacht ik invite Benx gezellig in FOK kanaal.
"This player is ignoring you."
LOL ben ik zo irritant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:33 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ben een persoon van sarcasme je moet niet alles te letterlijk nemen
En daarnaast, heb ik daar gewoon het recht toe. Ik draag nog steeds de titel koning fok.Winnen in die tijd met terran zegt absoluut niks, behalve dat je beter was dan de terran spelers (lees: Je kon sneller marauders/reapers maken).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent terran en je hebt maar 2 terran tegenspelers gehad?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:47 schreef GoodGawd het volgende:
Ik weet niet wat jij voor een onzin kletst maar ik heb in dat hele toernooi tegen welgeteld 2 terans in de gespeeld:
http://fokking.uni.cc/toernooi.jsp
Daarnaast op dat prut niveau van ons hangt winnen niet af van een paar kleine wijzigingen in patches.
Prut niveau? En ik was nog zo blij dat ik in de kwart finale stond:(quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:47 schreef GoodGawd het volgende:
Ik weet niet wat jij voor een onzin kletst maar ik heb in dat hele toernooi tegen welgeteld 2 terans in de gespeeld:
http://fokking.uni.cc/toernooi.jsp
Daarnaast op dat prut niveau van ons hangt winnen niet af van een paar kleine wijzigingen in patches.
Garriej, nummer heb ik nu even niet, real id is gerard_jr@msn.comquote:
Als je in de buurt van Enschede woont: 20 maart in de WZZRD. ( Bij de CineStar ).quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:04 schreef garriej het volgende:
Waaneer komt er een tournooi? Vind het wel leuk om een keer mee te doen ;p
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef GoodGawd het volgende:
Al zeker dat je gaat winnen, lol? Hoeveel man doen er mee aan toernooi?
Er zijn ook een hoop master spelers die het simpelweg niet kunnen bijhouden omdat ze te weinig spelen (als in 10 games per week ofzo). dat zijn vaak wel de gasten die op LAN parties knallenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik niet, maar 1 daarvan zit hoog in de master, en de ander in diamond/plat volgens mij.
En we hadden al afgesproken dat als er iemand wint, dat die de film betaald.
ziet er goed uit hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[ afbeelding ]
dit gaat lang duren om af te maken3 dagen, heb een main en een halve expo
Bruut, wanneer is die af?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nou nog maar eentje dan
[ afbeelding ]
Zijn wel een paar hele toffe maps geintroduceerd door blizzardquote:Op zondag 13 maart 2011 00:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Nog meer maps? Ik speel laatste tijd al ladder games en krijg maps voorgeschoteld die ik nog nooit heb gezien
Als het goed ia wel, wat ik wel zeker weet is dat je alle missies opnieuw kan spelen incl. FilMpjes ect.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:12 schreef Flashbag het volgende:
Ik heb nu trial van SC2 maar ik ben een beetje door het begin heen gerushed en dat vind ik best jammer want het is eigenlijk best leuk spel. Ik kan in mijn trial menu nergens knop met new game vinden maar als ik hem activeer op mn battlenet account is er dan wel een knop voor new game? (lijkt me wel maar vraag het toch voor de zekerheid
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |