Dat laatste is ook prettig tijdens een bevalling.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan nog vind ik niet dat mijn leven over is. Ik kan genoeg
Ik ben heel flexibel
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je kinderen niet meer zo vaak langskomen dus
Dit gesprek gaat de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste is ook prettig tijdens een bevalling.
Wat weet jij daarvan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met vrij bewegen bedoel ik dus zonder belemmeringen, zoals moeheid, lastig passen, etc.
Dan ben je een emotioneel onderontwikkelde amoebe, beste Peu.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets kunnen bedenken dat niet te koop was! Mits de prijs hooggenoeg was.
Wie gaat er later jouw AOW betalen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik verwacht niet dat ik mn ouders zakgeld zal hoeven te geven laterHoewel m'n oma dat wel krijgt van mijn ouders
[..]
Ik heb nog nooit iets kunnen bedenken dat niet te koop was! Mits de prijs hooggenoeg was.
Die laatste is goed! Tenminste, ik neem aan dat dit het eerste deel van de Millennium trilogie is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
Wachten, wachten, wachten.
Sucker Punch
Paul
Green lantern
The Cabin In The Woods
Super 8
The Hangover 2
The Girl With The Dragon Tattoo
....maar wat is nu uit en toch de moeite waard...
Ik heb tot nu toe 3 namen gezien die mij wel bevallen.quote:
Als ik lang genoeg in t buitenland blijf, niemandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie gaat er later jouw AOW betalen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ben je een emotioneel onderontwikkelde amoebe, beste Peu.
16/17u snackquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Ik heb honger maar het is te vroeg voor avondeten zeker?
nee hoor, kan bestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Ik heb honger maar het is te vroeg voor avondeten zeker?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik lang genoeg in t buitenland blijf, niemand
[..]Ik zie die liefde gewoon nooit.
Dat laatste kan hier niet ivm Peuter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
16/17u snacken dan na 19u pas eten
En weer een minpuntje op het lijstje kledderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste kan hier niet ivm Peuter.
Dat bedoel ikquote:
Want? Hij kan toch ook wel iets later eten? Of ben je heel strikt met ritmes ed? (waarvan ik me bedenk dat het eigenlijk wel verstandig is en zo).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Even de op WC een chocolade reep oppeuzelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet heel strikt met ritmes, hij is flexibel, goes with the flow. Maar 19 uur eten, is 19.30 douchen, is tussen 20 en 20.30 pas in bed. Dat vind ik te laat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want? Hij kan toch ook wel iets later eten? Of ben je heel strikt met ritmes ed? (waarvan ik me bedenk dat het eigenlijk wel verstandig is en zo).
Zulke dingen heb ik wel eens gedaan ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Even de op WC een chocolade reep oppeuzelen![]()
hmm ja, zit wel wat in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet heel strikt met ritmes, hij is flexibel, goes with the flow. Maar 19 uur eten, is 19.30 douchen, is tussen 20 en 20.30 pas in bed. Dat vind ik te laat.
LOL, als een kind gaat zeuren zeg ik altijd dat ik wel mag eten oid omdat ik ouder benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke dingen heb ik wel eens gedaan ja.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wist niet waar je op doelde, dus ik vroeg verduidelijking. Dit maakt het niet duidelijker.
quote:
'Maar dat is niet eerlijk!'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, als een kind gaat zeuren zeg ik altijd dat ik wel mag eten oid omdat ik ouder ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |