http://www.swisssense.nl/collectie/sense-2000/sense-2900quote:
Daar hebben we wel naar gekeken maar auping lag echt stukken brakker dan een eastborn of een swiss sense. waarom is het een probleem dat oud eigenaars van Beter Bed nu werken voor Swiss Sensequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:11 schreef Mastroianni het volgende:
Swiss Sense is echte bagger. Voor 4500 euro kun je ook een Auping Monaco Maximus kopen. Of voor 4 a 500 euro meer een Vi-Spring Baronet Supreme. Dan heb je echt een beter bed. Swiss Sense wordt gemaakt van B-Keuze materialen in landen als China.
De eigenaar van Swiss Sense is de oude eigenaar van Beter Bed (voor ze naar de beurs gingen). Het is pure marketingpraat.
http://www.swisssense.nl/over-swiss%20sense
ok thnx voor de infoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef Mastroianni het volgende:
Ze werken niet voor Swiss Sense. Mark Diks is Swiss Sense begonnen met een doel. In een korte termijn veel winkels openen, naar de beurs brengen en cashen. De kwaliteit is slecht, de materialen komen wel van gerenommeerde leveranciers, maar het zijn of B-keuze materialen, of de goedkoopste materialen die leverbaar zijn en dat wordt gekoppeld aan een Chinese constructie. Voor minder geld koop je een Ubica of Norma bed waar je meer plezier van hebt. Je zou ook kunnen kijken naar Pullman. Maar als je per se wilt kiezen tussen Swiss Sense en Eastborn, kies dan voor Eastborn.
Hij is wel degene hier op fok die je van advies kan voorzien, dus kun je misschien beter vragen welke bedden hij precies aanraadt t.o.v. de Eastborn, of juist de Eastborn en welke versie cq serie dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef rutgerf het volgende:
[..]
ok thnx voor de info
nog meer mensen met informatie??
Dan wil ik graag de wedervraag stellen, is het het echt waard om zo'n duur bed te kopen? Ik slaap nml op een ikea bed, iets van 700 euro incl bed/matras.. Slaap elke nacht prima, mn vrouw slaapt prima, ik ben gemakkelijk 2x zo zwaar als haar, levert geen problemen op (1 matras)quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:05 schreef Keekaboo het volgende:
Of is het, het echt waard om voor een M-line of Auping te gaan en het budget te vergroten,
Maar hoe weet je nou of iets lekker ligt? 5 minuten in een winkel geeft ongetwijfeld een ander beeld dan 6 uur lang. Zo kan bijv een zacht bed heerlijk liggen voor 5 minuten, maar na 6 uur kan t best vervelend zijn en had je achteraf toch liever een hardere versie gehad!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:28 schreef Paladin82 het volgende:
Wij hebben gekozen voor een boxspring van Avek (ook nederlands product) omdat we die het lekkerst vonden liggen,
Ben het volledig met je eens, het is ook bijna niet te doen, ik ben wel 10 keer terug geweest, maar het rare is ik heb op veel bedden gelegen en bij sommige voel je meteen al dat je in rare houding gaat liggen, of het idee heb dat je bv op je rug wilt rollen, omdat het bed bij je kont weg zakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou of iets lekker ligt? 5 minuten in een winkel geeft ongetwijfeld een ander beeld dan 6 uur lang. Zo kan bijv een zacht bed heerlijk liggen voor 5 minuten, maar na 6 uur kan t best vervelend zijn en had je achteraf toch liever een hardere versie gehad!
Ik blijf het allemaal wonderbaarlijk vinden, het kiezen van een matras en de enorme diversiteit in prijzen..
Je bent in een winkel een half uur op een bed gaan liggen? BAAS!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:46 schreef Paladin82 het volgende:
[..]
Maar in ons geval kwamen we telkens weer uit bij die van Avek dat voelde met een half uurtje liggen (i know nog steeds geen volle nacht) het meest ontspannen.
En hoeveel provisie krijg je om die rotzooi aan te bevelen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef beddenman het volgende:
Inderdaad, www.rotzooivooriedereidioot.nl maakt zelfs betere bedden dan Eastborn... zij hebben frames uit China. Probleem met die A merken is dat ze "marketing" verkopen, blijkbaar zijn we (consumenten) daar gevoelig voor... als het te goedkoop is of "onbekend" ligt het opeen ook niet lekker.... Perfecte keuze dus RutgerF!!!
Om het vermoeden van belangenverstregeling tegen te gaan klopt dit verhaal ook, V-Spring is niet goedkoop maar wel met een visie een eerlijk bed te maken voor een mooie prijs.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:11 schreef Mastroianni het volgende:
Swiss Sense is echte bagger. Voor 4500 euro kun je ook een Auping Monaco Maximus kopen. Of voor 4 a 500 euro meer een Vi-Spring Baronet Supreme. Dan heb je echt een beter bed. Swiss Sense wordt gemaakt van B-Keuze materialen in landen als China.
De eigenaar van Swiss Sense is de oude eigenaar van Beter Bed (voor ze naar de beurs gingen). Het is pure marketingpraat.
http://www.swisssense.nl/over-swiss%20sense
China en kwaliteit........quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:45 schreef beddenman het volgende:
Hallo Klipper,
Jammer dat je zo reageert, zo heeft een forum geen zin...
Het is geen rotzooi van , geloof me.
Wees eens eerlijk, ik krijg de indruk dat jij ergens belang bij hebt...
Ik kan je in iedergeval zeggen dat als we het bewijs op tafel moeten leggen je flink onderuit gaat...
Dus stop met mensen op het verkeerde been te zetten.
Tja nu doe je het weer, dat bedrijf wat je negatief neerzette (*knip*) haalt NIETS uit China!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:21 schreef klipper het volgende:
[..]
China en kwaliteit........![]()
China en rotzooi..........![]()
China en kopiėren.......![]()
Als kwaliteit er niet toe doet, maar de prijs wel, dan is China
Je meet wel met 2 maten... op die van mij kom je nergens terecht terwijl verderop de link naar desbetreffende firma wel gewoon werkt...quote:Op zondag 24 april 2011 12:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Beddenman, mag ik je er op wijzen dat het niet nodig is om je webadres hier te verspreiden ?
Als je reclame wilt maken en FOK! daarvoor als bron wilt gebruiken informeer dan eens naar de mogelijkheden via onze pr afdeling pr@fok.nl.
Voor vonkentrekker...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef rutgerf het volgende:
Uiteindelijk zijn wij niet voor de Swiss Sense gegaan. We hebben een bed gekocht bij de volgende winkel en zijn voor dit bed gegaan. http://boxspringfabriek.nl/boxsprings/luxe-boxspring-met-tv.html
De onderstellen zijn hetzelfde als van eastborn. De persoon die deze maakt heeft altijd voor de eastborn gewerkt en deze zelf in elkaar gezet. Daarbij dezelfde type matrassen als van de eastborn. Doordat hij dit zelf maakt wordt de prijs uiteindenlijk ook stukken voordeliger.
Als er wat stuk is komen ze gelijk langs en wordt het direct opgelost omdat hij ook veel zelf op voorraad heeft dus ook geen lange levertijd.
Je geeft zelf aan dat ze de frames uit China halen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef beddenman het volgende:
[..]
Tja nu doe je het weer, dat bedrijf wat je negatief neerzette (*knip*) haalt NIETS uit China!
Geeft niet hoor, je kunt ervoor behandeld worden... op onze kosten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |