abonnement Unibet Coolblue
pi_93907098
"Just remember whenever you have sex with someone, you're having sex with everyone they've ever had sex with...and everybody's got a random" _O-
pi_93939151
Leuke aflevering :)
Brittany mag Artie wel dumpen wat mij betreft. Heb het altijd een raar setje gevonden en zou het wel tof vinden als ze samen gaat met Santana.

Lauren mag van mij wel exit. Ik vind het gewoon absoluut geen leuk personage en het voegt wat mij betreft weinig toe aan de show.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93939928
Is lauren die dikke?
Ik snap dat ze de jeugd geen anorexia willen aanpraten, maar dit is het tegenovergestelde. It's okay to big a big diva lijkt het haast.

Nee zwijn, je bent gewoon te vet. Nou kom uit die modder en ga naar de sportschool en laat die tatertots liggen.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 00:49:19 #154
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93940395
Lauren vind ik ook een rare toevoeging.

Maar zolang Quinn er bij blijft, blijft Glee altijd mijn guilty pleasure. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93940669
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef outcast_within het volgende:
Is lauren die dikke?
Ik snap dat ze de jeugd geen anorexia willen aanpraten, maar dit is het tegenovergestelde. It's okay to big a big diva lijkt het haast.

Nee zwijn, je bent gewoon te vet. Nou kom uit die modder en ga naar de sportschool en laat die tatertots liggen.
Nou inderdaad. Heel leuk dat ze een keer het dikke meisje met de populaire jongen laten daten, maar kom op, dit is te erg. Als zij zich happy voelt vind ik dat hartstikke fijn voor haar, maar laat haar dan niet daten met een kerel met het verstand van een pinda en die alleen maar naar lekkere wijven kijkt.

Had hem dan laten daten met Mercedes ofzo. Das ook een flinke meid, maar zelfs die past 2x in Lauren.

Maar goed, Glee staat nou eenmaal niet bekend om de realistische verhaallijnen.

Het 'zwangerschapsverhaal' van Brittany vond ik wel weer geweldig trouwens _O-
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93959859
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Heel leuk dat ze een keer het dikke meisje met de populaire jongen laten daten, maar kom op, dit is te erg. Als zij zich happy voelt vind ik dat hartstikke fijn voor haar, maar laat haar dan niet daten met een kerel met het verstand van een pinda en die alleen maar naar lekkere wijven kijkt.

Had hem dan laten daten met Mercedes ofzo. Das ook een flinke meid, maar zelfs die past 2x in Lauren.

Maar goed, Glee staat nou eenmaal niet bekend om de realistische verhaallijnen.

Het 'zwangerschapsverhaal' van Brittany vond ik wel weer geweldig trouwens _O-
Puck heeft toch al met Mercedes gedate? Volgens mij is Lauren die enige waar hij nog niet iets mee gehad heeft. Ik vond Lauren wel grappig. De verhaallijn met Puck is totaal onrealistisch, maar dat is zo ongeveer alles in Glee.
Because simple is bad!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:48:30 #157
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_93965676
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Het 'zwangerschapsverhaal' van Brittany vond ik wel weer geweldig trouwens _O-
Ik vond die verhaallijn wat zwakjes eigenlijk. Vorige aflevering was naar mijn mening nog steeds erg leuk, maar zeker een van de slechtste van dit seizoen. Ze tekenden de Glee kids echt af als losers die nog nooit iets hebben gehoord over seks. Met die komkommer...en dan dat Brittany gebeuren en een gay kid die niets van gay seks af weet? Yeah..right! Met die verhaallijn heb ik het gevoel dat ze het te grappig willen laten lijken waardoor het juist niet grappig maar juist een beetje zielig word imo..

Net zoals de Brittany + Santana lijn. Die gebruikten ze in S1 puur om de humor en nu moeten we opeens geloven dat ze allebei super veel gevoelens hebben etc daarover? De kijkers zijn toch niet ZO dom lijkt me? :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_93966174
Santana was briljant. Heel goed geacteerd O+ .

Ik vind het wel vreemd dat de ingetogen Brittany helemaal los gaat als ze mag zingen/dansen, past niet bij zo'n karakter.

Holly is irritant.

Lauren is stom en lelijk, en dan bedoel ik niet dat ze dik is. Kijk Mercedes is ook een dik meisje, maar bij haar is het totaal niet storend. Lauren lijkt het wel alsof ze haar nog lelijker maken dan ze is door gewoon geen make-up te geven ;( . Zij kan ook best leuk zijn, mits ze betere verhalen krijgt en iets meer make-up. Verder Puck die verlangt naar haar, please...

Burt was weer briljant. Wat een goede sex-talk. En wat een briljante acteur.
pi_93966532
dat Lauren veel minder make up en een lelijke bril te dragen krijgt viel me ook al op.
Ze heeft zo idd wel wat weg van een eng varken met die bijna niet zichtbare ogen.
beetje jammer
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:03:20 #160
331 Merel
Be here now.
pi_93975260
Lauren is gewoon echt ongezond dik. Dat vind ik een net zo verkeerd beeld scheppen als anorexiadun.

En was de bovenlop van Santana nou opgespoten! Ze had zo'n eendenbekkie! :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93977056
Tja lekker stereotiep he. Alle footballers zijn dom, alle cheerleaders knap, de rolstoeler een nerd, de negerin een diva, en dan een vrouwelijke worstelaar erbij stoppen. Die is dus dik en lelijk. Ach ja. Series he... O-)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:41:33 #162
333374 Lithia
Too serious
pi_93977497
Alle footballers dom? Ik vind Puck wel wat slimmer overkomen dan de rest.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  vrijdag 11 maart 2011 @ 23:40:43 #163
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_93984209
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef Pandora73 het volgende:
Tja lekker stereotiep he. Alle footballers zijn dom, alle cheerleaders knap, de rolstoeler een nerd, de negerin een diva, en dan een vrouwelijke worstelaar erbij stoppen. Die is dus dik en lelijk. Ach ja. Series he... O-)
En Kurt...de overduidelijke verwijfde homo...

De serie van de sterotypen is het wel ja :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_93986064
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat Lauren veel minder make up en een lelijke bril te dragen krijgt viel me ook al op.
Ze heeft zo idd wel wat weg van een eng varken met die bijna niet zichtbare ogen.
beetje jammer
Die bril maakt weinig verschil geloof ik, haar ogen zitten gewoon dicht van het vet :+
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93989473
hier ziet ze er anders wel leuker uit



Het kan wel
pi_94001421
Ja idd, zo moet ze er in de serie uitzien! Nu maken ze haar nog lelijker... Als ze Lea Michele zo zouden stijlen zou ze ook lelijk zijn.
pi_94003902
Precies, wat make-up, leuke kleren en een leuk kapsel doen wonderen :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:42:00 #168
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_94004807
Ze doet me een beetje denken aan die dikkie van Teen Mom, die heeft ook van die mini oogjes :')

  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:50:51 #169
88233 Steve
Still the best.
pi_94005095
Dot Jones moet haar haar weer laten groeien, staat stukken beter.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_94005186
zo!! nou idd! die Dot Jones heef echt te veel weg van een man :{
Ookal kan ik me voorstellen dat ze het nu kort houd, jong is ze niet meer
pi_94005372
grappige wending heeft deze topic genomen :')
pi_94082774
Na aankomende aflevering is er weer een mini-stop van 3 of 4 weken.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_94083673
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef dollce het volgende:
Na aankomende aflevering is er weer een mini-stop van 3 of 4 weken.
Hmm, dan zullen de afleveringen op RTL5 ook wel stoppen. NL is vrij snel aan het inlopen op de US-afleveringen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_94084725
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef dollce het volgende:
Na aankomende aflevering is er weer een mini-stop van 3 of 4 weken.
:r :r :r

Stomme amerikaanse planningen :r
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_94086795
In verschillende uitzendschema's zie ik dat episode 17 gewoon op 22 maart wordt uitgezonden. Misschien dat er daarna een break is?
edit: ohnee, toch 12 april pas -O-.
edit2: of toch 22 maart? Overal staat wat anders. We zullen even moeten afwachten..

[ Bericht 24% gewijzigd door shiNinG_staR op 14-03-2011 11:41:26 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')