abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93211567
Sorry voor de eerdere links naar de showmatch tussen IdrA en Jinro. Toen ik iets terug probeerde te kijken kwam ik erachter dat daar overheen gebrabbeld wordt door een stel kinderen.

http://www.justin.tv/incontroltv/b/280118590 is de goede link.
pi_93213041
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef Henkmanz het volgende:
Toernooi laat op zich wachten? Zeker niet ;).
Als jullie de behoefte hebben om mee te doen aan een gezellig toernooi in het Oosten des Lands nodig ik jullie bij deze uit voor het WZZRD Starcraft II-Toernooi. Dit wordt gehouden op 20 maart in WZZRD Gamecafe te Enschede, weet niet of jullie het kennen. Inschrijfgeld bedraagt 7,50 en al het inschrijfgeld gaat direct in de prijzenpot.. Gewoon 1vs1 :). Wel ff voor 13 maart inschrijven aub ;).
Als je meer info wil, PM me even!
Kan je ook kijken? Wel mooi dichtbij, ik ben alleen te noob :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:03:14 #78
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93213405
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:26 schreef andrew.koster het volgende:
Sorry voor de eerdere links naar de showmatch tussen IdrA en Jinro. Toen ik iets terug probeerde te kijken kwam ik erachter dat daar overheen gebrabbeld wordt door een stel kinderen.

http://www.justin.tv/incontroltv/b/280118590 is de goede link.
Persoonlijk vond ik het echt briljant die comments. Het waren volgens mij geen kinderen, maar leden van TeamLiquid, en slayers_cella Ik moest hard lachen om die gasten, hun commentaar was vaak nog beter, en het commentaar van de echte pot liep achter. Het schijnt dus ook niet live geweest te zijn, maar eerder gespeeld.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:04:28 #79
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93213488
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Je hebt geen account nodig om een topic te lezen. Probeer eens met je ogen, gaat beter :)
Had m al eens gelezen, benieuwder naar de map zelf dan naar hoe ik t kon spelen. Dat ik niet wilde registreren was eigenlijk meer een excuus dat ik je niet help met het bumpen :P
pi_93213971
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Axeklok het volgende:

[..]

http://www.fileserve.com/file/24ef6wJ/ GSTL02 07 Final STARTALE vs IM M8.flv
Heeft iemand M9, de game hierna, tevens de laatste van deze finale? Kan hem via Google niet vinden omdat alles naar Fileserve linkt en die bestanden eraf zijn...
pi_93218403
http://www.gomtv.net/

Misschien daar? staat best veel op iig.
pi_93225423
Ja daar sowieso, alleen moet je voor alle sets na set1 betalen :) Ik heb game8 en 9 wel ergens gedownload, moet ik ff kijken binnenkort
  donderdag 24 februari 2011 @ 01:03:47 #83
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93236666
Welke idioot heeft de hotkeys voor warpgate en hallucinate naast elkaar gezet... 2 x op rij kan ik de incoming 4 gate verdedigen met NIETS
pi_93238487
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:03 schreef Tom_Poes het volgende:
Welke idioot heeft de hotkeys voor warpgate en hallucinate naast elkaar gezet... 2 x op rij kan ik de incoming 4 gate verdedigen met NIETS
?

kom in het fok channel btw
  donderdag 24 februari 2011 @ 07:52:26 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_93241823
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:03 schreef Tom_Poes het volgende:
Hotkeys zelf aanpassen, opgelost.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_93242614
Of gewoon met je dikke vingers de juiste knopjes aanslaan :)
  donderdag 24 februari 2011 @ 09:51:47 #87
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_93243801
Of stoppen met Starcraft :)
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_93249572
Dat laatste dus
  vrijdag 25 februari 2011 @ 04:41:16 #89
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93294839
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Of gewoon met je dikke vingers de juiste knopjes aanslaan :)
dat ja }:|
pi_93312489
Ik heb je map niet getest, maar waar ik over struikel is het gemak van je 3e base pakken: je natural zit op je platform en de derde is waar op maps als Xel'naga, Shakuras of Metalopolis de natural is. Dat maakt 3-basen wel héél makkelijk en wat mij betreft mag een 3e base pakken wel wat moeilijker gemaakt worden (hoewel op de nieuwe GSL maps de 3e base ook wel vrij makkelijk is). Wat ik voor zou stellen is de backdoor highground maken. Dit maakt het nog steeds vrij makkelijk om vast te houden, maar de backdoor wordt wel een stuk gevaarlijker. Een alternatief is de backdoor weghalen, maar een cliff (als in LT) er vlak naast te plaatsen.

Een combinatie van deze twee is ook een optie: geen backdoor naar binnen, maar een backdoor naar een cliff die je 3e basis in kan schieten, eventueel met destructible rocks (als in Kulas Ravine, hoezeer ik die map ook haatte :P ).
pi_93374345
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef Henkmanz het volgende:
Toernooi laat op zich wachten? Zeker niet ;).
Als jullie de behoefte hebben om mee te doen aan een gezellig toernooi in het Oosten des Lands nodig ik jullie bij deze uit voor het WZZRD Starcraft II-Toernooi. Dit wordt gehouden op 20 maart in WZZRD Gamecafe te Enschede, weet niet of jullie het kennen. Inschrijfgeld bedraagt 7,50 en al het inschrijfgeld gaat direct in de prijzenpot.. Gewoon 1vs1 :). Wel ff voor 13 maart inschrijven aub ;).
Als je meer info wil, PM me even!
:P Jij bent ook de Henk die ons vanmiddag uitnodigde? We komen waarschijnlijk wel met 4 man.
pi_93381490
misschien een domme vraag hoor, maar hoe verdedig je een bunker rush als toss met een 4 gate strat? het lukt me de helft van de keren dat af te slaan, maar als ie meerdere scv's meestuurt krijg ik dat ding niet op tijd kapot ( of z'n scv's niet)

wat ikd oe als ik m scout =

overgaan op extra gateway, zeals pompen met probes scv slopen en dan bunker.
problemen beginnen pas op het moment dat de marines die meekomen goed gemicro'd worden. dan sloopt zo'n marine een zeal makkelijk.
pi_93381598
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:14 schreef Donderkonijn het volgende:
misschien een domme vraag hoor, maar hoe verdedig je een bunker rush als toss met een 4 gate strat? het lukt me de helft van de keren dat af te slaan, maar als ie meerdere scv's meestuurt krijg ik dat ding niet op tijd kapot ( of z'n scv's niet)

wat ikd oe als ik m scout =

overgaan op extra gateway, zeals pompen met probes scv slopen en dan bunker.
problemen beginnen pas op het moment dat de marines die meekomen goed gemicro'd worden. dan sloopt zo'n marine een zeal makkelijk.
Zorg dat hij die bunker niet neerkrijgt: Stuur 3 probes op de werker af als hij een bunker gaat bouwen(let op dat je dit goed doet, je wilt niet dat je probes de bunker ipv de werker aanvallen). Als hij een marine heeft meegestuurd moet je die met een zealot achterna zitten totdat (of als je die al eerder hebt!) je een stalker er op af kan sturen. Loopt de marine weg: Schiet één keer op de werker en ga weer achter marine aan. Zorg ervoor dat je redelijk in je basis blijft totdat je de overhand hebt, zo behoud je het voordeel van snellere versterking (zijn marines moeten verder lopen).
pi_93404688
Ik las iets over grand master league, weet iemand wanneer dat uitkomt?
  zondag 27 februari 2011 @ 20:50:46 #96
157428 GoodGawd
pi_93409496
Ja ooit, maar dat is toch niet van belang voor ons simpele zielen der Starcraft.
pi_93415224
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Turalyon het volgende:
Ik las iets over grand master league, weet iemand wanneer dat uitkomt?
Meer leauges zou ik persoonlijk wel leuk vinden. Dat je zowel sneller promoveert als degradeert.
Iemand al die filmpjes gezien van AtheneWins? Wat een ranzige persoonlijkheid heeft die gast zeg, zelfs al loopt hij te trollen.

[ Bericht 16% gewijzigd door TwenteFC op 27-02-2011 22:41:35 ]
pi_93423490
Absolute aanrader: IMNestea vs. sanZenith. Geniale pot (en nog gratis om te kijken ook, want het is de eerste)!
http://www.gomtv.net/2011gslsponsors2/vod/61742
pi_93430576
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef andrew.koster het volgende:
Ik heb je map niet getest, maar waar ik over struikel is het gemak van je 3e base pakken: je natural zit op je platform en de derde is waar op maps als Xel'naga, Shakuras of Metalopolis de natural is. Dat maakt 3-basen wel héél makkelijk en wat mij betreft mag een 3e base pakken wel wat moeilijker gemaakt worden (hoewel op de nieuwe GSL maps de 3e base ook wel vrij makkelijk is). Wat ik voor zou stellen is de backdoor highground maken. Dit maakt het nog steeds vrij makkelijk om vast te houden, maar de backdoor wordt wel een stuk gevaarlijker. Een alternatief is de backdoor weghalen, maar een cliff (als in LT) er vlak naast te plaatsen.

Een combinatie van deze twee is ook een optie: geen backdoor naar binnen, maar een backdoor naar een cliff die je 3e basis in kan schieten, eventueel met destructible rocks (als in Kulas Ravine, hoezeer ik die map ook haatte :P ).
De backdoor removen maakt het juist nog makkelijker te verdedigen, zeker tegen zerg bijvoorbeeld.

Kijk naar XelNaga Caverns. Er zit een kleine backdoor in de natural, zie dat hier ongeveer hetzelfde. Zeker als je XWO controlled, is de backdoor zeker viable om aan te vallen.

De inbase natural heeft maar 6 patches en 1 gas, niet vergeten. Die is zo op. Verder hebben de 4th bases ook maar 6 patches.

De 3rd is ver van je natural, airplay en herass worden zo erg goed om te gebruiken tegen fast 3 basers, aangezien de bases ver van mekaar liggen en lastig te verdedigen zijn zonder echte army.

Maargoed, test em maar ook echt de volgende keer :)
pi_93434884
Tja, werd afgeleid door de nieuwe blizzard maps. Ben niet echt onder de indruk van Backwater Gulch. Natural is VEEL te moeilijk om te verdedigen voor Zerg (of eigenlijk iedereen: destructible rocks backdoor in de mineral line is echt ontzettend dom). Typhon Peaks is gewoon de nieuwe Kulas Ravine (maar gelukkig iets minder irritant). Vind de niewe Shattered Temple wel een verbetering en Slag Pits heb ik tot nog toe alleen maar op gewonnen, dus ben daar ook niet ontevreden over :P maar kan heel goed dat de map te klein is om fatsoenlijke potten op te spelen.

Ik zal je map binnenkort een keer spelen! Overigens zei ik niet dat de backdoor weg moest, maar juist moest worden vervangen door iets wat méér voordeel voor de aanvaller geeft (zoals een highground ramp naar beneden of een cliff om vanaf te schieten. Maar misschien heb ik de map niet helemaal begrepen: de backdoor naar je 3rd komt toch vanaf dezelfde kant als naar je main base? M.a.w. één sensor tower bovenaan die brede ramp of één missile turret onderdaan ziet elk leger dat daar naarbinnen loopt: het is dus niet zozeer een backdoor, maar meer een alternatieve front door, in tegenstelling tot Xel'naga Caverns, waar je backdoor Tasteless' Secret Hallway is :P
Maar ik beloof het een paar keer te spelen! Het ziet er stukken beter uit dan 3 van de 4 nieuwe blizzard maps! :P
pi_93438244
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef andrew.koster het volgende:
Ik zal je map binnenkort een keer spelen! Overigens zei ik niet dat de backdoor weg moest, maar juist moest worden vervangen door iets wat méér voordeel voor de aanvaller geeft (zoals een highground ramp naar beneden of een cliff om vanaf te schieten. Maar misschien heb ik de map niet helemaal begrepen: de backdoor naar je 3rd komt toch vanaf dezelfde kant als naar je main base? M.a.w. één sensor tower bovenaan die brede ramp of één missile turret onderdaan ziet elk leger dat daar naarbinnen loopt: het is dus niet zozeer een backdoor, maar meer een alternatieve front door, in tegenstelling tot Xel'naga Caverns, waar je backdoor Tasteless' Secret Hallway is :P
Maar ik beloof het een paar keer te spelen! Het ziet er stukken beter uit dan 3 van de 4 nieuwe blizzard maps! :P
Sensortowers kom ik ongeveer 1x per 100 games tegen. Daarbij worden maps niet om 1 unit of 1 building veranderd. Niet bij mij en niet bij blizzard :) De 3rd is alleen te verdedigen als je coverage hebt, dat wil zeggen tanks, ranged , air , alles wat ver schiet of mobile is. De backdoor is juist zo gemaakt dat je nog wel vision hebt op wat er binnen komt, maar daarna moet je toch behoorlijk uit position om echt te defenden. Hierdoor komt je mainramp open te liggen en ben je gevoelig voor een sandwichattack via beide ramps.

De map is nu een aantal keer geplaytest:

PvT : 50% win (12 games)
PvZ : 60% win (10 games)
ZvT : 50% win (6 games)

Expres geen mirrormatchups meegeteld in balance uiteraard.

Totaal dus 28 games, met vrijwel gelijke scores. Van de 28 games waren er 18 close spawn en 10 crossspawn.

Van de 18 close spawn werden 14 games macrogames (tegen mijn verwachting in) , 1 game had zelfs 3 islands en vrijwel alle expos in gebruik :)
Van de 10 crossspawns werden 9 games macrogames (volgens verwachting).

Nu reken ik niet mee dat mensen de map niet kennen en liever macro spelen, maar haal 20% macro weg en nog heb je een overvloed aan macrogames.

De leukste games waren die waar het midden echt een chaos was bij de gold expo :)

Maargoed, ik zou zeggen speel er maar es op!
  maandag 28 februari 2011 @ 14:20:30 #102
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93439407
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef andrew.koster het volgende:
Absolute aanrader: IMNestea vs. sanZenith. Geniale pot (en nog gratis om te kijken ook, want het is de eerste)!
http://www.gomtv.net/2011gslsponsors2/vod/61742
moetik me daarvoor aanmelden? Of kan het ook ergens zonder inlog?
pi_93444247
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Tom_Poes het volgende:

[..]

moetik me daarvoor aanmelden? Of kan het ook ergens zonder inlog?
Moet je aanmelden. Heb het zelf via een torrent gedownload, want de buffering van GOM werkt ontzettend slecht voor mij (weet niet waarom, denk dat het aan het brakke spaanse internet ligt), maar is een stuk makkelijker om een gratis accountje aan te maken (en je kunt ook andere partijen kijken. Desnoods maak je het met een 10minutemail.com om evt. spam te vermijden
pi_93476799
Heb Syrany gespeeld tegen een vriend van me. Replay is de moeite niet, want hij is bronze en ik ben gold, dus veel aan balance zul je er niet van leren, maar moet zeggen dat de backdoor goed is zo :P Werd flink uit positie gehaald. Airplay is leuk en er is genoeg ruimte voor legers. Van mij krijgt hij een ^O^
Als je dit soort potten mee wilt nemen in je statistieken: ZvP en Zerg won, maar had weinig met de map te maken... ik zou waarschijnlijk op Kulas Ravine of Steppes of War ook wel winnen :P
pi_93478700
Haha zou je me toch de replay willen sturen, voort archief zeg maar :)

mailadres staat in TL topic
pi_93544833
Ik ga denk mijn games streamen :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:45:13 #107
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93547811
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik ga denk mijn games streamen :P
Link :p

Weet je hoe het moet? Day9 heeft daar ergens een hele tutorial over.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:47:51 #108
157428 GoodGawd
pi_93547939
Moeten wij dat willen zien? :3

Je moet also wel een krachtige pc hebben als je fullscreen en broadcast wilt doen.
pi_93549935
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:47 schreef GoodGawd het volgende:
Moeten wij dat willen zien? :3

Je moet also wel een krachtige pc hebben als je fullscreen en broadcast wilt doen.
Word. Mij lukte het iig niet. Moest alle opties op laag zetten en dan nog ging fraps met maar 10 fps of zo. En dat was niet eens streamen, maar gewoon opslaan op de schijf. Voor streamen moet er daarna nog een flinke compressie overheen en dan uploaden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:10:22 #110
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93552123
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef andrew.koster het volgende:

[..]

Word. Mij lukte het iig niet. Moest alle opties op laag zetten en dan nog ging fraps met maar 10 fps of zo. En dat was niet eens streamen, maar gewoon opslaan op de schijf. Voor streamen moet er daarna nog een flinke compressie overheen en dan uploaden.
Ik heb het ook eens geprobeerd met een vriend. We konden wel streamen, maar no way dat we van elkaar zagen wat er gebeurde. het was 1 frame per 10 seconden ofzo. En zelf natuurlijk ook dikke lag omdat mn pc zo hard moest werken.

-EDIT Of mn internet overbelast werd :p
pi_93555268
zal zo ff link sturen.
pi_93555749
ik wil op xfire streamen,maar ik weet niet precies hoe ik mijn link dan kan vinden
pi_93558272
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
http://www.xfire.com/live_video/aadje123/

weet niet of het werkt
Zie alleen X-fire live video staan.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:20:42 #115
157428 GoodGawd
pi_93561063
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Sensortowers kom ik ongeveer 1x per 100 games tegen. Daarbij worden maps niet om 1 unit of 1 building veranderd. Niet bij mij en niet bij blizzard :) De 3rd is alleen te verdedigen als je coverage hebt, dat wil zeggen tanks, ranged , air , alles wat ver schiet of mobile is. De backdoor is juist zo gemaakt dat je nog wel vision hebt op wat er binnen komt, maar daarna moet je toch behoorlijk uit position om echt te defenden. Hierdoor komt je mainramp open te liggen en ben je gevoelig voor een sandwichattack via beide ramps.

De map is nu een aantal keer geplaytest:

PvT : 50% win (12 games)
PvZ : 60% win (10 games)
ZvT : 50% win (6 games)

Expres geen mirrormatchups meegeteld in balance uiteraard.

Totaal dus 28 games, met vrijwel gelijke scores. Van de 28 games waren er 18 close spawn en 10 crossspawn.

Van de 18 close spawn werden 14 games macrogames (tegen mijn verwachting in) , 1 game had zelfs 3 islands en vrijwel alle expos in gebruik :)
Van de 10 crossspawns werden 9 games macrogames (volgens verwachting).

Nu reken ik niet mee dat mensen de map niet kennen en liever macro spelen, maar haal 20% macro weg en nog heb je een overvloed aan macrogames.

De leukste games waren die waar het midden echt een chaos was bij de gold expo :)

Maargoed, ik zou zeggen speel er maar es op!
Ik wil die map wel eens spelen heb nu al weer 1,5 geen sc gedaan. Wat moet ik dooen
pi_93569296
Ik heb ook een hele lange tijd niet meer gespeeld, laatst weer begonnen.
Gedropped van Gold naar Bronze.. en ik kan niet eens meer fatsoenlijk spelen.

net verloren van een terran (ik ben ook terran) die op 2 base zat.
Ik had 5 bases... en 200/200 leger maar hij maakte me met de grond gelijk 2/3
en daarna pushed hij en was het gg ... snap er geen kloten meer van.
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:19:49 #117
157428 GoodGawd
pi_93569805
Als ik een tijdje niet speel en ik begin weer, dan schiet mijn geld meteen naar onacceptabele hoogte :') en ik ga nu btw weer eens spelen. ADios
pi_93577982
hoe kan ik mezelf toevoegen aan de OP?
ben nu ong. een maand ofzo bezig en sta nu eindelijk positief op 42W 41L,

Weten jullie nog wanneer je ongeveer positief stond?

mij nickname is knappert in SC dan :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:24:11 #119
326058 Razilat
ter vermaeck!
pi_93580290
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 02:38 schreef knappert_ het volgende:
hoe kan ik mezelf toevoegen aan de OP?
ben nu ong. een maand ofzo bezig en sta nu eindelijk positief op 42W 41L,

Weten jullie nog wanneer je ongeveer positief stond?

mij nickname is knappert in SC dan :)
Ik stond positief na mijn eerste game, is tevens nooit meer veranderd. :D
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:46:27 #120
157428 GoodGawd
pi_93585453
Same :')
pi_93587020
Ik stond positief tot ik 3 maanden stopte met spelen. Opnieuw opstarten heeft me uit platinum in gold gekicked en mijn positive win score vernaggeld. Nu moet ik me weer terugvechten :P
pi_93587574
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ik wil die map wel eens spelen heb nu al weer 1,5 geen sc gedaan. Wat moet ik dooen
Published op EU onder de naam Syrany
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:58:40 #123
157428 GoodGawd
pi_93592865
en hoe vind je dat dat ingame?
pi_93593308
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef GoodGawd het volgende:
en hoe vind je dat dat ingame?
Multiplayer -> Create Custom -> Syrany intikken in de zoekbalk.
pi_93596087
save je replay trouwens als je wilt nifty, wil dr graag naar kijken voor verbeteringen etc
pi_93598074
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef andrew.koster het volgende:
Ik stond positief tot ik 3 maanden stopte met spelen. Opnieuw opstarten heeft me uit platinum in gold gekicked en mijn positive win score vernaggeld. Nu moet ik me weer terugvechten :P
Logisch, ik vond je in platinum ook al erg slecht spelen.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:13:31 #127
157428 GoodGawd
pi_93600536
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
save je replay trouwens als je wilt nifty, wil dr graag naar kijken voor verbeteringen etc
Tegen wie moet ik het dan spelen, toch niemand die zon game joint? Ik ga nu sc dus als iemand zin heeft..

edit-

tegen very hard pc gespeeld

http://www.megaupload.com/?d=6RYC9J25

Beetje saaie eenzijdige pot. Maar wat ik er van heb gezien is best goed alleen die 1 gas bij die expansion vind ik niet fijn. Nu loop op een 2 base hele mineral gas verhouding uiteen. Ik ging nu thors had veels te weinig gas dus ging als compensatie maar marines maken. Maar dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

[ Bericht 31% gewijzigd door GoodGawd op 03-03-2011 18:45:23 ]
pi_93604335
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef andrew.koster het volgende:
ach, het is wel mogelijk, ik ben van 50 negatief naar minder dan 10 gegaan dus het kan wel :P
pi_93608233
Ik sta 273-226
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:47:25 #130
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93613114
Ik wil switchen naar zerg maar ik durf niet te 1v1en omdat ik dat zonde vind van mn rank en 2v2 is heel anders en custom is zonde van mn tijd. problems problems
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:10:55 #131
157428 GoodGawd
pi_93615084
Custom zonde van je tijd? Dat moet je juist zien als je laberatorium waar je van alles experimenteert.

Tenminste zo zie ik het.
pi_93618528
Ik ben ook geswitched naar zerg tijd geleden. Gewoon tig teamgames gespeeld om de mechanics onder de knie te krijgen en dan gaan ladderen.

Al ben ik eigenlijk altijd teamgames blijven spelen... :).

En ik zou het nu doen, want met de nieuwe patch etc. gaan we het 2e seizoen in. Dus dan wordt je win/loss rate toch gereset.
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:47:12 #133
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93620726
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef GoodGawd het volgende:
Custom zonde van je tijd? Dat moet je juist zien als je laberatorium waar je van alles experimenteert.

Tenminste zo zie ik het.
Ik heb door achterstallig onderhoud aan mn studie niet zo heel veel tijd om te spelen. De tijd DIE ik heb wil ik dan graag aan ladderen besteden, temeer daar ik BIIIIJJJJNA platinum ben 1v1 :p

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:57 schreef Axeklok het volgende:

En ik zou het nu doen, want met de nieuwe patch etc. gaan we het 2e seizoen in. Dus dan wordt je win/loss rate toch gereset.
Is alles dan weg? Ook je league indeling? Dan wordt het wel lonend om nu te switchen idd :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:36:39 #134
326058 Razilat
ter vermaeck!
pi_93628818
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef Tom_Poes het volgende:

[..]

Ik heb door achterstallig onderhoud aan mn studie niet zo heel veel tijd om te spelen. De tijd DIE ik heb wil ik dan graag aan ladderen besteden, temeer daar ik BIIIIJJJJNA platinum ben 1v1 :p

[..]

Is alles dan weg? Ook je league indeling? Dan wordt het wel lonend om nu te switchen idd :D
Sorry hoor maar waar baseer jij op dat je bijna plat bent? Weet jij je MMR rating?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:43:38 #135
326058 Razilat
ter vermaeck!
pi_93629073
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef Tom_Poes het volgende:
Ik wil switchen naar zerg maar ik durf niet te 1v1en omdat ik dat zonde vind van mn rank en 2v2 is heel anders en custom is zonde van mn tijd. problems problems
Dus je wil het liefst zomaar ineens zerg pro worden? om eerlijk te zijn kan je volgens mij prima een race switch doen in gold zonder te veel consequenties. Macro blijft in essentie hetzelfde welk ras je ook als favo hebt, en in gold is het nog vooral macro play wat er aan schort bij spelers.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:44:28 #136
326058 Razilat
ter vermaeck!
pi_93629103
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef GoodGawd het volgende:

Tenminste zo zie ik het.
Ik wil tegen jou wel een 1v1 Syreny doen hoor, das vast leuker dan tegen de pc.
pi_93630780
quote:

Jep, alleen je MMR blijft. Daardoor kom je hoogst waarschijnlijk weer in dezelfde league na je placement match.
pi_93630901
Er komt nog geen reset, weet niet waar je dat vandaan verzonnen hebt. Eerst komt de nieuwe patch, de reset komt (volgens blizz) in april

edit: misschien verwar je het met de nieuwe notes dat je losses niet meer gedisplayed worden, dit komt wel met 1.3 mee
pi_93635403
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Logisch, ik vond je in platinum ook al erg slecht spelen.
Ach, ik neem het spelletje tenminste niet zo serieus dat ik anderen erover afkraak. *;
pi_93640634
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:26 schreef andrew.koster het volgende:

[..]

Ach, ik neem het spelletje tenminste niet zo serieus dat ik anderen erover afkraak. *;
Idd best triest, mensen afkraken als je zelf nauwelijks beter bent :')

Diamond is niet eens bijzonder, de nieuwe platinum na patch 1.2.
pi_93641080
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Er komt nog geen reset, weet niet waar je dat vandaan verzonnen hebt. Eerst komt de nieuwe patch, de reset komt (volgens blizz) in april

edit: misschien verwar je het met de nieuwe notes dat je losses niet meer gedisplayed worden, dit komt wel met 1.3 mee
Jij bent echt zo'n verdorven persoon heh. :)

Die patch daarna dan. April is nou niet echt ver weg heh... :'). Ging er om dat er dus wel een reset komt en dat je dus beter nu kan switchen dan nog langer wachten.
pi_93641210
quote:

[..]

[..]

Ik zou gewoon een paar custom games beginnen, denk je dat het lekker gaat gewoon ladderen! Je leert de matchups daardoor ook beter, en leert wat wel / niet goed werkt, tegen zergs.
pi_93641270
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef Razilat het volgende:

[..]

Sorry hoor maar waar baseer jij op dat je bijna plat bent? Weet jij je MMR rating?
Waarschijnlijk omdat hij steeds meer tegen platinum spelers speelt en daar ook van wint. Misschien dat hij nauwelijks gold spelers tegemoet komt.. dan wordt je bijna gepromote. Zou zomaar kunnen. Hoef je je mmr niet eens voor te kennen, dat alleen geeft al een goede indicatie.
pi_93641709
in de campaign heb je allemaal vette units zoals goliaths firebats spectres etc, iemand een idee hoe je deze in een skirmish of ffa kan spelen?

thenks
pi_93642450
je hebt een custom waar ze in zitten, SC2BW zoiets ... anders... neen
pi_93643968
sc2bw heeft ook valkyrie, corsairs, lurkers, devourers, etc. etc. erin. Is dat wat je wilt? Is in principe een remake van bw in sc2.
pi_93646500
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:33 schreef Axeklok het volgende:

[..]

Jij bent echt zo'n verdorven persoon heh. :)

Die patch daarna dan. April is nou niet echt ver weg heh... :'). Ging er om dat er dus wel een reset komt en dat je dus beter nu kan switchen dan nog langer wachten.
maar je MMR gaat achteruit en die zorgt ervoor dat je in de goede league zit. MMR > League/rank
pi_93650262
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef Turalyon het volgende:

[..]

Idd best triest, mensen afkraken als je zelf nauwelijks beter bent :')

Diamond is niet eens bijzonder, de nieuwe platinum na patch 1.2.
Diamond is idd niet bijzonder, gezien het feit dat ik erin zit. Ik neem dit spel ook zeker niet serieus. Als je zo snel uit platinum naar gold bent gedegradeerd dan was je gewoon in platinum al niet echt goed bezig. En diamond is volgens jou niet eens bijzonder, wat voor mensen spelen er dan in gold leage volgens jou :')
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:58:08 #150
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93650550
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef Razilat het volgende:

[..]

Ik speel de laatste tijd tegen platinum en diamond spelers, en ben dan evenly matched. Daar trek ik de (misschien foutieve) conclusie uit dat ik er tegenaan zit.

April vind ik zo dichtbij dat het dichtbij genoemd kan worden :p

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef Razilat het volgende:

[..]

Dus je wil het liefst zomaar ineens zerg pro worden? om eerlijk te zijn kan je volgens mij prima een race switch doen in gold zonder te veel consequenties. Macro blijft in essentie hetzelfde welk ras je ook als favo hebt, en in gold is het nog vooral macro play wat er aan schort bij spelers.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind terran relatief makkelijker. Met een druk op je control group kan je nieuwe mannen naar je battle sturen. Met protos moet je eerst nog naar een pylon gaan. Met zerg heb ik gemerkt (ik speel t zo nu en dan 2v2) dat ik moeite heb met injecten (macro mi.) keuze tussen drones en units (ook macro mi.) en ik hou altijd fucking veel geld over. Met protoss heb ik nu in ladder iig wel het niveau bereikt dat ik tot 3 bases mn geld bijna constant onder de 400 kan houden, bij zerg zit ik (net als mn early days protoss) binnen 10 minuten op de 2k.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')