tja, toen Burt Kurt en Brittany samen in bed vond deed die daar niet zo moeilijk over. Het enige wat die toen zei was, use some protection. Beetje met 2 maten meten wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kurt is weer flink bezig de dramaqueen te zijn ja, irritant. Ik vind die vader juist ontzettend sympathiek, maar Kurt doet heel hard z'n best om 'm als een homofobe redneck neer te zetten bij elke verkeerde scheet die die man laat.
Verder een goeie aflevering.
Het is niet alleen dit, maar heel Kurts gedrag wat me ergert. Dat valse nichterige gedoe helpt nou niet echt om 'm acceptabeler te maken. Ook dat gedrag naar Blaine toe, met z'n 'Bi's are boys who are too scared to come out of the closet'-gebeuren. Blaine gaf 'm prima repliek, overigens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef dollce het volgende:
[..]
tja, toen Burt Kurt en Brittany samen in bed vond deed die daar niet zo moeilijk over. Het enige wat die toen zei was, use some protection. Beetje met 2 maten meten wel.
leuke aflevering verder.
wat voor valserige nichtere gedoe heeft die deze aflevering gedaan dan? Op dat bi gebeuren na dan? Ja blaine gaf hem prima repliek,al was die karofsky vergelijking niet echt op zn plaatsquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is niet alleen dit, maar heel Kurts gedrag wat me ergert. Dat valse nichterige gedoe helpt nou niet echt om 'm acceptabeler te maken. Ook dat gedrag naar Blaine toe, met z'n 'Bi's are boys who are too scared to come out of the closet'-gebeuren. Blaine gaf 'm prima repliek, overigens.
Maar ik was Kurt al zat toen hij iets soortgelijks flikte bij Finn.
Deze?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef sbientje het volgende:
leuke afleveringIs er ook een gifje van dat 'dansje' van rachel toen ze haar coupletje zong in het duet? Dat met die handen?
![]()
Tik tok was trouwens erg slecht in mijn file, geluid en beeld liepen totaal niet synchroon. Irritant!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef sbientje het volgende:
leuke afleveringIs er ook een gifje van dat 'dansje' van rachel toen ze haar coupletje zong in het duet? Dat met die handen?
![]()
Tik tok was trouwens erg slecht in mijn file, geluid en beeld liepen totaal niet synchroon. Irritant!
Blijft geweldig ditquote:
Wat is deze keer het excuus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef dollce het volgende:
[..]
Blijft geweldig dit![]()
Wat minder geweldig is, is dat er a.s. week weer geen nieuwe aflevering is.
Ja, maar het was eigenlijk de bolero van Brittany die hij leende. Dus niet zo raar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef Melochan het volgende:
[..]
Heeftie nou onderstaande bolerootje aan van de H&M?
[ afbeelding ]
Ik wist dat ik het herkende. Was me nog niet eens opgevallen dat Brittany dat eerst aanhad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar het was eigenlijk de bolero van Brittany die hij leende. Dus niet zo raar.
Volgens mij draagt Brittany zelfs Artie's vestquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:28 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ik wist dat ik het herkende. Was me nog niet eens opgevallen dat Brittany dat eerst aanhad.
Nicequote:
dit moest beter in het spoiler topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:06 schreef Maartel het volgende:
Nieuwe, originele Glee nummers.. best netjes.
loser like me = http://puckerman.tumblr.com/post/3500630186#notes
Get it right = http://puckerman.tumblr.com/post/3500624485#notes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |