Verhuren aan arme bijstandsmoedertjes met een hoop huursubsidiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef Asfyxia het volgende:
Nieuwbouw. En dan? Weer afbreken omdat er toch niemand voor komt?
We zagen eerder dat nieuwbouw weer in de lift zit. Geeft het nog een jaartje ofzo en wie weet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef Asfyxia het volgende:
Nieuwbouw. En dan? Weer afbreken omdat er toch niemand voor komt?
Of aan jou en mij. Als antikraakwacht.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Verhuren aan arme bijstandsmoedertjes met een hoop huursubsidie
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
We zagen eerder dat nieuwbouw weer in de lift zit. Geeft het nog een jaartje ofzo en wie weet!
Ik hoopte dat Xeno zou happen, maar dan moet je hem wel even de kans geven he!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Geloof je dit echt, of zit je de boel nu gewoon te fukken?
Mmm... goed plan... ik wil best wel even de kale betonnen binnenkant van wat leuke tekeningen voorzien tegen vergoedingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Of aan jou en mij. Als antikraakwacht.
Is een oprit vegen tegen vergoeding ook goed?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmm... goed plan... ik wil best wel even de kale betonnen binnenkant van wat leuke tekeningen voorzien tegen vergoeding
Aah... jij wacht nog op mijn maandelijkse HRA betaling voordat je bij de bouwmarkt langs kan. Ik geloof niet dat je daarmee erg kredietwaardig bentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is een oprit vegen tegen vergoeding ook goed?
Je mag er dan gratis en voor niks bij op de woonkamer muren tekenen. Die moeten toch nog gestucced worden nadat ik de lichtkoof heb aangelegd. (RGB ledverlichting ftw!)
Nee hoor, die heb ik al binnen. Ik wacht op de aankomst van de ledstrips en de installatie van mijn lamellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aah... jij wacht nog op mijn maandelijkse HRA betaling voordat je bij de bouwmarkt langs kan. Ik geloof niet dat je daarmee erg kredietwaardig bent
wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Asjeblieft, doe jezelf een groot plezier, en doe dit niet.
Oké. Maar verwacht geen mededogen van mij en xeno.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:17 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
wat?
tis geen huilebalk gedoe hoor, tis huis van me vriendin ik huurde hiervoor. weet heus wel hoe de markt nu in elkaar zit en dat t waarschijnlijk nnog wel een jaar kan duren
Nouja, of je verlaagt het niet met 50k. Maar dan verkoop je het ook niet. En ook niet over een jaar of over 2 jaar. Het is maar wat je wilt natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef Whuzz het volgende:
Xenobinol gaat je in de hieropvolgende post adviseren om de prijs met zo'n 50k omlaag te doen. Alles is verkoopbaar voor de juiste prijs immers. Dat je zo'n verlies niet kunt dragen is niet relevant verder. Ook niet wanneer de bank je niet eens laat verkopen voor die prijs. 50k moet er van af.
Disclaimer: Dat is niet mijn mening vriend.
Bij ¤175,- p/maand aan servicekosten is 50k nog te weinig. Daar kan een leentokkie immers geen HRA over terugkrijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef Whuzz het volgende:
Xenobinol gaat je in de hieropvolgende post adviseren om de prijs met zo'n 50k omlaag te doen. Alles is verkoopbaar voor de juiste prijs immers. Dat je zo'n verlies niet kunt dragen is niet relevant verder. Ook niet wanneer de bank je niet eens laat verkopen voor die prijs. 50k moet er van af.
Disclaimer: Dat is niet mijn mening vriend.
snap ik maar praatje met plaatje is wat duidelijker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef xenobinol het volgende:
Wat Asfyxia bedoelt is dat je je woning hier ook niet het komende jaar verkocht krijgt
nee hoeven niet weg maar KUNNEN meer (groter tuin omgeving enz.)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:23 schreef Whuzz het volgende:
De woning ziet er netjes uit verder, alhoewel dat plafond in de keuken niet zo stijlvol is.
Maar goed, 145k voor 75m2 woonruimte met 3 kamers... Dat gaat niet meevallen.
Hoe is de situatie verder? MOET je er van af? Zo niet... lekker blijven zitten
zit al een gedeelte van de energiekosten inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef xenobinol het volgende:
Wat krijg je eigenlijk voor die ¤175,-? Dat je dagelijks over op de galerij over het tuinmeubilair van de buren mag struikelen? Het heet niet voor niets "tuinmeubilair"
mensen hebben een tiegelijke hekel aan die galerij dingen met blokverwarming en veel servicekostenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:12 schreef farscapevr8 het volgende:
inmiddels 8 maanden in de verkoop, nu dik ondergemiddelde prijs van vergelijkbaar in de buurt en pas 2 kijkers gehad, geen biedingen.
we hoeven niet direct weg maar willen uiteindelijk wel een gewoon huis kopen.
helemaal super opknappen doe je ook weer niet met in achterhoofd eventuele verkoop.
http://www.funda.nl/koop/(...)slaan-200/kenmerken/
LOL ik ben per maand al minder dan ¤175 euro aan totale woonlasten kwijt. Geef mij nog eens een reden om een huis te kopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bij ¤175,- p/maand aan servicekosten is 50k nog te weinig. Daar kan een leentokkie immers geen HRA over terugkrijgen
Dat het nogal winderig is in je kartonnen doos?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
LOL ik ben per maand al minder dan ¤175 euro aan totale woonlasten kwijt. Geef mij nog eens een reden om een huis te kopen.
En 'erfpachtcanon'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
zit al een gedeelte van de energiekosten in
Crewed?quote:
ik ook;)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:29 schreef meth77 het volgende:
Als ik op zo een flat zou wonen wilde ik ook weg, dan maar 10.000 inleveren
Dat had ik nog niet eens gezien!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En 'erfpachtcanon'![]()
Dude..... you're so crewed
ja prijs lijkt me ook wel redelijk in vergelijking en wil ook best 10k inleveren, maja wat moet ik nog verder zakken met minder speling in de onderhandelingen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:34 schreef Whuzz het volgende:
Naja, na even in de buurt te hebben gekeken is jullie flatje niet eens zo dramatisch geprijst. Er zitten er een paar wat lager, maar het gros een stuk hoger. En er zijn er een paar net verkocht voor meel geld dan die van jullie.
Ik zou toch gaan zakken en een bom bij die coporatie brengen, erfpacht is helemaal uit de gratiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ja prijs lijkt me ook wel redelijk in vergelijking en wil ook best 10k inleveren, maja wat moet ik nog verder zakken met minder speling in de onderhandelingen?
startersleningen zijn hier weg en in amersfoort, hier 5 kilometer vandaan halen ze wel veel uit de kast om starters te stimuleren. schijtdorp is t
Dit lijkt me typisch een gevalltje van óf blijven zitten óf nog 10k er af en verlies nemen. De prijs is redelijk, maar er staat zat te koop en die prijzen zijn ook redelijk. Dus tenzij je er flink uitspringt in prijs of in afwerking (bij concurrerende prijs) kan het zo nog maaaaanden duren. Of morgen verkocht zijn. Kwestie van kiezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef farscapevr8 het volgende:
ja prijs lijkt me ook wel redelijk in vergelijking en wil ook best 10k inleveren, maja wat moet ik nog verder zakken met minder speling in de onderhandelingen?
Maar hoe zit het met de erfpacht? De corporatie heeft zo te zien op tijd zijn shit gedumptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:34 schreef Whuzz het volgende:
Naja, na even in de buurt te hebben gekeken is jullie flatje niet eens zo dramatisch geprijst. Er zitten er een paar wat lager, maar het gros een stuk hoger. En er zijn er een paar net verkocht voor meel geld dan die van jullie.
Gewoon lekker blijven zitten joh en je vooral niet te druk maken. Meer zit er voorlopig niet in voor jullie, verwacht ik. Of je moet de Postcodeloterij winnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
startersleningen zijn hier weg en in amersfoort, hier 5 kilometer vandaan halen ze wel veel uit de kast om starters te stimuleren. schijtdorp is t
Je bent veel te duur.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:12 schreef farscapevr8 het volgende:
inmiddels 8 maanden in de verkoop, nu dik ondergemiddelde prijs van vergelijkbaar in de buurt en pas 2 kijkers gehad, geen biedingen.
we hoeven niet direct weg maar willen uiteindelijk wel een gewoon huis kopen.
helemaal super opknappen doe je ook weer niet met in achterhoofd eventuele verkoop.
http://www.funda.nl/koop/(...)slaan-200/kenmerken/
Dit is geen particuliere erfpacht toch? Dus geen probleem voor de bank. En zoals je zelf altijd zegt, alles is verkoopbaar voor de juiste prijs. Als hij 10k onder de rest gaat zitten denk ik dat het best resultaat kan opleveren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met de erfpacht? De corporatie heeft zo te zien op tijd zijn shit gedumpt
In vergelijk met de rest is hij gewoon veel te duurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit is geen particuliere erfpacht toch? Dus geen probleem voor de bank. En zoals je zelf altijd zegt, alles is verkoopbaar voor de juiste prijs. Als hij 10k onder de rest gaat zitten denk ik dat het best resultaat kan opleveren.
En hey, misschien doet de rest alles dan ook met 10k omlaag en komt Xeno's voorspelling na 3 jaar ein-de-lijk uit!
En die eerste heeft een betere makelaar. Stuk beter opgezet die funda-page.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef meth77 het volgende:
[..]
Je bent veel te duur.
http://www.funda.nl/koop/(...)n-138/fotos/#foto-20
http://www.funda.nl/koop/(...)slaan-138/kenmerken/
inderdaad, daar is werk in gaan zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En die eerste heeft een betere makelaar. Stuk beter opgezet die funda-page.
Ik wist niet dat de 'Hooglandse ziekte' nu ook overgewaaid was naar Soestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef farscapevr8 het volgende:
De servicekosten bedragen ¤ 180,- per maand, dit is inclusief stookkosten verwarming, exclusief ¤ 125,= per maand voor groot onderhoud.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef meth77 het volgende:
[..]
Ik zou toch gaan zakken en een bom bij die coporatie brengen, erfpacht is helemaal uit de gratie
Als je 130.000 krijgt zou ik het snel doen
Heeft 's ochtends wel prachtige files binnen de wijk.....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de 'Hooglandse ziekte' nu ook overgewaaid was naar Soest![]()
Maar goed.... Vathorst is inderdaad een schijtwijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |