Dat heb ik al geleerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Net als dat je rode wijn moet leren drinken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dees kreeg ik laatst naar mijn hoofd geslingerd toen ik het over taalnasi had.
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG
Jij bent echt erg, geen macaroni of nasi ook
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dees kreeg ik laatst naar mijn hoofd geslingerd toen ik het over taalnasi had.
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik al geleerd.
Net als de rest van alcoholische dranken. :y
Voorpret.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.hogenboomvakan(...).aspx?object_id=3986
Ja oke, maar ik dacht dat je dat niet lusttequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Alleen dat mag ik nog niet, dat mag ik pas in mijn derde afbouwweek
Dus gewoon een boterham met kaasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Stuart het volgende:
Mag ik een club sandwich zonder al die vieze rommel erop svp![]()
*2 witte bammetjes serveertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Stuart het volgende:
Mag ik een club sandwich zonder al die vieze rommel erop svp![]()
Ik ben bezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef Lutte het volgende:
Zeg c_a... Hoe zat dat ook alweer met dingen leren eten?
Wat at jij vroeger dan zoal als ik vragen magquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben bezig
Ik luste vroeger nooit hamburgers, macaroni, spaghetti, nasi, bami, kipkerrie, sla....
En eet ik nu wel
Ik ook, het enige wat ik echt goor vind zijn oesters en lever en niertjes, en waar ik niet tegen kan zijn mosselen, die spuug ik net zo hard weer uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dingen leren eten en dingen leren drinken was ik altijd een enorme studiebol.
Nee joh gekkies, jullie halen van alles door elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik dacht dat je dat niet lustte
Ja deze:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef JJH het volgende:
c_a, had jij zo'n echtense keihuis geboekt?
Orgaanvlees ken ik niet zo, oesters ook niet. Maar voor spruiten haal ik mijn neus op. En gelatinepuddig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, het enige wat ik echt goor vind zijn oesters en lever en niertjes, en waar ik niet tegen kan zijn mosselen, die spuug ik net zo hard weer uit
Ik heb een nichtje dat leeft op pannenkoekenei en boterhammen met hagelslag. Meer lust ze niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat at jij vroeger dan zoal als ik vragen mag
Ik zie wel een vaatwasse, maar geen oven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja deze:
http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detail.aspx?object_id=3987
Die 7 groente met aardappels, tomatensoep, kippesoep, pannekoeken, poffertjes en patat... En tot mijn 21ste 55 kilo gewogenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat at jij vroeger dan zoal als ik vragen mag
Gelatinepudding vind ik heerlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Orgaanvlees ken ik niet zo, oesters ook niet. Maar voor spruiten haal ik mijn neus op. En gelatinepuddig.
En kokos een beetje, maar dat heeft meer met de substantie (velletjes) te maken dan met de smaak.
Daar pas jij niet in, enge langerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie wel een vaatwasse, maar geen oven.
En een bad.
Leuke detailsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Mosselen heerlijk.. maar ik durf niet meer sinds ik er van heb gekotst... ze kwamen letterlijk mijn neus uit
Zo is datquote:
we gaan met z'n allen in badquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie wel een vaatwasse, maar geen oven.
En een bad.
Ik ben toch niet eng!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar pas jij niet in, enge langerd.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we gaan met z'n allen in bad
Maar hoe ziet de binnenkant eruitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een nichtje dat leeft op pannenkoekenei en boterhammen met hagelslag. Meer lust ze niet.
En ze is kei groot en ik ben een ukkie.
Past dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Mosselen heerlijk.. maar ik durf niet meer sinds ik er van heb gekotst... ze kwamen letterlijk mijn neus uit
Maar wel lang, en dat vind ik engquote:
Paste dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die 7 groente met aardappels, tomatensoep, kippesoep, pannekoeken, poffertjes en patat... En tot mijn 21ste 55 kilo gewogen
Ik wil het niet weten geloof ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar hoe ziet de binnenkant eruit![]()
Kun je nagaan hoe gezellig het straks in maart gaat zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wat is het gezellig hier trouwens
Om het makkelijk te houdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten geloof ik.
Maar die lust gewoon écht niks.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel lang, en dat vind ik eng! En ik heb geen oog dichtgedaan toen ik met je in één kamer moest slapen.
ja patat maar 1 keer in de week, en soep ook, en poffertjes en pannekoeken 1 keer in de maand ofzoquote:
O oke, toen wel dus?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik had er toch gewoon op gekauwd jong.. aap
MAAR 1x in de weekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja patat maar 1 keer in de week, en soep ook, en poffertjes en pannekoeken 1 keer in de maand ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |