chill een beetje manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:34 schreef Moffol het volgende:
Godverdomme, ik word zo gek van dat verkankerde kanker spel! Om 't half uur freezed het beeld, als ik in 'n potje zit, als ik bij het main menu ben etcetera. Dat kanker spel zit altijd netjes in dat lelijke klote doosje dus waarom freezed die dan godverdomme. Oké soms zit die er niet in, maar bijna altijd wel. Sta ik godverdekanker 17-0 freezed die, man wat kan ik hier toch gestoord van worden.
M bit of byte? Dat is nogal een verschil. Zelfs als het 1.8 MB zou zijn was het nog laag. Dat wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Niet te filmen, haal maar 1.8 mb/s met een 60 mbit abbo
KANKERHUIS
Morgen UPC maar eens bellen...........
waar heb je ze gehaalt? En wat zijn de grootste voordelen, kijk op youtube maar enige wat ik er van hoor dat ze gewoon fijn zijn. Maar niet echt wat nu de voordelen zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje laat maar zijn echt top dingetjes ben er veel preciezer mee.
Je heb meer ruimte op je sticks dus je kan er iets preciezer mee bewegen. En die grip dingetjes die op de pads zitten zijn heel fijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef duvelduvel2010 het volgende:
[..]
waar heb je ze gehaalt? En wat zijn de grootste voordelen, kijk op youtube maar enige wat ik er van hoor dat ze gewoon fijn zijn. Maar niet echt wat nu de voordelen zijn
Chill een beetje. Ik betaal geen 60 euro om een kankerspel te spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef NrSiX het volgende:
[..]
chill een beetje manSpel ligt er momenteel uit.. iig op de ps3?
Bericht van Callofduty.com/blackops/status: Call of Duty HQ is experiencing high traffic right now. Please try again later.
had je maar een xbox moeten kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:27 schreef Moffol het volgende:
[..]
Chill een beetje. Ik betaal geen 60 euro om een kankerspel te spelen.
kleuterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
had je maar een xbox moeten kopen
Gaat nu omhoog...zit nu te downloaden met 3.6 megabyte/s. Moet sneller kunnen. Morgen maar ff goede coax-koppelingen kopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
M bit of byte? Dat is nogal een verschil. Zelfs als het 1.8 MB zou zijn was het nog laag. Dat wel.
Ligt eraan wat je download en vanaf waar...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gaat nu omhoog...zit nu te downloaden met 3.6 megabyte/s. Moet sneller kunnen. Morgen maar ff goede coax-koppelingen kopen.
TU netwerk is geloof ik ook 60 mbit, en daar download ik met 7 mb/s, dus je zit ongeveer op de helft. Valt niet alles tegen dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gaat nu omhoog...zit nu te downloaden met 3.6 megabyte/s. Moet sneller kunnen. Morgen maar ff goede coax-koppelingen kopen.
De graphics van de PS3 zijn beter. mits HD Ready of Full HD televisie. Met spellen als GT5 en FIFA is dat toch fijner.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
had je maar een xbox moeten kopen
Heb al piekjes gehaald van boven de 5 nu, ben aan het testen met verschillende newsservers.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je download en vanaf waar...
Niet helemaal waar, Alleen als de game geen port is van de 360. wat bij veel games wel zo is...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
De graphics van de PS3 zijn beter. mits HD Ready of Full HD televisie. Met spellen als GT5 en FIFA is dat toch fijner.
Hoezo krijgt ie maar een 3.1?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[ link | afbeelding ]
vs
[ link | afbeelding ]
Tele2
Vooral dat verschil kwa ping verklaart een hoopquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[ link | afbeelding ]
vs
[ link | afbeelding ]
Tele2
Nog steeds redelijk veel ping hoor. Ik zit nu op 15 ms. En dan zit ik echt ver van de router af met een stuk of 5 muren ertussen. Nou weet ik niet of dat voor de ping iets uitmaakt, waarschijnlijk niet, maar toch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vooral dat verschil kwa ping verklaart een hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |