Jep!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe verjaardagsfood?
hier al 2 vlaaien en chocomuffins. vandaag worden er nog 3 taarten gebakken en morgen nog een set cakejes. bang denk dat we te weinig hebben
lekker hoor, succes!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep!
Ik ga drie of vier taarten bakken, moet ik wel genoeg aan hebben.
Jouw leven is één grote workshopquote:
hier een appelkruimel- en vruchtenvlaai, een appelkruimeltaart, gewone appeltaart en een monchoutaart. dan nog cakejes en voor de jarige jop speciaal 2 double chocolate muffinsquote:
Dat moet wel genoeg zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hier een appelkruimel- en vruchtenvlaai, een appelkruimeltaart, gewone appeltaart en een monchoutaart. dan nog cakejes en voor de jarige jop speciaal 2 double chocolate muffins
Heb je haar emotioneel flink toegetakeld?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:03 schreef TAV74 het volgende:
Nou, die servicedesk dame belde me even op een verkeerd moment en met een verkeerde toon.
Heb geen vrienden gemaakt geloof ik
Op je eigen feestje niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet wel genoeg zijn
Had net besloten zondag op mijn feestje geen taart te gaan eten
Ja, maar ik vind taart geeneens echt lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Op je eigen feestje niet?
Ik kan best streng zijn voor mezelf,maar op eigen feestjes eet ik gewoon
Heb je het gevoel alsof je volwassen aan het worden bent met het hele verhuizen ende zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind taart geeneens echt lekker
en heb de afgelopen weken door het verhuizen al bagger gegeten
Hij voelt zich klote en ligt op bedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer! Hoe voel je je nu? is je buik weer een beetje rustig?
Niks voorlopig, van een spoortje moet ie al rennen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, golfer, van die 'goede bacterien voor je darm' zijn voor gezonde mensen best onzinnig, maar na/tijdens een antibioticakuur bewezen heilzaam. Lijkt me absoluut wat voor jou...alleen heb ik geen idee of er ook lactose-vrije versies zijn. Ik vond op een website dat yakult 1 gram lactose bevat per flesje, geen idee wat jij nog verdraagt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:03 schreef TAV74 het volgende:
Nou, die servicedesk dame belde me even op een verkeerd moment en met een verkeerde toon.
Heb geen vrienden gemaakt geloof ik
Ik merk wel wat dingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je het gevoel alsof je volwassen aan het worden bent met het hele verhuizen ende zo?
Hey, dat wist ik niet. Handigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:12 schreef freecell het volgende:
Bij de apotheek heb je probiotica in poedervorm.
Daar kon ons F-je zelfs tegen, dus volledig melk-vrij
idem, daarom de excel-dingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een hekel aan kasboeken en zo. Binnen no time klopt er bij mij niks meer van en ik begrijp het nooit
Gelukkig!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:10 schreef freecell het volgende:
Haaaaa
Ik maak altijd zelf een excel voor mijn inkomsten en uitgaven. Dan weet ik een beetje hoeveel we nog hebben deze maad enzo en ik kan vergelijken met voorgaande maanden en jaren (doe het al drie jaar)
En ik kwam écht niet uit deze maand en ik snapte het niet, want echt niks bijzonders.....
Staat er een veld verkeerdOngeveer de helft van de inkomsten niet meegerekend...
Whehe
21ste zorgtoeslagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:15 schreef freecell het volgende:
Hier worden we elke keer weer gered door de subsidies
Neh, want de 23e gaat essent erafquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
21ste zorgtoeslagDaar doe ik dan de rest van de maand mee
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:10 schreef freecell het volgende:
Haaaaa
Ik maak altijd zelf een excel voor mijn inkomsten en uitgaven.
Die is kwijtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij had ook al zo'n mooi grafiekje van je gewicht de afgelopen jaren
Ik maak altijd backupsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Die is kwijt
Die stond online en het programma is gecrashed
Inkomsten en Uitgave + Energiekosten e.d. staan allemaal netjes in Excelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij had ook al zo'n mooi grafiekje van je gewicht de afgelopen jaren
Zou ik eigenlijk ook moeten doen.... ik merk dat ik hard door m'n spaargeld aan het branden ben. Red het nog prima tot m'n afstuderen en 'echte' baan, maar toch...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inkomsten en Uitgave + Energiekosten e.d. staan allemaal netjes in Excel.
rot zeg! wil je em sterkte wensen van me? hoop niet dat dat zo blijft zolang hij de medicijnen moet slikkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij voelt zich klote en ligt op bed
[..]
Niks voorlopig, van een spoortje moet ie al rennen.
Heb allerlei herrie gekocht voor een lekkere spinaziesalade vanavond
Koude wind op de fiets, maar wel lekker.... voel me spijbelen om op vrijdag vrij te zijn.. (al heb ik dinsdag voor vandaag geruild op verzoek van collega)
Ik ben er alweer uit hoor, mutsie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
rot zeg! wil je em sterkte wensen van me? hoop niet dat dat zo blijft zolang hij de medicijnen moet slikken
oh je bent er hehe. ja je moet niet een week doorgaan want zonder eten en drinken lijkt me ook niet echt fijn een weekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:28 schreef golfer het volgende:
En nog allemaal bedankt voor de beterschapswensen en kusjes (FFT). Nog even een paar dagen doorbikkelen proberen met die AB-kuur.
Als het echt niet meer gaat en de bijverschijnselen zo erg blijven stop ik er gewoon mee.
jahaha ik was nog bij pag 1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben er alweer uit hoor, mutsie.
Waar waren ze ongelukkig over?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jahaha ik was nog bij pag 1
net 'help' gezien. leuk om de vooruitgangen in het gezin te kunnen zien. allemaal een stuk happier en vallen ook nog af
aah zonde zegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:29 schreef Deimos000 het volgende:
M'n witte chocolade cheesecake is gescheurd![]()
Te snel afgekoeld me dunkt.
Is dat voor je omgeving of ouders dat je het zo noemt of ga je heus workshoppenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef DarkElf het volgende:
zo is t alweer bijna weekendThais kookworkshoppen met CF en Mr CF morgen, ben benieuwd
Jullie nog plannen?
over henzelf. onzeker en niet uitspreken over wat ze eigenlijk zouden willen of voelen. gewoon jarenlang als gezin doorgaan zonder echt praten over of ze gelukkig zijn enzo. heeft meer met saamhorigheid te maken het programma dan met dietenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar waren ze ongelukkig over?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat voor je omgeving of ouders dat je het zo noemt of ga je heus workshoppen
is goedquote:Veel plezier! En als je nog geniale tips krijgt, dan horen we het graag.
cool!! ik ga vnv wat drinken met een bepaald iemand (ja)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef DarkElf het volgende:
zo is t alweer bijna weekendThais kookworkshoppen met CF en Mr CF morgen, ben benieuwd
Jullie nog plannen?
Lijkt mij heel leuk en gezellig, die workshop. Thaise keuken is sowieso lekker en ook soms heel verfijnt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef DarkElf het volgende:
Jullie nog plannen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
cool!! ik ga vnv wat drinken met een bepaald iemand (ja)
quote:en morgen is mn zusje jarig dus feest en 's avonds optreden in Kruisland (Zeeland).
Mja, overgewicht is vaak een teken van psychologische stress. Als dat een andere uitlaatklep kan vinden, dan kun je emotie-eten misschien aanpakken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
over henzelf. onzeker en niet uitspreken over wat ze eigenlijk zouden willen of voelen. gewoon jarenlang als gezin doorgaan zonder echt praten over of ze gelukkig zijn enzo. heeft meer met saamhorigheid te maken het programma dan met dieten
FF pas nou een beetje op jezelf.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
cool!! ik ga vnv wat drinken met een bepaald iemand (ja)
quote:
komt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF pas nou een beetje op jezelf.
Alleen die ene moeder vind ik nog steeds een beetje 'raar'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jahaha ik was nog bij pag 1
net 'help' gezien. leuk om de vooruitgangen in het gezin te kunnen zien. allemaal een stuk happier en vallen ook nog af
ja maar het gaat om de kinderen eigenlijk en dan gaat het hele programma eigenlijk over de ouders. snap het wel want als zij sterk in hun schoenen staan kunnen ze hun kind ook ondersteunen. voor de ouders is het nu net zo belangrijk om ook af te vallen in het programma, vooral de moeders. en ze moesten een keer een brief naar hun partner schrijven over wat ze voelen. en toen huileeenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, overgewicht is vaak een teken van psychologische stress. Als dat een andere uitlaatklep kan vinden, dan kun je emotie-eten misschien aanpakken.
welke? die blonde die een masker draagt? (moeder van Jorian)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen die ene moeder vind ik nog steeds een beetje 'raar'
Dit weekend is weer druk met verhuizen, verjaardag van mijn vriendinnetje en zondag mijn verjaardagsfeestje nog
Vind het wel goed dat ze juist op de ouders focussen want daar ligt natuurlijk ook het probleemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar het gaat om de kinderen eigenlijk en dan gaat het hele programma eigenlijk over de ouders. snap het wel want als zij sterk in hun schoenen staan kunnen ze hun kind ook ondersteunen. voor de ouders is het nu net zo belangrijk om ook af te vallen in het programma, vooral de moeders. en ze moesten een keer een brief naar hun partner schrijven over wat ze voelen. en toen huileeen![]()
Yep die, alsof ze het nog steeds niet echt wilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke? die blonde die een masker draagt? (moeder van Jorian)
Goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
komt goedaf en toe wat drinken kan geen kwaad en het gaat best ok
Ik ben heel benieuwd! Ik geloof dat er in ieder geval curry en een wokgerecht gemaakt gaan worden, voor de rest is het me nog niet geheel duidelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij heel leuk en gezellig, die workshop. Thaise keuken is sowieso lekker en ook soms heel verfijnt.
Weekend zonder verdere plannen hier.
Ik geef tegelijk ook ff antwoord op mezelf, dat snap je wel he FF.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
GoedAls je maar niet stiekem op meer hoopt en dáárdoor steeds hem weer opzoekt. Dat is hij niet waard, en de tijd die je daarin steekt kun je gebruiken om nieuwe mensen te ontmoeten.
Ach we zien welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! Ik geloof dat er in ieder geval curry en een wokgerecht gemaakt gaan worden, voor de rest is het me nog niet geheel duidelijk
ja ze voelt zich verplicht om voor de buitenwereld de schijn op te houden en daardoor houdt ze zich zo in. maar volgens mij wil ze wel, alleen ze doet alsof het al goed gaatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep die, alsof ze het nog steeds niet echt wil
Huwelijken waarin niet meer wordt gepraat. Vreselijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar het gaat om de kinderen eigenlijk en dan gaat het hele programma eigenlijk over de ouders. snap het wel want als zij sterk in hun schoenen staan kunnen ze hun kind ook ondersteunen. voor de ouders is het nu net zo belangrijk om ook af te vallen in het programma, vooral de moeders. en ze moesten een keer een brief naar hun partner schrijven over wat ze voelen. en toen huileeen![]()
ik weet wat ik aan em heb. soms zou ik best meer willen maar dat gaat niet en zolang ik dat weet komt het vast goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
GoedAls je maar niet stiekem op meer hoopt en dáárdoor steeds hem weer opzoekt. Dat is hij niet waard, en de tijd die je daarin steekt kun je gebruiken om nieuwe mensen te ontmoeten.
ja ik hou mn mond hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geef tegelijk ook ff antwoord op mezelf, dat snap je wel he FF.
Leuk! Veel plezier in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef DarkElf het volgende:
doen alsof alles goed gaat... en dat bij 50.000,-quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huwelijken waarin niet meer wordt gepraat. Vreselijk.
Het programma dat na 'help' komt, over die gezinnen met schulden, idem dito. Schulden van 50.000 EUR, en gewoon niet praten.
Maar maakt hij dat je je goed en vrolijk voelt als je bij hem bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet wat ik aan em heb.
hahahah we gaan wat drinken hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar maakt hij dat je je goed en vrolijk voelt als je bij hem bent?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
hahahah we gaan wat drinken ketsen he
ik hoop wel dat de smaak is aangepast aan de EU norm. anders heb je 2 keer plezier van het eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! Ik geloof dat er in ieder geval curry en een wokgerecht gemaakt gaan worden, voor de rest is het me nog niet geheel duidelijk
De mr hoopt dat t Thaise mannetje lekker onverstaanbaar Thais Engels spreekt enzo, om t authentieke gevoel te krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier in ieder gevalen CF + Mr CF ook
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik hou mn mond hoor
maar heb je nou al meer dan 1x met L. gezoend?
No worriesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef DarkElf het volgende:
De mr hoopt dat t Thaise mannetje lekker onverstaanbaar Thais Engels spreekt enzo, om t authentieke gevoel te krijgen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
De mr hoopt dat t Thaise mannetje lekker onverstaanbaar Thais Engels spreekt enzo, om t authentieke gevoel te krijgen
beter een Thaise vrouwtje. heeft het oog ook nog wat lekkers.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Als ik wat ga drinken met L. voel ik me superquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahah we gaan wat drinken he
Welnee, ze had gewoon spijt na die ene keer. Als je dol op iemand bent dan maakt de afstand niet zoveel uit, zeker niet als je op dat moment voorlopig nog samen in dezelfde stad woont.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
na die eerste keer hield ze flink de boot af en zei ze dat ze bang was om verliefd te worden, omdat ik over 4 maanden weer vertrek uit deze stad. Kan haar moeilijk dwingen he, maar 't zal toch meer van haar kant moeten komen. Als ze de stap niet wil maken betekent dat dat ik moet accepteren dat ik niet de juiste persoon ben op het juiste moment.
Misschien had het in andere omstandigheden wel gekund.
Neh hij valt niet op Aziatische types.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef z80 het volgende:
[..]
beter een Thaise vrouwtje. heeft het oog ook nog wat lekkers.
Ja, dat antwoord zou ik ook gegeven hebben als het iemand anders betrof, dus ik denk dat je gelijk hebt. Als je dol op iemand bent dan laat je dat weten zelfs al is er een aardbeving aan de gang of komt er over 10 seconden een tsunami op je af.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ze had gewoon spijt na die ene keer. Als je dol op iemand bent dan maakt de afstand niet zoveel uit, zeker niet als je op dat moment voorlopig nog samen in dezelfde stad woont.
Maar goed, dat is mijn mening en ik zit er regelmatig naast.
Wat een smakeloze opmerking. Afijn, het is een kerel van een jaar of 55, schat ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef z80 het volgende:
beter een Thaise vrouwtje. heeft het oog ook nog wat lekkers.
klinkt logischquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat antwoord zou ik ook gegeven hebben als het iemand anders betrof, dus ik denk dat je gelijk hebt. Als je dol op iemand bent dan laat je dat weten zelfs al is er een aardbeving aan de gang of komt er over 10 seconden een tsunami op je af.
Ik denk dat ze zich wel licht tot mij aangetrokken voelt, aangezien ze steeds initiatief blijft nemen bij het afspreken, maar niet genoeg om zichzelf helemaal open te stellen.
Ze vindt je absoluut leuk, anders trekt ze niet zoveel met je op. Maar niet op die manier leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, dat antwoord zou ik ook gegeven hebben als het iemand anders betrof, dus ik denk dat je gelijk hebt. Als je dol op iemand bent dan laat je dat weten zelfs al is er een aardbeving aan de gang of komt er over 10 seconden een tsunami op je af.
Ze zei van wel. Letterlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze vindt je absoluut leuk, anders trekt ze niet zoveel met je op. Maar niet op die manier leuk.
Fijn dat het bestaat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:53 schreef golfer het volgende:
B. heeft bij de Apotheek compleet lactosevrij probioticum spul gevonden: Orthiflor Original capsules die ik in lauw water moet oplossen.
Ga ik na afloop van de AB-kuur maar eens proberen.
Nou, haar gedrag is totaaaal anders.quote:
Wat een geouwehoer zegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
na die eerste keer hield ze flink de boot af en zei ze dat ze bang was om verliefd te worden, omdat ik over 4 maanden weer vertrek uit deze stad. Kan haar moeilijk dwingen he, maar 't zal toch meer van haar kant moeten komen. Als ze de stap niet wil maken betekent dat dat ik moet accepteren dat ik niet de juiste persoon ben op het juiste moment.
Misschien had het in andere omstandigheden wel gekund.
dat (en spelletjes doen wat ik al zei)..quote:
Goed antwoord, gedrag is waar je naar zou moeten kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, haar gedrag is totaaaal anders.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat (en spelletjes doen wat ik al zei)..
iemand leren kennen moet niet zoveel stress geven imho
wat heb ik hier nu weer mee te makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed antwoord, gedrag is waar je naar zou moeten kijken.
Nou, haar gedrag is niet zoals iemand die me totaal niet aantrekkelijk vindt, zoals Memo (ff een voorbeeld he Memo)
Nee, we hadden het gewoon daar eens over, en ik zei tegen haar dat als ze me alleen vriendschappelijk aardig vond, dat ze dat kon zeggen. Maar dat is niet zo. Ze *lijkt* me niet zo'n type die de aandacht heerlijk vindt en dan maar veel kerels in de friendzone te bivakkeren, en als ik haar verhalen hoor over hoe het uit is gegaan met haar exen kan ik wel begrijpen dat ze een muur om haar heen timmert.
Maar dan nog weer: als je iemand leuk genoeg vindt, gaat het muurtje naar beneden. Dus blijkbaar is het niet leuk genoeg voor haar.
Moest toch iemand als voorbeeld nemenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat heb ik hier nu weer mee te maken![]()
NH hotel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog steeds waiting for tha parentzzz. Koppige parentzz, ze zitten in een hotel best n end verderop maar ze wilden per se lopend richting centrum *zucht*
Nja, we hebben het hier wel over Steer hèquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef DarkElf het volgende:
dat (en spelletjes doen wat ik al zei)..
iemand leren kennen moet niet zoveel stress geven imho
Volgens mij ga jij boemzen met die cakequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef LieLie het volgende:
Oh, damn, die wittechocoladecheesecake en ik gaan wel vrienden worden
Ik denk dat ik het maar eens af moet kappen voordat er gewonden vallen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, we hebben het hier wel over Steer hè
Afijn, jammer is het wel, Steer
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Vriend van me zei ook: geen relatie willen uit respect voor je vriendschap is net zo'n onzin als een relatie willen omdat je een vriendschap niet waardeert.
trek hooters van die reservebankquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het maar eens af moet kappen voordat er gewonden vallen.![]()
En doorgaan met multidaten zoals in de eerste paar maanden in Maastricht![]()
gewonden? nah dat zal niet gebeuren. ik denk dat ze bindingsangst heeft (vanwege haar eerdere ervaring).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het maar eens af moet kappen voordat er gewonden vallen.![]()
En doorgaan met multidaten zoals in de eerste paar maanden in Maastricht![]()
Da's wel een nuchtere kijk. Ik denk dat het verschil tussen vriendschap en speciale gevoelens (wat een kotstermquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is in ieder geval een fikse discrepantie tussen haar gedrag en wat ze zegt. En zoals ik er tegen aan kijk is ze zeker niet verliefd; ze vindt je gewoon leuk. En ze kan waarschijnlijk haar ei bij je kwijt en lekker tegen je kletsen. Maar een relatie wil ze niet. Ook niet als jullie beiden daar de rest van je leven bleven wonen.
Misschien wordt L. dan wel jaloersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
trek hooters van die reservebank
Goed idee, die had me eigenlijk voor vandaag uitgenodigd om te eten, maar ik wilde de vrijdag vrijhouden voor salsa.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
trek hooters van die reservebank
L. is zoooo jaloers op hooters' kont en figuurtje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien wordt L. dan wel jaloers(over spelletjes spelen gesproken
)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Da's wel een nuchtere kijk. Ik denk dat het verschil tussen vriendschap en speciale gevoelens (wat een kotstermexcuus
) hebben voor iemand het fysieke component is. Als de ander niet op die manier aangeraakt wil worden is dat wel het grootste argument dat het om vriendschap gaat en niet om iets meer.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien wordt L. dan wel jaloers(over spelletjes spelen gesproken
)
je kan hooters toch meenemen naar de salsa?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed idee, die had me eigenlijk voor vandaag uitgenodigd om te eten, maar ik wilde de vrijdag vrijhouden voor salsa.
Ik voel een driehoek aankomen.
Zal zwaar worden, maar ik kan heel goed met haar praten en er was sowieso een vriendschappelijke klik. Had geloof ik ooit in november al gemeld dat ik bij L. het meest mezelf kon zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
trek jij dat dan Steer als je te horen krijgt dat ze alleen vrienden met je wilt zijn maar wel dus nog veel met je wilt optrekken?
misschien dat er nog geplopt wordtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, die lichamelijke aantrekkingskracht is (denk ik hoor!) gewoon te sterk om te negeren. Je inhouden omdat je over een half jaar vertrekt lijkt me dan een onmogelijke opgave.
Ik wil graag alleen gaan vanavond en wat meer met andere mensen dansen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kan hooters toch meenemen naar de salsa?
Wut?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien dat er nog geplopt wordt
Wat heeft die kabouter er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Laat ze naar de markt lopen en dan ontmoet je ze daar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ouders kunnen t niet vinden, zucht
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb ze uitgelegd hoe te lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat ze naar de markt lopen en dan ontmoet je ze daar?
Het duurde even voor ik daadwerkelijk zag wat het nou wasquote:
lekker maar hou het idd wel ff binnen he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef golfer het volgende:
Lieve B.is ook nog even langs de visstal gefietst en heeft een heerlijke portie kibbeling meegenomen om vanavond lekker te snoepen. (als ik hopelijk minder misselijk ben)
Have fun!quote:
Zo niet, wil je dan de details van mij horen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker maar hou het idd wel ff binnen he?
ieuw.....zo klinkt het zo.....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neuken, ketsen, bokken...
Platvloers? Ja.quote:
Nogal, ja.quote:
hmmm nee laat maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo niet, wil je dan de details van mij horen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
De Liefde Bedrijven
/steertafeltje
boerinnetje he.. Maar ploppen vind ik best gaanquote:
welke liefde?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
De Liefde Bedrijven
/steertafeltje
Volgens mij lijken wij teveel op elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zouden wij irl bij elkaar passen denk je ja?
Werkt voor Sunny en TAVquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij lijken wij teveel op elkaar
Ja, jij gaat alleen maar voor harde geile nueckseks. Maar sommige andere romantici zien toch wel iets in de liefde.quote:
jij hebt grotere borsten mag ik hopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij lijken wij teveel op elkaar
Je moeder natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef Sarabi het volgende:
lijken die ook op elkaar?
en het kan ook wel werkenmaar wie moet er dan bellen?
Gezamenlijk mailadres aanmakenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat zou een tweeling kunnen zijn. Twee-eiig, dat wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Die is niet gewend dat je zo schoon ruikt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef freecell het volgende:
Joooo, net heel erg lang gedouched en het kostte me geen tijd met TARA of tijd waarin ik eigenlijk iets anders had moeten doen
En ingesmeerd met spul en nu snuffelt de kat steeds aan me
Gezamenlijke facebook of hyves accounts, brrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef, daar heb ik echt een hekel aan, gezamenlijke mailadressen
ik hou van mn mam, telt dat ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jij gaat alleen maar voor harde geile nueckseks. Maar sommige andere romantici zien toch wel iets in de liefde.
Brrrrr idd! Of gezamenlijke msn accounts, weet je ook nooit tegen wie je begint te praten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef LieLie het volgende:
Gezamenlijke facebook of hyves accounts, brr
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
henkenjolanda@live.nlquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Brrrrr idd! Of gezamenlijke msn accounts, weet je ook nooit tegen wie je begint te praten.
En ik heb mensen gezien die een gezamelijk fokaccount hebben
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
Kreeg op het werk vaak per mail sollicitatiebrieven binnen en dan had de man of vrouw die reageerde zo'n klaasenmiekedevries@.... adres
Zolang je daar maar niet mee plopt. wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hou van mn mam, telt dat ook
ik moet daar altijd wat om grinnikenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensen die je zeggen dat je moet leren nee te zeggen bedoelen eigenlijk: maar niet tegen mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
whahaha kreeg gisteren een les in 'nee' zeggen van mn mam. ik moet vaker nee zeggen, zelfs tegen haar.
roept ze net dat ze boodschappen moet doen en mn vader heeft last van zn nierstenen dus of ik meewil. ik roep NEE. zegt ze 'ja kom op, je kan best ff meegaan'.
dus ik ben nu ff naar de digros
Ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
Wat denk je van gezamenlijke hyves/faceboeken met de baby in de profielfotoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Brrrrr idd! Of gezamenlijke msn accounts, weet je ook nooit tegen wie je begint te praten.
En ik heb mensen gezien die een gezamelijk fokaccount hebben
Geef haar dan ook eens een horlogequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef borisz het volgende:
Poes loopt al anderhalf uur te mauwen om eten.
Ik snap dit nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef freecell het volgende:
Joooo, net heel erg lang gedouched en het kostte me geen tijd met TARA of tijd waarin ik eigenlijk iets anders had moeten doen
En ingesmeerd met spul en nu snuffelt de kat steeds aan me
sowieso van die facebook/hyves/twitter/ noem maar op accounts met een baby als profielfoto.. wtf? wáárom doen mensen dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat denk je van gezamenlijke hyves/faceboeken met de baby in de profielfoto
Ah, ik ben niet de enige die daar zo over denkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef DarkElf het volgende:
soweiso van die facebook/hyves/twitter/ noem maar op accounts met een baby als profielfoto.. wtf? wáárom doen mensen dat?
'look at me, look at me, ik kan me voortplanten!!!![]()
*zucht
Uberhaupt hyvespagina's voor je babyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Wat denk je van gezamenlijke hyves/faceboeken met de baby in de profielfoto
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is niet gewend dat je zo schoon ruikt?
Normaal als ik ga douchen is dat vaak 's avonds als TARA thuis is. En dan hadden we ook samen een film kunnen kijken oid. nu issie er gewoon nietquote:
Wat Isa zegtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uberhaupt hyvespagina's voor je baby
We krijgen straks een hele generatie die al volledig in de openbaarheid is gepresenteerd (och wat schattig, in z'n blote bips in het zand! kijk, spinazie over z'n hele toet! awww!) terwijl niemand weet of ze daar straks als volwassene wel zo blij mee zijn.
In heel veel dingen wel en gewoon de aandachtsgebieden verdelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
dat snap ik wel, zijn gewoon trots en erg blij. Maar mensen die een pagina maken voor hun baby vind ik niks net als Doutzen Kroes die na een dag een Twitteraccount voor haar zoontje heeft gemaakt brrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sowieso van die facebook/hyves/twitter/ noem maar op accounts met een baby als profielfoto.. wtf? wáárom doen mensen dat?
'look at me, look at me, ik kan me voortplanten!!!![]()
*zucht
Ik denk dat dat heel normaal is over 18 jaar om érgens als baby op internet te staanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uberhaupt hyvespagina's voor je baby
We krijgen straks een hele generatie die al volledig in de openbaarheid is gepresenteerd (och wat schattig, in z'n blote bips in het zand! kijk, spinazie over z'n hele toet! awww!) terwijl niemand weet of ze daar straks als volwassene wel zo blij mee zijn.
Mijn moeder heeft een boekje bijgehouden. Heel lief, heel leuk en heel privé.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef freecell het volgende:
En ik had het wel leuk gevonden als mijn mama ergens onder een nickname over haar zwangerschappen ed had gepost eigenlijkWeet vrij weinig van mijn babytijd.
Zo irritant........behalve als je 15 bent, dan mag het nog welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gezamenlijke facebook of hyves accounts, brr
Brrrr. heel ernstig iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef ColdFeet het volgende:[/b]
[..]
Wie?? Wij???? Nee johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie een gezamenlijk emailadres??
Waarom!
Dus in het noorden hebben ze vakantie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
we werden besproken zag ik
![]()
![]()
hoi allemaal! ik heb een weekje vakantie, en jullie??
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus in het noorden hebben ze vakantie?
Ik hoor iedereen er over maar hier duurt het nog 3 weken, pas met de carnaval
Jaja, mensen die hard iets ontkennen hebben meestal wat te verbergenquote:
Altijd eerst testen, mutsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef freecell het volgende:
Ik heb net een maskertje genomen onder de douche en daar kon ik dus niet tegen
Ik las gisteren dat er overal vakantie is in Nederland volgende week maar dat is dus niet zo? :quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus in het noorden hebben ze vakantie?
Ik hoor iedereen er over maar hier duurt het nog 3 weken, pas met de carnaval
owhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef freecell het volgende:
Aye! Wat zijn de symptomen en heb je dat soort dingen vaker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef freecell het volgende:
Auw. Hangen de vellen er al bij of valt het nog mee?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef freecell het volgende:
Niet dat ik weet.......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat er overal vakantie is in Nederland volgende week maar dat is dus niet zo? :
In dit geval zou zelfs ik me wel wijselijk stil gehouden hebben als het waar wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jaja, mensen die hard iets ontkennen hebben meestal wat te verbergen
geef maar toe: sentdegekstúh@nog.iets.com ofzo?
Whut?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie een gezamenlijk emailadres??
Waarom!
of juist niet om ons op t verkeerde been te zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In dit geval zou zelfs ik me wel wijselijk stil gehouden hebben als het waar was
Zuiden pas de week erop met Carnaval lijkt me?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef DarkElf het volgende:[/b]
[..]
Ik las gisteren dat er overal vakantie is in Nederland volgende week maar dat is dus niet zo? :
Chocolademasker van dr vd Hogh... Ik dacht dat dat wel veilig wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Altijd eerst testen, mutsHoe erg is de schade?
hier had ik gekeken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zuiden pas de week erop met Carnaval lijkt me?
Die klopt sowieso niet want kerst was ook niet overal tegelijkertijdquote:
wat stom zegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die klopt sowieso niet want kerst was ook niet overal tegelijkertijd
(ja kerst wel maar de vakantie niet)
Officieel welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die klopt sowieso niet want kerst was ook niet overal tegelijkertijd
(ja kerst wel maar de vakantie niet)
Ah. Je lost Steer daar afquote:
Dat zeg ik, officieel is dat zo, maar omdat Carnaval het weekend er na is hebben veel scholen in de Carnavalsgebieden er zelf voor gekozen de vakantie op te schuivenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef freecell het volgende:
Mijn agenda (behoorlijk betrouwbaar wat dat betreft) zegt dat iedereen komende week vakantie heeft.
Van de andere vakanties staan ze er wel per regio in.
Wel meer vakanties. Alleen de zomer en herfst zijn volgens mij harde 'eisen'? Nja weet ik niet eens zeker, wellicht kerst stiekem ook, dat dacht ik iig altijd wel. Maar gezien het geschuif dit jaar ga ik er aan twijfelen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef borisz het volgende:
Voorjaarsvakantie mag mee geschoven worden idd.
Kerst is normaal zo logisch dat er sowieso niet mee geschoven wordt denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wel meer vakanties. Alleen de zomer en herfst zijn volgens mij harde 'eisen'? Nja weet ik niet eens zeker, wellicht kerst stiekem ook, dat dacht ik iig altijd wel. Maar gezien het geschuif dit jaar ga ik er aan twijfelen..
Alleen de zomer staat vast zie ik nu --> http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.htmlquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wel meer vakanties. Alleen de zomer en herfst zijn volgens mij harde 'eisen'? Nja weet ik niet eens zeker, wellicht kerst stiekem ook, dat dacht ik iig altijd wel. Maar gezien het geschuif dit jaar ga ik er aan twijfelen..
Ok, toch.. nou jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen de zomer staat vast zie ik nu --> http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.html
Haar tieten zijn nóg groterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef freecell het volgende:
Ik heb iet het idee dat Steer en Sarabi op elkaar lijken
Snel, maak er één.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef freecell het volgende:
Glaasje wijn met TARA die thuis is... Nog geen kinderen te bekennen!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef freecell het volgende:
Rofl
Oefenen kan altijd natuurlijk
Maar iet nu
Omdat we net horen dat de kinderen er om 18:15 weer zullen zijn én omdat we wel een baby krijgen als we nu gaan oefenenquote:
Nou, de jongste is alweer een jaar geweest, dus dat kan bestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef freecell het volgende:
Omdat we net horen dat de kinderen er om 18:15 weer zullen zijn én omdat we wel een baby krijgen als we nu gaan oefenen
Mijn ribeyes hadden gisteren ook een perfect ruitjespatroon, maar ze waren toch te ver door en wat taai.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
zo de ribeye's hebben een perfect ruitjespatroonbijzonder
![]()
Huh die zin volg ik even niet helemaalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Officieel welmaar er zijn scholen geweest die de halve week door gewerkt hebben en er een halve achteraan geplakt hebben. Maar de officiële indeling klopt wel volgens dit rooster volgens mij..
Nog groter?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar tieten zijn nóg groter
Data collected!
't mag nog niet van de vlosquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, de jongste is alweer een jaar geweest, dus dat kan best
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut?Ik heb er al een hekel aan als ik mail krijg voor ons beiden terwijl ik weet dat ze ook de adressen van ons beiden hebben
stuur het dan ook gewoon naar beiden
![]()
Ik hoop het toch niet want dan sta ik maandag voor niets op mijn werk, maar we zullen zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef freecell het volgende:
Mijn agenda (behoorlijk betrouwbaar wat dat betreft) zegt dat iedereen komende week vakantie heeft.
Yep 7 maart is hier pas vakantiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet want dan sta ik maandag voor niets op mijn werk, maar we zullen zien
Hmm ze hebben ook een site, zal eens gaan kijken
ik kan met zekerheid melden dat de regio hier geen vakantie heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef freecell het volgende:
Heerlijk toch!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef freecell het volgende:
Glaasje wijn met TARA die thuis is... Nog geen kinderen te bekennen!
Hoezo, mag je als getrouwde man niet meer kijken naar een mooie dame?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een smakeloze opmerking. Afijn, het is een kerel van een jaar of 55, schat ik.
Lekker!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi allemaal! ik heb een weekje vakantie, en jullie??
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef freecell het volgende:
Steer
Een wónder dat je nog leeft!
Tijd om je te bekeren?
Auquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
FC
* Stereotomy klemt FC's voet nog wat harder tussen de deur
Visquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Hoezo, mag je als getrouwde man niet meer kijken naar een mooie dame?
mij is altijd verteld dat je buiten de deur honger mag krijgen, maar thuis moet komen eten.
Ik ben agnost, dus ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Au
Bij nader inzien weet ik niet of ik de eeuwigheid wel met jou wil doorbrengen
uhm?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*jij* weet waar ik het over heb, wat zegt dat over jou?![]()
Ravigottesaus erbij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef freecell het volgende:
[..]
uhm?
Dat ik een frequente viseter ben?
Nou, deze niet hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn ribeyes hadden gisteren ook een perfect ruitjespatroon, maar ze waren toch te ver door en wat taai.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef Isabeau het volgende:
O, ben zo blij dat ik die chocodreams echt niet lekker vind, Sun!
liefde maakt blind zegt men.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar huis. Stiekem nog veel geleerd op deze kalverliefde workshopdag.
Toch raar dat je het zelf allemaal nooit goed ziet als je er middenin zit, en overgenomen wordt door wishful thinking.
* Stereotomy stopt z80 in de magnetron om te ontdooienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:27 schreef z80 het volgende:
[..]
liefde maakt blind zegt men.
zelf geen ervaring mee.
Ik eet vrij veel yoghurt en kwark. Heerlijk vind ik datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het meestal niet erg om iets wat eigenlijk domweg niet gezond is gewoon niet lekker te vinden(alhoewel chocolade ook zijn gezonde kwaliteiten heeft natuurlijk, maar ik vraag me af wat daar van over is in mousse en dreams)
En aan toetjes doen we hier ook niet. Alhoewel ik wel regelmatig een schaaltje yoghurt tussendoor neem. Geen chocolade, maar wel lekker en gezond.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:27 schreef z80 het volgende:
liefde maakt blind zegt men.
zelf geen ervaring mee.
Voel je niet meer na 10 minutenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:28 schreef z80 het volgende:
nog een half uur. dan mag ik weer gaan zwemmen.
alleen is dat badwater altijd steenkoud.
Kwark vergeet ik altijd. Terwijl ik dat ook erg lekker vind. Kom eigenlijk meestal met yoghurt en karnemelk thuis, of soja chocolademelkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik eet vrij veel yoghurt en kwark. Heerlijk vind ik dat![]()
En chocolade eigenlijk het liefste gewoon puur (72% min.) een klein stukje bij de thee, en soms even gek doen en er iets heel erg lekkers mee maken (of een keer iets kopen zoals nu)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef freecell het volgende:
Steer
Een wónder dat je nog leeft!
Tijd om je te bekeren?
dat hangt van de training af.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voel je niet meer na 10 minuten
Ouwe fietsen....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Hey, DH's chick is 5 jaar ouder dan hij zie ik net.
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Hey, DH's chick is 5 jaar ouder dan hij zie ik net.
Gevonden.quote:
Yep! En dan kroketten alleen als t van dobben of die andere is. De rest kan me gestolen worden, heb geloof ik ook nog nooit iets anders op eigenlijk. T trekt me nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh lekker, kaassoufléNaast kroket eigenlijk het enige van de snackbar wat ik echt lekker vind
quote:
daarom hebben ze ook zo belachelijk veel keus, voor ieder watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef borisz het volgende:
Kaassouflé komt bij mij onderop het lijstje van lekkere snacks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |