Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:00 schreef Mama_Mia het volgende:
Het leukste vond ik de opmerking van Kurt.
Blaine: We should practise
Kurt: I thought we were
Ze is een vrouw?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:50 schreef Steve het volgende:
Dot Jones moet haar haar weer laten groeien, staat stukken beter.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:18 schreef Mula het volgende:
[..]
Ze is een vrouw?![]()
*raapt kaak van grond*
Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat een relatie met een goede vriend juist een hele fijne relatie isquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:48 schreef Steve het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Blaine en Kurt nu wat hebben, vond het juist wel leuk dat ze 'gewoon' een goeie vriendschap hadden.
Eens!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:18 schreef Steve het volgende:
Lea Michele heeft echt een heerlijke, aanstekelijke lach vind ik.. Altijd leuk als die weer eens voorbij komt in een aflevering.
Samen met I want to hold your hand mijn favoriete Kurt-liedjes. Toevallig allebei Beatlesliedjes.quote:
Die ook inderdaad!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Samen met I want to hold your hand mij favoriete Kurt-liedjes. Toevallig allebei Beatlesliedjes..
Ik vermoed dat of ze weggepest worden van die school omdat ze een koppel zijn en samen naar McKinley komen, of dat het heel nasty uit gaat en Kurt alleen terug komtquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe afleveringKurt en Blaine eindelijk een koppel
Om heel eerlijk te zijn had ik het een beetje opgegeven of ze wel een koppel zouden worden...
Rachel Berry, wat een stem en mooie muziekQuinn, dikke b i t c h
Nummer van Mercedes vond ik ook erg tof eigenlijk
En de Warblers ...tja jammer dat ze er uit liggen eigenlijk. Hoe gaan ze Kurt en Blaine nu mee laten doen bij nationals?
Ik vind Kurt's stem echt vreselijk, en beide liedjes ook. Dus dat was echt niet mijn hoogtepunt van de afleveringquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Samen met I want to hold your hand mijn favoriete Kurt-liedjes. Toevallig allebei Beatlesliedjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |