quote:
Ik ook niet. Maar daar doen ze hier dus niet moeilijk over. Ik doe mijn ding, zij hun ding. Daarbij hebben ze geen flauw idee wat ik nu precies doe, het bedrijf waar ik stage loop is namelijk en ander bedrijf dan waar zij voor werkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij zo'n tent zou ik dus echt niet kunnen werken
Ik sloop je er de bij de volgende er wel weer uitquote:
Waarom nu weer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sloop je er de bij de volgende er wel weer uit
Je zag t toch nietquote:
Oooooooooooowh, dus ze zouden niet eens gaan roddelen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar daar doen ze hier dus niet moeilijk over. Ik doe mijn ding, zij hun ding. Daarbij hebben ze geen flauw idee wat ik nu precies doe, het bedrijf waar ik stage loop is namelijk en ander bedrijf dan waar zij voor werken
Ik vind mijn collega's geen roddelaars. Het zijn allemaal mannen, behalve de secretaressequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooooooowh, dus ze zouden niet eens gaan roddelen?
Toch zag je t altijd meteen als ik Boobiesquote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
Ga woensdag hier heen denk ikhttp://www.restaurant-sparkling.nl/
mannen zijn net zo ergquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn collega's geen roddelaars. Het zijn allemaal mannen, behalve de secretaresse
Dat zijn de ergste!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn collega's geen roddelaars. Het zijn allemaal mannen, behalve de secretaresse
Dan kwam ik mee vanuit een vorig topic en dan bekijk ik m wel ja. In een al lopend topic niet. Ik zal mijn leven beteren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch zag je t altijd meteen als ik Boobieserin gezet had
Vond ik ook en anders deze: http://www.amberes-restaurant.nl/pagina/2/Restaurantquote:
Oke, dan is t goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan kwam ik mee vanuit een vorig topic en dan bekijk ik m wel ja. In een al lopend topic niet. Ik zal mijn leven beteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |