Weet ikquote:
Nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw leven is voorbij, dat weet je he?
Kan je je nog vrij bewegen?quote:
Nooit meer uit eten, alleen nog vakantie naar center parcs, klinkt goedquote:
Ja dat kan ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je je nog vrij bewegen?
Nee? => Leven voorbij.
Ik denk helemaal niet op vakantie maar okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit meer uit eten, alleen nog vakantie naar center parcs, klinkt goed
Met vrij bewegen bedoel ik dus zonder belemmeringen, zoals moeheid, lastig passen, etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat kan ikAlleen niet zo snel meer als voorheen
Dat is beter dan Center Parcs.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet op vakantie maar oke
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit meer uit eten, alleen nog vakantie naar center parcs, klinkt goed
helemaal mee eensquote:
Owh jawel hoor. Want zo huisje is zooooooooooooooo gemakkelijk. En dan kunnen je schoonouders ook mee om op te passen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet op vakantie maar oke
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh jawel hoor. Want zo huisje is zooooooooooooooo gemakkelijk. En dan kunnen je schoonouders ook mee om op te passen.
Gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh jawel hoor. Want zo huisje is zooooooooooooooo gemakkelijk. En dan kunnen je schoonouders ook mee om op te passen.
Dure liefde danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je krijgt er een bundeltje liefde voor terug.
'Sommige dingen zijn onbetaalbaar.'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dure liefde danwant wanneer betaald die investering zich weer terug?
Als jij later achter je geraniums zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dure liefde danwant wanneer betaald die investering zich weer terug?
Dan nog vind ik niet dat mijn leven over is. Ik kan genoegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met vrij bewegen bedoel ik dus zonder belemmeringen, zoals moeheid, lastig passen, etc.
Als je kinderen niet meer zo vaak langskomen dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij later achter je geraniums zit
Hmm, ik verwacht niet dat ik mn ouders zakgeld zal hoeven te geven laterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij later achter je geraniums zit
Ik heb nog nooit iets kunnen bedenken dat niet te koop was! Mits de prijs hooggenoeg was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |